Stránka 1 z 3
po rozvodech a vyměne př.destiček a palivov. filtru-závada??
Napsal: 17.02.2015 19:51
od ruste
zdravím a prosím všechny o pomoc. Měnil jsem na focusu 2.0 tdci 100kw 2008 rozvody, které jsi myslím že jsou 100pro postavené (řemen jsem porovnal, vše si označil). Chybu jsem udělal, že jsem auto neprojel a měnil další věci. Přední destičky a palivový filtr. První problém nastal, když jsem si myslel že motor má podávací čerpadlo, bohužel nemá a systém jsem zavzdušnil. Po půlhodině se mi to podařilo naftou odvzdušnit a motor chytl. Po první projíždce problém. Na volnoběh šel bez problému vytočit, chod výbornej, zvuk výbornej, ale když jsem se projel, motor nešel vytočit, začal cukat i volant. Pak jsem ho napíchl a moc chyb, protože mi asi zřejmě naskočily chyby jak jsem startoval když se mi to zavzdušnilo- baterka se vybila a nastartoval jsem to pomocí kabelů jinou baterkou. Psalo to chyby i např. nedokončení ovzdušníní brzd nebo něco takového. Vše jsem vymazal a auto začalo jezdit, luxusně. Po půlce dne naskočila chyba P120F regulace tlaku paliva, po kterém vždy následuje i kontrolka ESP a číslo chyby U2023 - chyba z vnějšího uzlu. Chyby naskakují po každém vymazání. Vše jsem prošel, na nic jsem nepřišel.
Má někdo typ? děkuji za rady
Re: po rozvodech a vyměne př.destiček a palivov. filtru-závada??
Napsal: 17.02.2015 20:13
od phofy
Asi tě moc nepotěším, po startování bez nafty si nejspíš oddělal čerpadlo
Re: po rozvodech a vyměne př.destiček a palivov. filtru-závada??
Napsal: 17.02.2015 20:19
od ruste
netrápil jsem ho moc, vím že na sucho je to špatný. Jen ten okamžik než tam vlítla nafta. Jak to potvrdit že by mohlo být ko?
Re: po rozvodech a vyměne př.destiček a palivov. filtru-závada??
Napsal: 17.02.2015 20:31
od Jardak
Může bejt KO regulační ventil na čerpadle.
Re: po rozvodech a vyměne př.destiček a palivov. filtru-závada??
Napsal: 17.02.2015 21:32
od ruste
a to výměnný díl? jak to poznám? mám diagnostiku, kolik to má ukazovat na liště? a to jako mohl odejít při tom zavzdušnění filtru? proč k tomu ten problém ESP? ten se ukáže za jízdy jako první. Cca od vymazání až po 5km
Re: po rozvodech a vyměne př.destiček a palivov. filtru-závada??
Napsal: 17.02.2015 23:20
od miki21
sory,ale nedá mi to : Než se začnu vrtat v něčem, čemu nerozumím, nebo jsem to nikdy nedělal, tak si aspoň kolem toho pozjišťuji maximum informací a rad. K tomu slouží podobné fóra jako je toto a celý internet k tomu.

Re: po rozvodech a vyměne př.destiček a palivov. filtru-závada??
Napsal: 18.02.2015 08:57
od ruste
sorry, ale to co má focus nemá žádné jiné. Dělal jsem desítky aut, ale nikdy problém. U několika aut i nafta došla, což se stane a nikdy problém. Když jsem četl, že tohle auto se nesmí ani startovat přes kabely, tak to mě úplně dorazilo. Technika peugeot je peugeot- šílený motory a elektrika. Jinak já osobně vlastním vw T5 tdi 2004 najeto 500tis.km a dělal jsem jen těsnění pod hlavou. Nehaním fordy, jen nechápu proč všechno tak složitě.
Re: po rozvodech a vyměne př.destiček a palivov. filtru-závada??
Napsal: 18.02.2015 09:24
od miki21
Každá značka má svoje, ovšem spojení Fordu a žabožroutů je jedno z nejnešťastnějších.
Re: po rozvodech a vyměne př.destiček a palivov. filtru-závada??
Napsal: 18.02.2015 11:21
od stano.
Preco nie cez kable? Neroztahovat, to chapem...
Re: po rozvodech a vyměne př.destiček a palivov. filtru-závada??
Napsal: 18.02.2015 11:53
od ruste
systém chytrého dobíjení přes počítač - měla by být i jiná AKU ne olověná. No prostě systémy pro uživatele o ničem, jen problémy navíc. To nemluvím o DPF filtru. Neznám focuse který by s tím neměl problém. Nejhorší je, že už to hapruje při nájezdu od 150tis.km - šílená technika. Francouz měl naposledy výborný motor 1.9D od doby vysokotlaku CR jen velký průser.
Re: po rozvodech a vyměne př.destiček a palivov. filtru-závada??
Napsal: 18.02.2015 21:34
od vita_k
no dostali ste se jinam nez je jadro pudla. Ja bych zacal na volnobeh, nechal jet 2 minuty, vypnul a jeste dvakrat. Nacetl chyby a vyhodnotil, zda uz na volnobehu se neco naslo.
Olovena baterka tam urcite byt musi, jinak snim svuj klobouk:)
Re: po rozvodech a vyměne př.destiček a palivov. filtru-závada??
Napsal: 18.02.2015 22:00
od ruste
právě že to je jiná něž olověná, nemůžu to najít, ale někdo jsem to četl. Jinak článek k dobíjení u ford focus
http://www.konkurence/2010/03/co-nevi ... ord-focus/
nejsem do soboty doma, ale myslím že pokud vymažu chyby a nechám to běžet na volnoběh, nic se neobjeví, udělalo to až za jízdy většinou při rozjezdu nebo dojezdu (menší rychlost)
Re: po rozvodech a vyměne př.destiček a palivov. filtru-závada??
Napsal: 18.02.2015 22:15
od vita_k
no jen to zkus s tim volnobehem. chyba se muze objevit a po nekolikerem nastartovani...
I na volnobehu ti navic ukaze diagnostika hodnoty senzoru - MAF, MAP, teplota vzduchu, tlak railu, atp.
ja mam zabozrouta a olovo tam mam, neboj
Re: po rozvodech a vyměne př.destiček a palivov. filtru-závada??
Napsal: 19.02.2015 09:02
od ruste
napadl i mě i ten filtr DPF, ale toho to nikdy nenapsalo. I když se rozsvítí ESP které s tím nesouvisí tak bych tomu i věřil. Jinak je v háji asi termostat nebo čidlo teploty, nedosáhne teploty 90, na budíku i diagnostice max 60, na chvilku 80. Ale před výměnou to bylo stejně a nic se nerozsvítilo.
Re: po rozvodech a vyměne př.destiček a palivov. filtru-závada??
Napsal: 19.02.2015 11:46
od hunger
Neposkodil si snímače otáčení kol při ty výměně destiček? zni to jako blbost, ale u Fordu člověk nikdy neví. ..