Stránka 1 z 3

1.6 vs. 1.8

Napsal: 01.06.2008 20:51
od Kahn
Opravdu se do 1.8 nevyplatí jít?Opravdu jedou stejně?A údržba motoru je u 1.8 vyšší?
Díky!

Re: 1.6 vs. 1.8

Napsal: 01.06.2008 21:06
od Boban
nevím o čem mluvíš, jestli o benzínech 1.6 16V vs 1.8 16V tak i tak nechápu co je dražšího na opravě 1.8 rozdílnýho než na 1.6 :idea: :P najdeš zde určitě na svojí otázku odpověď stačí jen pohledat :idea: :arrow: hodně štěstí.
PS: :mrgreen: jasně jedou stejně :mrgreen: rozhodně u těhle motorů neplatí "objem ničím nenahradíš" :!: :idea: :mrgreen: :mrgreen: hlavně s klimou a do kopce je 1.6 živější :mrgreen:

Re: 1.6 vs. 1.8

Napsal: 01.06.2008 21:21
od Kahn
Já píšu jen to co jsem slyšel nebo četl?Já to nepoznám,pač pro mě by byla raketa snad i ta 1.4 16V..Jinak jsem samozřejmě myslel benzíny!

Re: 1.6 vs. 1.8

Napsal: 01.06.2008 21:22
od deekay
1.8 ja klasickej zetec, tzn ve 3000 cca pekne zabira, kolem 4500 zacne mit hoodne peknej a jadrnej zvuk

1.6 je zetec jen nazvem, taha hodne linearne, ma bliz charakteristikou k japonskym motorum, stejne tak vysokym ostrym zvukem.

Servis bych rekl levnejsi 1.8, protoze jde jeste o "starej dobrej" poradnej motor ktery byl vyvinuty na pocatku 90tych let, takze trebas pro opravu spodku nemusi clovek kupovat novej blok ale staci vymenit treba saly/krouzky :D

1.6 jede na 1.6 slusne, 1.8 bude znat dost na dalnici spis konstatnim zatahem.

Re: 1.6 vs. 1.8

Napsal: 01.06.2008 21:28
od the-boss
nevím, ale říká se kdo si koupil 1.8 že už by do 1.6 nesedl... a co se týče servisu, třeba takový rozvody, na 1.6 jsou levnější než na 1.8, ale zase záleží do jakýho autorizovanýho servisu člověk zajde... Ikdyž je to divný tak je to tak, v Brně v CARENTU, RAŠINU chtějí za rozvody cca o 1500 - 2000 více než v Třebíči v FordTIPA.Mám pocit i svíčk y že vycházejí levněji, ale člověk to nesmí tak řešit. Já mám osobně radši větší objem než menší.

Re: 1.6 vs. 1.8

Napsal: 01.06.2008 21:30
od deekay
Ono je to obecne tak ze kdo jel s vykonnejsim autem do slabsiho se mu uz moc nechce :lol:
Zalezi kde kdo jezdi, pokud vetsinou dalnice, tak bych rovnou sel do dvoulitru :lol:

Re: 1.6 vs. 1.8

Napsal: 01.06.2008 21:38
od Boban
přesně tak slabší už neé, je fakt, že rozvody sou dražší, ale jen o 100kč a to jen u motoru který je do roku 2000 je tam jedna vodící kladka navíc ( kolikrát se mění rozvody ) svíčky sou taky dražší, ale kolikrát se mění :idea: :mrgreen: 1.8 je znát mnohem víc na dálkách :idea: pokud budeš jezdit crcačky po městě jednoznačná volba je 1.6

Re: 1.6 vs. 1.8

Napsal: 01.06.2008 21:45
od Kobrlik
No asi si každej bude hajit to svoje :wink: já sem osobně taky se svým motorem velice spokojený :!: když sem kupoval FOFO tak sem šel záměrně do tohoto motoru,pač sem se před koupí párkrát svezl taktéž v 1,8 16v z 99roku a pak když sem sedl při zkušební jízdě do mého budoucího,teď už současného auta tak se ty motory stejně docela lišili, ten můj oproti tohu z 99 táhne lépe a je vše takové citlivější...ať plyn tak řízení...takže bych tolik neřešil jestli 1,6 nebo 1,8 ale spíše kolik má najeto a rok výroby :idea:

Re: 1.6 vs. 1.8

Napsal: 01.06.2008 21:49
od Boban
to je pravda, jel sem s 1.8 která měla našmodrcháno něco k 300t a já mám 126t a je to kua někde jinde :idea: :!:

Re: 1.6 vs. 1.8

Napsal: 01.06.2008 21:52
od Kobrlik
Jsem rád že jsi mi dal za pravdu :D

Re: 1.6 vs. 1.8

Napsal: 01.06.2008 21:57
od Kahn
Je normální koroze 1.8?

Re: 1.6 vs. 1.8

Napsal: 01.06.2008 22:01
od chmelko
8O
to už prehanaš..ako korozia 1.8??
premyslam, že by bolo lepšie založit vlakno Khanove otazky ako všade inde riešit taketo veci

Re: 1.6 vs. 1.8

Napsal: 01.06.2008 22:04
od Kobrlik
tak teď mám taky vyražený dech 8O myslíš korozi motoru :?: to asi né,viď :!: a koroze karoserie je v sekci karoserie :idea:

Re: 1.6 vs. 1.8

Napsal: 01.06.2008 22:12
od Kahn
myslel jsem povrchovou..

Re: 1.6 vs. 1.8

Napsal: 01.06.2008 22:14
od deekay
No 1.8 a 2.0 maj litinovej spodek, 1.6 je celohlinik