Stránka 1 z 3

Palivové čerpadlo

Napsal: 04.10.2007 16:01
od Mrzout
Ahoj,
tak se s Vámi musím podělit u novou zkušenost s Focusíkem : loni 30.12. mě poprvé vypekl když jsem neodjel z práce - motor točil ale ne a ne naskočit. Zařídil jsem odtah na dílnu s tím že mechanik který přijel na místo určil jako závadu nefunkční palivové čerpadlo. Na dílně zjistil že čerpadlo je v pořádku ale mělo špatný kontakt - pěkně jsem poděkoval, vysolil 2.000,- Kč bez papíru a odjel jsem.
Jezdil jsem až do minulého týdne do čtvrtka. Po nákupech jsem přijel domů a dal auto do garáže - podotýkám že ten den den hodně pršelo a jezdil jsem v dešti. Nedávám mokré auto do garáže ale podlehl jsem ženě a uklidil ho do ní. Druhý den přijdu do garáže a nenastartoval jsem - motor opět točil a nic. Včera jsem auto odlačil do dílny kterou mám kousek od garáže a tam mechanik konstatoval že nic nenašel a prý mám auto svěřit odborné dílně. Tak jsem ho zapřáhnul na lano a rozjel se do druhé dílny. Přijedeme na místo, odendám lano a a vysvětluji mechanikovi o co jde, zapnu klíček a otočím a sakra, auto ihned nastarovalo.........čuměl jsem jak tele na nové vrata. Teď řeším co s tím, chtěl bych zajet na diagnostiku ale myslím si že to bude prd platné takže budu jezditz dál pokud se ta závada zase neobjeví............ Telefonoval jsem do Fordu v Mostě - tam mě řekli že příčin může být mnoho a že mám auto dotáhnout tak jsem se jich zeptal co jsou to sakra za autorizovaný servis Fordu když nejsou schopni auto přitáhnout sami.........stejně bych to zasolil já a nikdo jiný, jj jo, zákazník náš pán.

Čerpadlo................

Napsal: 04.10.2007 16:09
od Mrzout
Při hledání příčiny jsem postupoval dle knihy na opravu a údržbu a všechno ukazovalo na závadu palivového čerpadla - jen tak pro moji orienraci : na kolik takové čerpadlo vyjde penízků ?

Napsal: 04.10.2007 16:10
od chmelko
cca.1500-2000kc second-hand

Napsal: 05.10.2007 08:06
od mansart
A myslím,že mi někdo říkal že nové 15000. Ale to bych opravdu kecal. Ale zajimalo by mě kolik teda doopravdy stojí nové.

Napsal: 05.10.2007 08:23
od mpet
Myslím,že u TDDI bude čerpadlo určitě za ranec.15tis. tu někdo zmiňoval za vstřiky na TDDI.Ale čerpadlo bych odhadl na víc.Známej teď kupoval na starýho escorta a za jetý dával 8tis.Ale když pohledáš,tak se to tu určitě už řešilo.Jinak mám pocit,že nové čerpadlo na TDDI bude kolem30-35tis..

Napsal: 05.10.2007 12:26
od čajda
Já platil nové čerpadlo 6500,-,ale davali mi ho v servisu tak ani nevím odkud ho mají, jen vím že je BOSH a jinak co jsem zháněl tak ceny okolo 7500, autokelly a štangl ceny po slevě.

Jinak tady se prodává starší na 1.8 pokud je to ještě aktuální http://www.ford-focus.cz/modules.php?na ... pic&t=5296

Napsal: 05.10.2007 12:30
od akumulator
Presne to jsem chtel napsat... Pro diesly jsou cerpadla samozrejme trikrat tak drazsi, ale Mrzout ma benzinaka, takze ho spis bude zajimat cenovka pro benzinaky...

