Stránka 1 z 1
Schopnost dobíjení při velkém odběru
Napsal: 14.11.2007 19:38
od Kóťa
Jen se chci zeptat.Nedávno jsem si domontoval přídavné dálkové s H3 55W žárovkama.A můj dotaz zní.Když pojedu třeba po dálnici....je vlastně jedno kde,ale nebudu pořád stavět,budu svítit hlavním osvětlením(2x55W+palubka+2x21W zadek),zapnu mlhy(2x55W + 1x21W)a ty přídavné dálkové(2x55W) a poběží rádio,ventilátor.Cca tedy 500-600W...Dokáže se i při tomhle odběru baterie dobíjet?Záleží na baterii nebo na alternátoru???
Napsal: 14.11.2007 20:50
od Jozkablack
Na starý škodovce 120 jsem si dal přídavný dálkáče taky a vlastně to byla taková pojizdná elektrárna. Neměl jsem nejmenší problem s dobíjenim. Ale pokud dáš sylnější baterii a aternátor bude malý kotě tak to nestačí. Myslim ale že se nemusíš u Fofa rozhodně srachovat že bys měl problem s dobíjenim baterie, tada pokud máš vše na autě jak má bejt.

Napsal: 14.11.2007 21:22
od Kóťa
Tak altík máme všichni stejnej,ne?Bohužel z baterie neodečtu hodnoty,páč chybí štítek,ale sdílím názor s Tebou....podpoří ho ještě někdo?
Napsal: 14.11.2007 21:24
od Jozkablack
Taky proto jsem psal že Fofo to určitě zkousne a nebude problem, já to musel jen měnit u Škodárny, jak baterii, tak altík!
Napsal: 14.11.2007 21:50
od pelen
to Kota:
Uz jsem tu nekde psal zavislost napeti po nastartovani a pripojeni ruzne zateze.
Nastartuj a zmer si napeti, melo by byt asi 14,5-14,6V, pak postupne zapni spotrebice:
svetla
ventilator topeni naplno
vyhrivani zadniho okna
a mer napeti, pokud bude vyssi jak 12V, tak altik stihne trosku nabijet i pri chodu naprazdno, Pri zapnutych vsech spotrebicich muzes pridat plyn a pri nem zmerit napeti, pokud jde nahoru, tak se o nabijeni baterky nemusis strachovat.
Napsal: 17.11.2007 21:16
od Ahmed
Si to spocitej, alternator ma 80 nebo 90A. Pri 600W jak pises by to melo byt cca 50A, coz je na lampicky dost - na co mas tolik svetel? Chces smazit mimozemstany?

Chod motoru taky potrebuje nejaky ten amper, takze ti to uz moc dobijet nebude

Zalezi to na alternatoru. Baterie dokaze ovlivnit jenom to, za jak dlouho ti to auto zhasne

Napsal: 18.11.2007 01:29
od Kóťa
Ano,chci určovat směr přistávání talířů.Prostě někdy jedeš po silnici kde nikoho nepotkáš,tak proč si nepřisvítit,ale dík za názor.Budu se krotit

Napsal: 19.11.2007 18:36
od Kóťa
pelen píše:to Kota:
Uz jsem tu nekde psal zavislost napeti po nastartovani a pripojeni ruzne zateze.
Nastartuj a zmer si napeti, melo by byt asi 14,5-14,6V, pak postupne zapni spotrebice:
svetla
ventilator topeni naplno
vyhrivani zadniho okna
a mer napeti, pokud bude vyssi jak 12V, tak altik stihne trosku nabijet i pri chodu naprazdno, Pri zapnutych vsech spotrebicich muzes pridat plyn a pri nem zmerit napeti, pokud jde nahoru, tak se o nabijeni baterky nemusis strachovat.
Tak jsem to dnes měřil dle Pelenova návodu.A měl jsem nastartováno,rozsvíceno abych viděl a parkovačky....A dávalo to mezi 11,5 až po 13.Chvíli to bylo níž a pak se to zvýšilo...Na neutrál.Pak jsem rozsvítil co šlo a měřil.Bylo tam nějakejch 12,5 a když jsem přidal na 2000 otáček,tak se to drželo na 14,4....Tak to by šlo,ne?
Napsal: 19.11.2007 19:19
od Ahmed
Jo, kdyz je to v otackach pres 14V, tak je to ok.