Mám takový problém. Občas se mi stalo, když jsem jel (většinou do kopce) a zrychloval jsem (tudíž byl motor v zápřahu), tak se mi po nějaké době začal přehřívat motor. Nešlo o pomalé plynulé zrychlování, ale víc jsem na to šlapal.
Jelikož jsem pochyboval, že někdo za 10 let měnil chladicí kapalinu, tak jsem udělal kompletní výměnu chladicí kapaliny s tím, že jsem si myslel, že problém bude ve staré chladicí kapalině, která už nestíhá chladit.
No a včera se mi to stalo znovu
 Ale to jsem už byl připraven, takže jsem si napsal veškeré podrobnosti jízdy. Venku bylo 30°C, měl jsem zapnutou klimatizaci na 18°C. Zrychloval jsem (celkem svižně) na 4-tý rychlostní stupeň z 60 km/h na 130 km/h (s přeřazením na 5-ku). Otáčky byly okolo 3 tisíc (maximálně myslím +- 3500). Vypozoroval jsem, že tenhle problém byl vždycky, když byl motor hodně v zápřahu (buď jsem na to šlapal při jízdě do kopce, nebo se mi to i stalo jednou při jízdě do kopce s taženým autem).
 Ale to jsem už byl připraven, takže jsem si napsal veškeré podrobnosti jízdy. Venku bylo 30°C, měl jsem zapnutou klimatizaci na 18°C. Zrychloval jsem (celkem svižně) na 4-tý rychlostní stupeň z 60 km/h na 130 km/h (s přeřazením na 5-ku). Otáčky byly okolo 3 tisíc (maximálně myslím +- 3500). Vypozoroval jsem, že tenhle problém byl vždycky, když byl motor hodně v zápřahu (buď jsem na to šlapal při jízdě do kopce, nebo se mi to i stalo jednou při jízdě do kopce s taženým autem).Neměl byste někdo nápad, kde bych mohl ještě hledat problém? Po zastavení sahara točila jako divá, takže ta funguje.
Napadl mě termostat. Ale zase se mi nechce vyměnovat veškeré díly namátkou. Kdyby náhodou někdo měl nápad po čem a kam se podívat, byl bych moc vděčný.







 
  
 




 
  
  A tohle je příznak toho, že se do chladicí kapaliny dostal olej? Že to jde tak rychle nahoru i s bublinkami.
  A tohle je příznak toho, že se do chladicí kapaliny dostal olej? Že to jde tak rychle nahoru i s bublinkami.