Napsal: 05.10.2007 12:49
od chmelko
presne tak, bavíme sa o benzíne, nikoliv o nafte :idea:

Napsal: 05.10.2007 14:09
od Radek 1.8 16V
to Mrzout: Mě vyšla výměna pal.čerpadla na 7035,-(čerpadlo+pal.filtr+práce). Údajně na něm většinou odchází konektor, který se prý nedá vyměnit. V servisu mi říkali, že ho dřív zkoušeli opravovat, ale prý to většinou do pár měsíců odešlo znova.

Napsal: 05.10.2007 15:11
od roberto
ja toto resil pred letem v AUTOPALCE FORD vyměna vyšla i se slevou přez kamaráda co tam dělá 6.150,- vč. DPH materiál + práce, :) před tím mi to zlobilo podobně a nejvíc vtipný bylo když jsem to přitáhl do servisu a mechanik to natočil na první otočení klíčku

Re: Palivové čerpadlo

Napsal: 05.10.2007 16:17
od Jiri02
Mrzout píše: Nedávám mokré auto do garáže ale podlehl jsem ženě a uklidil ho do ní. Druhý den přijdu do garáže a nenastartoval jsem - motor opět točil a nic.
Usoudil jsem spravne, ze mas benzinak? Sice se tohle vlakno jmenuje Palivove cerpadlo, ale Tvoje zavada s nim mozna nesouvisi: IMHO navlhly Ti v garazi kabely a jine izolanty ve vysokonapetove ceste zapalovani. Pak jsi tocil motorem a jiskra sla nekde do kostry namisto do svicek. Nakonec Ti auto venku trochu proschlo a pak uz jelo. To je zavada, co se dost blbe hleda. Navic dlouhym zoufalym tocenim motoru muzes poskodit katalyzator nespalenym palivem.
Zkus poradne ocistit civku, kabely, fajfky a svicky zvenku, aby se v necistote nemohla drzet vlhkost. HTH!

Napsal: 05.10.2007 19:44
od Mrzout
Ahoj přátelé,

děkuji Vám všem za rady , pomoc nápovědu či jak to sakra nazvat........Jsem na auto dost háklivý takže kabely a ostatní si udržuju v cajku ale pokud si matně pamatuju tak když mě auto vypeklo poprvé jak jsem již popsal tak mechanik mě řekl něco v tom smyslu jak jste napsali - kontakt na čerpadle a nejde opravit. Sakra, nějak tomu nemůžu uvěřit že budu muset měnit celé čerpadlo kvůli takové prkotině jako je kontakt. Jinak jsem zbytečně dlouho nestartoval jak bylo napsáno a co se týká ceny za čerpadlo počítak jsem s tím že bude stát okolo 8.000,- Kč ale bez práce, vyměnil bych si ho sám, sice mě to bude trvat déle a nervy budou v kýblu ale měl bych to zvládnout.

Ještě jednou všem děkuju

Napsal: 15.10.2007 12:16
od Vody
Takže vypadá to že mi čerpadlo odešlo taky. Dneska mechanik ještě zkouší další varianty, ale na 90% prý čerpadlo. Díval jsem se na ceníky nejlevnější jsem našel tohle http://katalog.mjauto.cz/detail.phtml?k ... 0986580402&
mělo by to být ono. Každopádně tímto focus končí a možná půjde z domu. Fordem tam a zpátky vlakem, jak mi řekl kamarád. Napřed jsem se tomu smál, ale teď už je mi to jasný.

Napsal: 15.10.2007 12:34
od chmelko
no ja chlape neviem, ale už aj 9 ročné auto ma pravo na taketo opravy..(nič nieje večne)
osobne by som to ale neriešil nakupom noveho..

Napsal: 15.10.2007 12:41
od Vody
chmelko: spíš už to byla poslední kapka. Už toho bylo moc, takovej věčně se seroucí stroj. Focus je mého otce, sám mám Peugeot 106, stejně starej jako focus, zatím neměl ani jeden problém co focus. Ale to nemá smysl takhle srovnávat, mohl bych pak vytáhnou i deset let staré auto co má strýc - Proton 315, made in Majaysia, 150tkm bez poruchy....