2.0 TDCi 100kw
-
Klvys
- Test driver

- Příspěvky: 2561
- Registrován: 20.01.2011 18:14
- Bydliště: Opatovice
- Kontaktovat uživatele:
2.0 TDCi 100kw
Zdravím lidi možna se rozhodnu v letě měnit auto a divám se i po novějším focusu. Neříkam že najezdím ročně 20000km ale jezdím hodně kratké vzdalenosti a na tom mě sežere benzinak kdybych měl
Tak mě napadl focus 2.0 tdci 100kw rok vyroby kolem 2008-2009 jaky mate nazor na tenhle motor atd..?! Našel jsem inzerat kde ma ejden najeto 132000km berte že je to pravé co ten motor vydrží a podobně. Co vydrží turbo vstříky atd..Díky za vaše názory 
-
Klvys
- Test driver

- Příspěvky: 2561
- Registrován: 20.01.2011 18:14
- Bydliště: Opatovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: 2.0 TDCi 100kw
Podle toho co jsem kdesi četl tak bych měl počítat s vyměnou vstříku a pokud by byly km pravé tak i třeba se muze stat že i turbo??
co jsem si kdesi řpecetl tak už se oto obavam že tohle je risk kupovat tenhle typ auta 
- Marod22
- Pokročilý

- Příspěvky: 844
- Registrován: 09.05.2012 08:19
- Bydliště: Bratislava
Re: 2.0 TDCi 100kw
Vidíš, aj si si odpovedal 
- smoula
- Test driver

- Příspěvky: 4352
- Registrován: 21.06.2012 15:24
- Bydliště: Klecany
Re: 2.0 TDCi 100kw
Na krátké trasy jedině benzín, diesel leda za podmínky,že by si jej měl za cenu, která se neodmítá...
OT/: Já tedka mohl mít Roomstera za 30tis, ale byl fuč rychleji, než se stačilo říct švec
/OT
OT/: Já tedka mohl mít Roomstera za 30tis, ale byl fuč rychleji, než se stačilo říct švec
- Adow
- Člen klubu

- Příspěvky: 6806
- Registrován: 20.05.2011 09:52
- Bydliště: Kousek od Brna
Re: 2.0 TDCi 100kw
Právě na krátké trasy je diesel ideální a ve střednědobém horizontu se ti za to odvděčí
...
Ne, fakt není to jen o spotřebě, ale i servisu a dílech co do něj nastrkáš. Krátké trasy nedělají D vůbec dobře... Ve finále zjistíš, že tě vyjde dráž, než kdybys jezdil se spotřebou 10l s benzínem.
Ne, fakt není to jen o spotřebě, ale i servisu a dílech co do něj nastrkáš. Krátké trasy nedělají D vůbec dobře... Ve finále zjistíš, že tě vyjde dráž, než kdybys jezdil se spotřebou 10l s benzínem.
Je: Ford S-max II, 2.0 TDCi
Je: Ford B-max, 1.0 EB
Je: BMW i3, BEV 125 kW
Byl: Ford S-max I, 1.8 TDCi
Byl: Ford Focus III Combi FL, 1.5 EB
Byl: Ford Focus II Combi FL, 1.6i
Je: Ford B-max, 1.0 EB
Je: BMW i3, BEV 125 kW
Byl: Ford S-max I, 1.8 TDCi
Byl: Ford Focus III Combi FL, 1.5 EB
Byl: Ford Focus II Combi FL, 1.6i
- stand
- Zkušený

- Příspěvky: 1010
- Registrován: 06.10.2008 09:09
- Bydliště: Plzeň
Re: 2.0 TDCi 100kw
Krátké trasy dieslu opravdu nesvědčí, jinak očekávej spotřebu cca 7,5litru nafta - osobní zkušenost..
A ti strašáci o naftě co na tebe skoro z každého vlákna vyskakují jsou vemi přehnaní a vytvořeni několika stočenkama a vozy provozovanými na topný olej..
A ti strašáci o naftě co na tebe skoro z každého vlákna vyskakují jsou vemi přehnaní a vytvořeni několika stočenkama a vozy provozovanými na topný olej..
Naposledy upravil(a) stand dne 08.01.2013 07:32, celkem upraveno 1 x.
- smoula
- Test driver

- Příspěvky: 4352
- Registrován: 21.06.2012 15:24
- Bydliště: Klecany
Re: 2.0 TDCi 100kw
Tak stát se může všechno, navíc u auta, u kterého neví celou servisní historii, jak se stím jezdilo, jakou tankoval naftu a pod...
- Stanley_vy
- Člen klubu

- Příspěvky: 5843
- Registrován: 06.03.2011 23:29
- Bydliště: Vyškov
Re: 2.0 TDCi 100kw
Na krátké trasy bych tenhle motor určitě nekupoval. Při dnešní ranní teplotě - 2°C jsem vodu na devadesát dostal po cca 20 km klidné jízdy. Na druhou stranu mezi svátky jsem se vyhynul ani krátkým jízdám do 5 km a spotřeba nakonec byla 5,9l/100 km (podle PP 6,2 l/100km).
-
Klvys
- Test driver

- Příspěvky: 2561
- Registrován: 20.01.2011 18:14
- Bydliště: Opatovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: 2.0 TDCi 100kw
A jak je to teda stou poruchovosti...?!Turbo vstříky a podobné věci. No jenže s benzinem kratke vzdalenosti jezdim za 9L a ještě se tak neprojedu když mam trřeba 1.6
- Stanley_vy
- Člen klubu

