Stránka 1 z 2

Pedal az na podlaze

Napsal: 21.07.2007 09:41
od HORST
Zdravim vsechny focusaky
I kdyz vim ze vetsina se jich prave nachazi na Krivce cimz je take zdravim, presto se ptam: pri jizde na dvojku a trojku me pripada, ze po seslapnuti plynoveho pedalu motor moc nereaguje a pokud chci trosku rychleji akcelerovat, musim plynovy pedal seslapnout az uplne na podlahu a teprve tam je citit, ze jakoby se otevrela "nejaka" klapka a motor (auto) prida.
Nemel nekdo podobne problemy???
Vcera jsem jen tak zbezne nevstivil servis, kde bohuzel nemeli cas a kolik rikal, ze by to mohl byt nejaky potenciometr zpetne klapky.
Kolik to tak muze kostovat??

Napsal: 21.07.2007 09:47
od misakxt
myslíš uřčitě snímač polohy skrtící klapky.ale to se spíš projevuje poškubáváním než tim co popisuješ?dělá ti to už od začátku?jaké si měl před tim auto?

Napsal: 21.07.2007 09:49
od HORST
Od zacatku to prave nedela, posledni vec, ktera se s motorem delala, byla vymena svicek, kdy davali misto NGK zpatky Motorcrafty, coz by ale asi nemelo mit souvislost.
Jinak predtim jsem mel Escorta

Napsal: 21.07.2007 10:02
od misakxt
a dělalo to hned po výměně svíček?tak zkus dát zpátky ty NGKčka je to otázka dvou minut a uvidíš.vždycky by si měl začínat vyloučit základní věci.zkontroluj v jakym stavu máš vzduchovej filtr.je to atmosféricky plněnenej motor tak tady mimo skrtící klapky neni nic v cestě aby to nějelo plynule.ale tim snímačem by to mohlo být to nepopírám.novej originál stojí 1800kč.dá se sehnat i jetej-unás ho maj za 400kč.možná by taky stálo za to něz se začne něco měnit tak to připíchnout na diagnostiku(ale nejdřív se zeptej kolik za to chtěj aby si nebyl překvapenej).ještě poslední věc co mě napadla je aby ses podival jestli se ti při plnym plynu otevře naplno i škrtící klapka ale to už je jenom teoretická věc co mě napadla

Napsal: 21.07.2007 10:11
od HORST
Zdravím jako nový člen všechny focusáky.
Mě odešly najednou všechny svíčky. Ani borec ve Frenu nechápal, jak jsem mohl dojet. Byly normálně upálené všechny kovové nosy, jako by je někdo uřízl. Servisák tvrdil, že NGK jsou lepší.
Dnes už vím že nejsou.
Po půl roce odešly opět 2 a už při první návštěvě servisu Ford NJ mě upozornili, že do Fordu patří Motorcrafty. Nehledě na to, že NGK stojí 250 Kč/kus, Motorcraft asi 110 Kč/kus.
Tím je asi řečeno vše
Nahore je popsana anabaze se svickami.
Ale me se nezdalo, ze by to zacalo ted delat ihned po vymene svicek

Napsal: 21.07.2007 10:14
od misakxt
já už mám na NGKčkách naježděno 46000 a v pohodě.... asi to bude chtít aby se na tpo mrknul někdo fundovanej..ale hned jezdit do autorizovanýho servisu nemusíš.s těma kontaktama to je divný.za kolik jezdíš?

Napsal: 21.07.2007 10:24
od HORST
Jenze co znam kluky, co focusy trosku delaji, tak stejne tvrdi, ze to bude chtit "napichnout" na pocitac a ten oni nemaji. A pri dnesnich cenach je myslim kazde napichnuti minimalne 800 Kc v r...!!!
Za kolik jezdis, myslis spotrebu???

Napsal: 21.07.2007 10:29
od misakxt
to je právě chyba.každej by hned všechno někam připojoval.to nech až nakonec.koukni na ten vzduchovej filtr a na ten snímač.pokud máš nějakýho kamaráda s 1.6 tak si ho od něj puč a vyzkoušej to.drží to tam na dvou šroubkách a jednom konektoru hned krásně ze předu na sání.přehodit je snad otázkou minuty.ušetříš si spoustu peněz

Napsal: 21.07.2007 10:31
od misakxt
jo jo spotřebu.pokud něvíš jak ho vyměnit a kde je tak to tady ve fóru najdeš ve starších odkazech...už se to tu několikrát řešilo

Napsal: 21.07.2007 10:45
od HORST
To mas pravdu, kazdy by hned pichal :lol:
To jsou totiz pro ne nejjednoduseji vydelane love.
Takze diky za rady a jdu volat kamosovi, at se na to podiva, dle tvych instrukci.
Co se tyka spotreby, tak pouzivam auto na cestu do prace a zpet, takze vetsinou mestsky provoz a mam takovy pocit, ze je to neco kolem 8 litru.
Ale nevim to na 100%, spotrebu sleduji spis na ceste na delsi trasy a tech neni az tolik (dovolene a pod)
Jeste jednou dik

Napsal: 21.07.2007 16:50
od misakxt
no to je na 1.6 docela dost.já teď v létě jezdim normální jízdou za 6.5 max7 a nejezdim rozhodně jak důchodce a to mám na počítadle už 169000km!!!taky mi to víc žralo ale vyměnil jsme lambda sondu a spotřeba spadlo.odchází cca po 150000km.mohl by to bejt i tvůj případ.ono to jezdí i bez ní ale při nižších otáčkách to má hodně bohatou směs a i třeba proto se ti to nechce rozhejbat na míň plynu protože to má málo vzduchu.ale na to přijdeš buď na emisích(což je levnější-cca 250kč) nebo na diagnostice.ta kontrolka co je na to na paluboce na to nefunguje i když by asi měla.třeba i proto se ti pálej ty kontakty na svíčkách!až tuhle záhadu vyřešíš tak dej vědět jak si dopad!!

Napsal: 22.07.2007 09:48
od HORST
Shodou okolnosti se ne jinem miste fora probira take spotreba a pokud jsem dobre videl, pohybuji se i ostatni 1,6-ky zhruba stejne. A to opakuji, ze to auto jezdi vetsinou jen mesto, coz je cca 3 km do prace, nakoupit atd.
A jinak, jeste vcera jsem byl "mazlika" znovu odzkouset, a pocit byl takovy, ze mezi prvotnim zaberem pri zarazeni dvojky a vetsi akcelereci je tam jako by prodleva, jakesi "hluche" misto. Pokud pedal pomalu seslapuji, tak me pripada, ze zabere - pak delsi dobu stejne - a pak zase zaber az na podlaze.
Kamos vcera nemel cas - patek byl asi narocny :lol: :lol: :lol: , tak jsme se domluvili na pondeli. No a pokud to nenajde, tak stejne pak zbyva jen servis. Bohuzel

Napsal: 22.07.2007 09:53
od stigi
Mozna pro nekoho blby dotaz, ale nejezdis nahodou se zaplou klimou?

Napsal: 22.07.2007 11:33
od HORST
Je pravda, ze ted v tech vedrech mam klimu zapnutou, ale to snad kazdy.
Tvoji pripominkou smerujes na spotrebu, ci na "zabrani" motoru az na podlaze????

Napsal: 22.07.2007 11:43
od misakxt
já klimu nemám takže jestli to jsou nějaké její projevy tak ti neporadim ale zdá se mi to divný.pokud jezdíš takhle tak je spotřeba OK