chyba P107
Napsal: 28.09.2015 18:04
Zdravim,
mam Focus 1,8 benzin r.v. 1999 ktory som kupil asi pred tristvrte rokom. Najazdenych ma podla paluby nejakych 165 tisic aj ked si tym niesom isty. Povodne za nova bol v Taliansku a az tak na Slovensku. Cize je mozne ze su stocene. Nedavno som si vsimol pri diagnostickom mode na palubke chybu p107. Suvisi to nejak s tlakom v sacom potrubi. Hladal som netesnosti a nasiel som vzadu pod skrtiacou klapkou prasknuty ten biely klobucik co zapchava nejaky vyvod. Ked som troska odtiahol tu prasknutu cast zacal motor skakat a ked som ho pritlacil spat tak sa to zlepsilo. Zalepil som ho a dal spat. Myslel som ze problem je v tom. Odpojil som baterku ale nejak ziadna zmena. Chyba je tam vzdy. Neviem ci to ma tak robit ale ked na volnobeh prudsie potiahnem tym uchytom co je pri pruzine na skrtiacej klapke s cim sa da pridavat plyn, tak je pocut taky zvuk ,nieco ako "fcuk". Neviem ci to aj Vam tak robi. Ak to urobim niekolkokrat po sebe tak sa mi niekedy podari aj motor uplne zastavit. Zdochne. neviem ci to tak ma byt alebo nie. Skuste mi popisat ako to je u vas. Neviem ako sa mam tej chyby zbavit a ako mam zistit co je zle. Cital som ze aj Maf moze byt vadne. Ked odpojim konektor nic sa nedeje. Ziadna znema. Motor ide tak isto dalej. Zohnal som aj druhy ale je to rovnake. Skor si myslim ze niekde saje falosny vzduch, preto aj motor na volnobeh dost vibruje a celkovo ma taky nepekny tvrdy chod. Volnobezny ventil som menil hned ako som auto kupil, nedavno meneny PCV ventil aj hadicka k nemu ale nic nemalo vplyv na tento chod. Pri teplom motore a volnobehu vo vnutri auta nie je pocut a citit absolutne nic. Krasne ticho. akonahle tuknem do plynoveho pedalu a otacky poskocia zhruba na 1000 tak citit na volante a pedaloch vibracie. Zhruba do nejakych 1200 otacok. Silentbloky som menil vsetky tri na zaciatku. Mozu sa vibracie od motora prenasat aj tak do kabiny? a je to normalny jav? Nieco ako kriticke otacky? Mate aj vy take vibracie pri malickom pridani plynu?
mam Focus 1,8 benzin r.v. 1999 ktory som kupil asi pred tristvrte rokom. Najazdenych ma podla paluby nejakych 165 tisic aj ked si tym niesom isty. Povodne za nova bol v Taliansku a az tak na Slovensku. Cize je mozne ze su stocene. Nedavno som si vsimol pri diagnostickom mode na palubke chybu p107. Suvisi to nejak s tlakom v sacom potrubi. Hladal som netesnosti a nasiel som vzadu pod skrtiacou klapkou prasknuty ten biely klobucik co zapchava nejaky vyvod. Ked som troska odtiahol tu prasknutu cast zacal motor skakat a ked som ho pritlacil spat tak sa to zlepsilo. Zalepil som ho a dal spat. Myslel som ze problem je v tom. Odpojil som baterku ale nejak ziadna zmena. Chyba je tam vzdy. Neviem ci to ma tak robit ale ked na volnobeh prudsie potiahnem tym uchytom co je pri pruzine na skrtiacej klapke s cim sa da pridavat plyn, tak je pocut taky zvuk ,nieco ako "fcuk". Neviem ci to aj Vam tak robi. Ak to urobim niekolkokrat po sebe tak sa mi niekedy podari aj motor uplne zastavit. Zdochne. neviem ci to tak ma byt alebo nie. Skuste mi popisat ako to je u vas. Neviem ako sa mam tej chyby zbavit a ako mam zistit co je zle. Cital som ze aj Maf moze byt vadne. Ked odpojim konektor nic sa nedeje. Ziadna znema. Motor ide tak isto dalej. Zohnal som aj druhy ale je to rovnake. Skor si myslim ze niekde saje falosny vzduch, preto aj motor na volnobeh dost vibruje a celkovo ma taky nepekny tvrdy chod. Volnobezny ventil som menil hned ako som auto kupil, nedavno meneny PCV ventil aj hadicka k nemu ale nic nemalo vplyv na tento chod. Pri teplom motore a volnobehu vo vnutri auta nie je pocut a citit absolutne nic. Krasne ticho. akonahle tuknem do plynoveho pedalu a otacky poskocia zhruba na 1000 tak citit na volante a pedaloch vibracie. Zhruba do nejakych 1200 otacok. Silentbloky som menil vsetky tri na zaciatku. Mozu sa vibracie od motora prenasat aj tak do kabiny? a je to normalny jav? Nieco ako kriticke otacky? Mate aj vy take vibracie pri malickom pridani plynu?