- Příspěvky: 5843
- Registrován: 06.03.2011 23:29
- Bydliště: Vyškov
Re: 2.0 TDCi 100kw
Leju naftu, olej, eolys a měním filtry. Ale taky mám najeto 88 tis. km.
- stand
- Zkušený

- Příspěvky: 1010
- Registrován: 06.10.2008 09:09
- Bydliště: Plzeň
Re: 2.0 TDCi 100kw
Já mám najeto 100,leju vif, měním filtry a olej po 10-13tis, nic se nesere, v zimě startuje, žádné nežádoucí projevy.
S dieslem se neprojedeš na krátké trasy právě vůbec - bo bude pořád studený..(a pokud ho budeš trápit za studena, tak v první řadě to odsere turbo pak zasazíš zevnitř celej motor a nasledkem pujde jedna zavada za druhou
.
Jesli mohu radit tak 2.0 benzín plus plyn (by mohlo vyhovovat tvým požadavkům)
S dieslem se neprojedeš na krátké trasy právě vůbec - bo bude pořád studený..(a pokud ho budeš trápit za studena, tak v první řadě to odsere turbo pak zasazíš zevnitř celej motor a nasledkem pujde jedna zavada za druhou
Jesli mohu radit tak 2.0 benzín plus plyn (by mohlo vyhovovat tvým požadavkům)
-
Klvys
- Test driver

- Příspěvky: 2561
- Registrován: 20.01.2011 18:14
- Bydliště: Opatovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: 2.0 TDCi 100kw
Plyn mam teď to už nechcu
no jde oto že autem jezdim za 9(benzin) a to jezdi většina 1.6 atd co je trochu honíš a to máš 9x36=325kč a nafta 6*36=220 a to ještě nafta se da sehnat levněji. ale jde mi to jestli se ty auta starší fakt serou s naftou vím že jsou zastanci nafty ale i tak kamoš si koupil golfa 4 a než dojel dom s bazaru tak odešlo turbo a hnedka 10 za repasované jen co to dovezl a zas nafte se za 6 projedes v benzinu za 9 ne a ještě u normalního motoru. tak pravě vubec nevím ale když někdo píše že se to nestihne ani ohřat když jezdim vzdalenosti 10km 15km atd..
- tym
- Test driver

- Příspěvky: 3745
- Registrován: 20.05.2011 21:49
- Bydliště: Pilsner Urquell
Re: 2.0 TDCi 100kw
Tak já osobně bych, pokud bych jezdil 10-15 km couračky, naftu nechtěl. A protože jsem na tom podobně s těma jízdama jako ty, koupil jsem si hyper úsporný... 6V v benzínu.
Kdybych koukal jen na spotřebu a hledal prostě jen "auto" a mermomocí chtěl i tak naftu, nehledal bych u Forda, ale vzal třeba fábku 1,4 tdi. Asi chápu, že se chceš svézt a pokukuješ po silnějším tdci a jde ti trochu i o úsporu, ale ty krátké trasy fakt nic moc.
Kdybych koukal jen na spotřebu a hledal prostě jen "auto" a mermomocí chtěl i tak naftu, nehledal bych u Forda, ale vzal třeba fábku 1,4 tdi. Asi chápu, že se chceš svézt a pokukuješ po silnějším tdci a jde ti trochu i o úsporu, ale ty krátké trasy fakt nic moc.
- Adow
- Člen klubu

- Příspěvky: 6806
- Registrován: 20.05.2011 09:52
- Bydliště: Kousek od Brna
Re: 2.0 TDCi 100kw
Klvys: Teď máš plyn a ta rovnice je potom úplně jinak. Být tebou, tak nový auto nekupuju a nechám si LPG co mám teď.. Přemýšlet o choulostivém nafťáku, se kterým budeš jezdit trasy, které se mu nebudou líbít a lít do něj levnou naftu, která se mu taky nebude líbit, je o hubu..
Je: Ford S-max II, 2.0 TDCi
Je: Ford B-max, 1.0 EB
Je: BMW i3, BEV 125 kW
Byl: Ford S-max I, 1.8 TDCi
Byl: Ford Focus III Combi FL, 1.5 EB
Byl: Ford Focus II Combi FL, 1.6i
Je: Ford B-max, 1.0 EB
Je: BMW i3, BEV 125 kW
Byl: Ford S-max I, 1.8 TDCi
Byl: Ford Focus III Combi FL, 1.5 EB
Byl: Ford Focus II Combi FL, 1.6i
- spoofan
- Zkušený

- Příspěvky: 1421
- Registrován: 15.03.2010 21:56
- Bydliště: Praha/Malacky
Re: 2.0 TDCi 100kw
Mel jsem FF II 2.0tdci a na kratke vzdalenosti to rozhodne neni...jezdil jsem docela casto po Praze 6-10km. Kdyz bylo pod 10stupnu, tak se na 6km motor ani nezahral a spotreba sla k 8.5 litrum.
Takze na kratke trasy to urcite neni...dalsi auto (s ohledem na cetnost kratkych jizd) bude urcite benzin, pravdepodobne 1.8, nebo 2.0
Spotreba neni vse
Takze na kratke trasy to urcite neni...dalsi auto (s ohledem na cetnost kratkych jizd) bude urcite benzin, pravdepodobne 1.8, nebo 2.0
Spotreba neni vse
Byl FF II 2.0 TDCI, je Seat Leon 1M 1.6 16V
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host

