Stránka 1 z 15
					
				1,6 tdci cuká
				Napsal: 11.03.2013 12:55
				od Jurasek1977
				Ahoj,
 prosím o radu. Při venkovních minusových teplotách můj focus v rozmezí otáček 1700-2000 znatelně pocukává, jako by se mu nedostávalo dost paliva a nebo se naopak dusil. Dělá to však jen když jemně držím plyn a snažím se jet po lehounku a plynule. Když přidám a nebo držím vyší otáčky, tak šlape perfektně. Vyměnil jsem palivový filtr a jelikož díky tomu stálo auto ve vyhřáté hale, ráno jezdilo jak má. Ale další den už stálo zase venku a problém přetrvává.Že by snad nějaké teplotní čidlo ?
P.S. funkci hledat jsem zkusil, ale všem to zlobí až při vyších otáčkách, ale já jezdím jak důchodce a proto mě to štve, že to je právě do 2000 otáček
Předem děkuji za pomoc
Jirka z Liberce  

 
			
					
				Re: 1,6 tdci 66kw cuká za studena
				Napsal: 11.03.2013 13:06
				od lucky.jack
				Na diagnostice to bylo? Jinak vaření z vody...
PS: vyprdni se na ježdění jako důchodce (pakliže jím nejsi  

 ). Tohle tomu motoru nedělá dobře a ucpává se výfuk sazema. Proto to taky třeba nechce jet. Je potřeba ten motor ohřát a čas od času mu pořádně naložit, aby vylítaly saze, pavouci atd  

 Jestli jezdíš po městě tak každých 500km to ohřej a dej mu až k omezovači. Uvidíš jak si potom bude vrnět.
A jinak dost množná egr...
 
			
					
				Re: 1,6 tdci 66kw cuká za studena
				Napsal: 11.03.2013 13:59
				od Jurasek1977
				Což o to, když je zahřátý, to už s ním jezdím i do vyších otáček, ale právě, že to dělá jen při studeném motoru a mrazech, právě, když jej zahřívám. Asi mě tedy čeká ona diagnostika, které jsem se chtěl vyhnout. Ona se mi totiž i při jednom zakuckání rozsvítila hláška o problému s motorem, ale za minutku zase zhasla a dál už nic. Tak tam bude třeba i něco v paměti. 
Děkuji 

 
			
					
				Re: 1,6 tdci 66kw cuká za studena
				Napsal: 14.08.2013 09:27
				od Jurasek1977
				Ahoj,
 po delší době znovu otravuji s tímto problémem. Jelikož na diagnostice se nic neukázalo a EGR bylo prakticky čisté a ještě jsem jej přeleštil, musím hledat chybku někde jinde. Mám další poznatek. Nepravidelný chod za jízdy je závislý na okolní teplotě. Když jsou třicítky horka, je jízda se studeným motorem v pohodě, ale třeba při chladnějším ránu je to tam zpět. Stačí jen když se pohne ručička teploty vody a ferda valí, jak má...
Je to potvora ten fordík. Pořád něco 

 Hlavně je s podivem, jak dokáže být pětiletá kára napadená rzí.... No tfuj  

 
			
					
				Re: 1,6 tdci 66kw cuká za studena
				Napsal: 14.08.2013 09:36
				od marosmanik25
				Ahoj Jurrasek ten EGR si si čistil sam.??..chcem sa do toho pustiť aj ja ale neviem ako začať..

 
			
					
				Re: 1,6 tdci 66kw cuká za studena
				Napsal: 14.08.2013 09:47
				od Jurasek1977
				Jasnačka, někde tady na fóru je návod, jak jej vyndat. Vůbec nic na tom není. Sundají se stěrače, plasty pod nimi, aby k tomu byl lepší přístup a pak je to jen o dvou šroubech a jedné sponce. Na čištění se prodávají přímo spreje, které ten bordel uvnitř úplně rozpustí.
			 
			
					
				Re: 1,6 tdci 66kw cuká za studena
				Napsal: 15.12.2013 09:37
				od Jurasek1977
				Ahoj kucí,
 dnes jsem měl zase možnost nechat auto přes noc ve vyhřáté garáži. Hned jsem vyjel do mrazu zkusit jestli si cukne a ani prd. Motor jel báječně. Zkuste mi vyvrátit a nebo podpořit mou teorii. Pokud by to bylo čidlo teploty nasávaného vzduchu, hned po vyjetí na mráz by si motor nasával ledový vzduch a začalo by to zlobit. Tudíž si říkám, že to bude čidlo teploty vody, že si jednotka myslí, že je motor ohřátý a dává mi špatné množství nafty do studeného motoru. Chci to čidlo tedy vyměnit. Poraďte prosím které to je.
Ve fordu diagnostika nic neříká a človíček, který je ochoten se mnou se studeným autem jezdit a sledovat diagnostiku, je minimálně na měsíc zasekanej. A já, tím že jsem sám, bych měl alespoň přes vánoční svátky co dělat a hrabal bych se v autě 
 
Děkuji, za postřehy   

 
			
					
				Re: 1,6 tdci 66kw cuká za studena
				Napsal: 15.12.2013 11:12
				od phofy
				Kde přesně bydlíš v LBC ? Jakej má chod motor když je studenej? Kolísaj otáčky?
			 
			
					
				Re: 1,6 tdci 66kw cuká za studena
				Napsal: 15.12.2013 17:21
				od pavlosis
				omlouvam se, ze do toho vstupuju bez nazoru, ale taky by me zajimalo cim to je. Mam stejny motor, ale bez DPF.
			 
			
					
				Re: 1,6 tdci 66kw cuká za studena
				Napsal: 16.12.2013 11:14
				od V12
				Mas cisty palivovy filter ?
Kolko km to ma najazdene v reale ? Ak viac ako 150 tisic, mozu to byt vstrekovace...
			 
			
					
				Re: 1,6 tdci 66kw cuká za studena
				Napsal: 16.12.2013 16:53
				od phofy
				Taky bych se přikláněl k tomu vstřikovači
			 
			
					
				Re: 1,6 tdci 66kw cuká za studena
				Napsal: 16.12.2013 19:37
				od Jurasek1977
				Do 150 tisíc už mi zbývá jen cca 5 tisíc. Palivový filtr jsem měnil, hnedky, jak to začalo. To nepomohlo. Lepší nafta, ani VIF také nepomáhá. Volnoběh je bez chybičky, chytá a jede supr, jen těch pár minut jízdy, když je venku zima a studenej motor stojí za houby..... Tak pořád doufám v nějaké to čidlo  

 
			
					
				Re: 1,6 tdci 66kw cuká za studena
				Napsal: 16.12.2013 21:40
				od phofy
				mám doma diagnostiku, tak se ti na to čidlo můžu podívat do hlásí, ale bohužel tenhle týden nemam už volno, až po novým roce
			 
			
					
				Re: 1,6 tdci 66kw cuká za studena
				Napsal: 16.12.2013 21:56
				od Jurasek1977
				Děkuji za nabídku, pokud bych to nedokázal do té doby nějak vyřešit, dovolil bych si tě kontaktovat  

 
			
					
				Re: 1,6 tdci 66kw cuká za studena
				Napsal: 17.12.2013 05:44
				od phofy
				ok