Stránka 1 z 1
1.8TDCi - netahne nad 3000 ot/m
Napsal: 04.07.2008 14:11
od Regulos
Zdravím vespolek! Od jisté doby motor netáhne nad 3000ot/m. Do této hodnoty je zátah normální, ale nad ni jakoby auto ztratilo výkon a přes 3600 ho vůbec nedostanu. Taky se mi zdá chod motoru nějak "tvrdší" a zvedla se mi ca o litr spotřeba. Starty jsou OK. Nemůže být třeba o zub přeskočený řemen?
Re: 1.8TDCi - netahne nad 3000 ot/m
Napsal: 04.07.2008 14:15
od zewl
zkus mrknout
sem, pripadne dotaz polozit tam

Re: 1.8TDCi - netahne nad 3000 ot/m
Napsal: 04.07.2008 16:37
od KUTY
Mas odpojenou hadici od turba.
Re: 1.8TDCi - netahne nad 3000 ot/m
Napsal: 04.07.2008 17:06
od foki
pokud by to bylo preskocene tak by blikalo znahveni protoze by nesouhlasila klika s vackou
Re: 1.8TDCi - netahne nad 3000 ot/m
Napsal: 04.07.2008 19:01
od Regulos
Takže přeskočené to být nemůže, to jsem rád. S tou hadicí od turba jsi si jist? Protože turbo normálně v 1800 začne tahat (cítím to i slyším), ale pak najednou ve 3000 šmytec.
A pak ještě jeden dotaz: netušíte proč se vždy po výměně vstřiku musí provádět nové nastavení ŘJ? Co ta čísla na vstřiku vlastně určují - parametry piezo členu, nebo vstřikovací "špičky"? Cožpak nejsou z výroby všechny vstřiky stejné?
Re: 1.8TDCi - netahne nad 3000 ot/m
Napsal: 10.07.2008 16:01
od ondora
mohl by to taky způsobovat měřič hmotnosti nasávaného vzduchu(váha vzduchu) zkus si nechat naměřit "blok hodnot" při určitém zatížení motoru...porovnáním tabulkových hodnot se dá zjistit jestli je špatný
Re: 1.8TDCi - netahne nad 3000 ot/m
Napsal: 14.07.2008 16:45
od Noah
Regulos píše:Takže přeskočené to být nemůže, to jsem rád. S tou hadicí od turba jsi si jist? Protože turbo normálně v 1800 začne tahat (cítím to i slyším), ale pak najednou ve 3000 šmytec.
A pak ještě jeden dotaz: netušíte proč se vždy po výměně vstřiku musí provádět nové nastavení ŘJ? Co ta čísla na vstřiku vlastně určují - parametry piezo členu, nebo vstřikovací "špičky"? Cožpak nejsou z výroby všechny vstřiky stejné?
Vstřikovače se testují na konci výrobní linky na elektrickém zkušebním zařízení. Zde se provedou měření za účelem stanovení korekčních koeficientů. Tyto koeficienty se na vstřikovač zapíšou dvěma způsoby: jednak v datovém maticovém kódu a jednak alfanumerickými znaky na štítku poprodejní sítě. Ve výrobním závodě motorů se pak datové matice načtou a uloží na prozatímní nosič dat. Na tomto prozatímní nosiči dat je již uložena hodnota C2I a číslo válce, na němž je vstřikovač namontován. Hodnoty C2I všech čtyř vstřikovačích se načtou ještě před jejich montáží na motor, a to za účelem usnadnění načtení kódů datových matic pomocí laserové čtečky. Z toho důvodu zákazník musí proto svým postupem garantovat, že neexistuje žádné riziko záměny v pořadí načítání kódu za pořadí válců, na něž se budou vstřikovače montovat. Ve výrobním závodě vozidla se načte obsah výše zmíněného prozatímního nosiče dat a načtené údaje se následně zavedou do DCU vstřikovací soustavy. V organizaci poprodejního servisu je pak při výměně vstřikovače X nutné zavést hodnotu C2I tohoto vstřikovače do DCU.
V případě výměny všech vstřikovačů je tedy nutné provést následující:
· Zavést hodnoty C2I všech vstřikovačů do DCU.
· Znovu obnovit (resetovat) naučené parametry, které charakterizují stav, v němž byla soustava sama naprogramována. Vzhledem k tomu, že soustava začíná znovu s novými součástkami, doporučujeme vrátit naprogramování těchto parametrů na původní hodnoty.
Po provedení výměny DCU se musí provést toto: · Zavedení hodnot C2I a konfigurace vozidla do nové DCU. · Zkopírovat poznané parametry charakterizující stav, v němž se systém právě nachází. Vzhledem k tomu. že je DCU nová, nemůže znát hodnoty těchto parametrů a proto použije neutrální hodnoty. Za účelem zajištění optimálního provozu již od samotného spuštění motoru po provedení výměny je proto nutné zapsat hodnoty těchto nových parametrů do nové DCU. K snadnému provedení těchto nezbytných operací byla v poprodejní dealerské síti vydělena specializovaná servisní pracoviště.
Re: 1.8TDCi - netahne nad 3000 ot/m
Napsal: 18.07.2008 23:33
od zby
Asi to nebude ono, ale co když jo.
Podívej se sem
http://forum.ford-focus.cz/viewtopic.php?f=9&t=2725
Hodně zdaru k vyřešení problému.