Stránka 1 z 2
bez výkonu a ztrácí se voda
Napsal: 22.02.2014 17:42
od culda15
auto jede, ale asi bez turba, nemá výkon a ztrácí se mně voda v nádržce za 2 měsíce asi litr.
svítí červená kontrolka a ještě oranžová. co se s tím děje? díky
Re: bez výkonu a ztrácí se voda
Napsal: 22.02.2014 17:47
od lucky.jack
máš díru v motoru(hlavě)
Re: bez výkonu a ztrácí se voda
Napsal: 23.02.2014 15:22
od paranmax
Nebo možná těsnění pod hlavou. A jaký mas motor?
Re: bez výkonu a ztrácí se voda
Napsal: 24.02.2014 19:24
od culda15
motor 1,6 tdci 80kw najeto asi 150 000km r.v. 2007. čerstvě po rozvodech i s pumpou. zjistil jsem že mně nejede ani turbo. a prý bych moh mít ucpaný DPF. je ve výfuku nějak moc černo. mám fofo 6 měsíců a pořád se mně něco sype. špatný plynový pedál. studený spoj v palubovce. vadný klíček nebo imobilizér. ted zjistily že neukazuje plovák v nádržce na eolys. a k tomu ted ještě bez výkonu a ztráta vody. asi to postavím na vrakáč. už mně to začíná vycucávat rodinný rozpočet.
Re: bez výkonu a ztrácí se voda
Napsal: 24.02.2014 19:51
od V12
culda15 píše:...už mně to začíná vycucávat rodinný rozpočet.
... ako kazdy dolietany diesel. A tento nie je len dolietany, ale aj vysrotovany.
Inak pokial viem, v nadobke na aditivum plavak nie je, RJ urcuje mnozstvo aditiva vstreknuteho do nadrze podla natankovaneho mnozstva paliva. Takze presne vie, kolko ho v nadobe este zostava.
Re: bez výkonu a ztrácí se voda
Napsal: 25.02.2014 08:36
od Marod22
culda15 píše:motor 1,6 tdci 80kw najeto asi 150 000km r.v. 2007. čerstvě po rozvodech i s pumpou. zjistil jsem že mně nejede ani turbo. a prý bych moh mít ucpaný DPF. je ve výfuku nějak moc černo. mám fofo 6 měsíců a pořád se mně něco sype. špatný plynový pedál. studený spoj v palubovce. vadný klíček nebo imobilizér. ted zjistily že neukazuje plovák v nádržce na eolys. a k tomu ted ještě bez výkonu a ztráta vody. asi to postavím na vrakáč. už mně to začíná vycucávat rodinný rozpočet.
Prečo si to nešiel predajcovi otrieskať o hlavu, keď sa ti to začalo postupne serinkať?
Re: bez výkonu a ztrácí se voda
Napsal: 25.02.2014 17:45
od V12
Vies co by mu povedal ?
"Pane, je to jazdenka, vsetko je prirodzenym opotrebovanim."
Ani jedna zavada z tohto sa neda klasifikovat ako skryta, resp. neda sa dokazat, ze o nej bazarnik v case predaja vedel a zatajil ju, resp. ze nevznikla pouzivanim auta. Bohuzial. To, ze mne bazarnik dal na vymenu turba 450 EUR bola iba jeho dobra vola a moje obrovske stastie. Kupa jazdenky je vzdy riziko. Preto ho treba maximalne znizit vyberom spolahliveho podniku a typu auta, o ktorom je zname, ze sa nekazi. Uvahu, ci je takym aj auto s 1.6HDI, necham na inych

Re: bez výkonu a ztrácí se voda
Napsal: 27.02.2014 17:43
od PE68
To je důvod, proč nekupovat vylítaný nafťáky.
Re: bez výkonu a ztrácí se voda
Napsal: 15.03.2014 21:52
od paranmax
Ahoj. Otázka - auto jede úplně normálně ale ztratila se voda od max risku pod min. asi za 14 dní Před tím byla rok stále na max .Na víčku od expanzky byl takový bílý rosol. Co by to mohlo být? Těsnění pod hlavou?

Re: bez výkonu a ztrácí se voda
Napsal: 16.03.2014 09:21
od culda15
k výkonu-mám špatný nějaký ventil ovládání turba a voda se ztrácí tím že byla málo dotažena spona na hadičce. našli mně i málo úspěšných regenerací dpf.
Re: bez výkonu a ztrácí se voda
Napsal: 16.03.2014 12:47
od V12
Tak diera v hlave, zasrany DPF - hmmm, perfektna kupa. Hladaj druhe auto, oprava tohto sa neoplati

Re: bez výkonu a ztrácí se voda
Napsal: 16.03.2014 15:33
od paranmax
Jenom taková otázka - jak se pozná že teče vodní pumpa? Jde to nějak normálně poznat nebo se musí rozebrat kryty rozvodů? A nemá někdo tip co by to mohlo být, pokud se dělá bílá emulze na víčku expanzky.
Re: bez výkonu a ztrácí se voda
Napsal: 16.03.2014 16:10
od V12
Ta pumpa bude niekde otecena.
Emulzia na veku expanzky = diera v hlave alebo tesneni pod nou...
Re: bez výkonu a ztrácí se voda
Napsal: 16.03.2014 16:31
od paranmax
asi doleju na max a jdu se podívat do AAA
Re: bez výkonu a ztrácí se voda
Napsal: 17.03.2014 18:43
od paranmax
odpověď fordu na dotaz, kolik by stála ve fordu výměna těsnění pod hlavou: Pokud by se skutečně jednalo o těsnění pod hlavou motoru, materiál by stál po slevě* 13200,- vč DPH – musí se měnit těsnění, trubky paliva, rozvodový řemen, spojovací materiál. Samotné těsnění stojí 1800,- Kč.
Demontáž a montáž hlavy – práce stojí po slevě* 4800,- Kč
se zbláznili!
to je lepší to auto kopnout do AAA