Stránka 1 z 3
strašna spotřeba
Napsal: 09.01.2008 15:16
od luko
Zdarec chlapi.Mam problém s hooodně vysokou spotřebou u 1.8 TDDi.Žere mi to 9 litru.Diagnostika ok.Filtry vyměněné,erg ventil šlape.Už jsem stoho celkem na nervy.Naftu beru u sheel.Měl jsem podezření na lambdu a zajímavé bylo že diagnostika ji vubec nezobrazila.Setkal se stím někdo?Pomoc.Poraďte.
Napsal: 09.01.2008 15:21
od zewl
Napsal: 09.01.2008 15:24
od jamaka
V diesloch je N-kat, teda neriadeny katalyzator, tak kde tam chcete hladat nejake lambdy??????
Napsal: 09.01.2008 16:23
od eman07
Luko:Mě to taky žere momentálně docela dost,průměrnou spotřebu mám teď 7.8l.Jezdím krátké trasy do práce,sem tam někde dalej a taky tom někdy pořádně dám,ale přes 8l jsem se zatím nedostal,takže by mě zajímalo,proč máš tak velkou spotřebu?
Jaké trasy jezdíš?
Napsal: 09.01.2008 16:34
od luko
jezdím převážně po městě a krátké trasy.Tak okolo 10 km.O víkendu okrsky.No taky to nechápu že to tolik žere.Těch 8l v zimě bych bral ale 9l se mi zdá strašně moc.A to fíka nehoním.S escortem benzínem jsem jezdil za méně a to jsem mu dával pohulit.
Napsal: 09.01.2008 17:48
od d3DEk
Ty kr.vo, tak to sem si myslel, že mi to žere hodně, mám průměr 9 až 9,5 l/100km, ale mám 1.8 benzín!! No nezávidím. Každopádně až na to přijdeš čím to je, tak to sem hoď.
Napsal: 09.01.2008 17:53
od Hallogen
jamaka píše:V diesloch je N-kat, teda neriadeny katalyzator, tak kde tam chcete hladat nejake lambdy??????
taky sem byl dneska za blbce,když sem se snažilFokimu vnutit myšlenku že turbochrocht má lambda sondu
Napsal: 09.01.2008 18:27
od pelen
9 litru se snad ani neda spalit u TDDi. Netece ta nafta nekde bokem?
Napsal: 09.01.2008 18:32
od LH
Taky mam 1,8TTDI 66Kw a mam ted prumer 6,2l/100km, jezdim taky jen kousky 10-30km a obcas hodim nejakou 60km jizdu a zda se mi to taky hodne (sluzebni octavka 1,9TDI se mi na podobnejch trasach drzi kolem 5,6l/100km) tak jsem taky trochu sklamanej, ale 9l to snad jedine nekde musi byt nejaka netesnost (treba volna sponka na hadicce) to snad ani neni mozny..Asi bych zacal kontrolou tesnosti vsech spoju, jestli treba ve vyssich otackach nekde neodkapava nafta...
Napsal: 09.01.2008 18:33
od LH
to Pelen: ctes mi myslenky

Napsal: 09.01.2008 18:45
od luko
Teď jsem se dočetl v chytré knize JAK NA TO že zvýšená spotřeba muže být ucpanou hadicí zpětného okruhu.Prý vede od čerpadla do nádrže.No otázka zní kdyby byla ucpaná o kolik by se zvedla spotřeba oproti normálu.Ty hadice omrknu,jestli to někde nekape nebo neteče.Budu pátrat.
Napsal: 09.01.2008 19:48
od pelen
Je to jedine mozne vysvetleni, pokud nafta nekde bokem neodteka. Pri ucpani zpetneho okruhu je cele mnozstvi nuceno projit asi motorem.
Napsal: 09.01.2008 20:24
od luko
to Pelen: Myslím že jsem to tu někde už četl,o tom okruhu.Akorát musím zjistit jestli ta hadice jde z filtru nebo čerpadla.Taky by mě zajímalo jestli se musí před profouknutím odpojit od nadrže.No zítra zajedu k mechošovi.Snad budu chytřejší.Za 9l bych mohl jezdit tranzitem.
Napsal: 09.01.2008 20:29
od FoFo7
luko: tu spotrebu si počital, alebo ti ju ukazuje PC???
Napsal: 09.01.2008 21:47
od luko
to FOFO7: spotřebu jsem počítal.Pc nemám.A myslím že jsem ji počítal dobře.