Stránka 1 z 2
					
				Zaslepení EGR u 2litra 100kw
				Napsal: 08.11.2012 17:02
				od Focus 2TDCI
				Zdravím mám dotaz hledal jsem ale nenašel,jen sem našel 1,6 a u 1,8 TDCI.Mám 2 litr 100kw TDCI rok 2005 a chtěl bych zaslepit EGR lze to u toho tipu??? Jak na to asi vím kus plechu (vystřihnout navrtat díry)to jsem tady našel,ale nebude mi to házet chybu v počitači??Už to někdo dělal u 2 L.Diky moc za info.
			 
			
					
				Re: Zaslepení EGR u 2litra 100kw
				Napsal: 08.11.2012 17:14
				od phofy
				Jo dělal to myslím romava a chybu motoru mu to vyhodilo, když se zahřál na provozní teplotu
			 
			
					
				Re: Zaslepení EGR u 2litra 100kw
				Napsal: 08.11.2012 18:30
				od Focus 2TDCI
				Díky třeba se ještě někdo ozve kdo má stejný motor...Hlavně mám strach aby to pak neskočilo do nějakého nouzáku a pod,nemám možnost to napíchnout na diagnostiku. 
  
  Tak mám obavy...
 
			 
			
					
				Re: Zaslepení EGR u 2litra 100kw
				Napsal: 08.11.2012 19:25
				od phofy
				A co tě vede k zaslepení?
			 
			
					
				Re: Zaslepení EGR u 2litra 100kw
				Napsal: 08.11.2012 20:06
				od Focus 2TDCI
				Raní starty::motor chytne na šup ale sem tam zahapruje volnoběh a kouří to cca 2 min(bílo modrý kouř,olej se nestrácí),jak se to trochu nahřeje tak to jede naprosto bez problému.Olej a filtry jsou nové.Napadly mě i žhaviče ale to by to nechytalo na drc..A co mě ještě zaráží::divný smrad z výfuku jak čpavek. 

 
			 
			
					
				Re: Zaslepení EGR u 2litra 100kw
				Napsal: 09.11.2012 09:56
				od Sagic
				Tak jestli mas DPF tak ten smrad je podle me celkem normalni, to je aditivem co se vstrikuje do nafty.
			 
			
					
				Re: Zaslepení EGR u 2litra 100kw
				Napsal: 09.11.2012 10:25
				od Focus 2TDCI
				Nemám tam DPF.Ale je pravda že do nafty aditivum dávám cca co 2 nádrž..Vyzkouším to bez aditiva.Díky za radu.Tohle mě nenapadlo.
			 
			
					
				Re: Zaslepení EGR u 2litra 100kw
				Napsal: 09.11.2012 10:44
				od spanel
				On tím nemyslel klasické aditivum, jako je například VIF, ale pravděpodobně EOLYS, nebo močovinu pro regeneraci DPF.
			 
			
					
				Re: Zaslepení EGR u 2litra 100kw
				Napsal: 09.11.2012 11:00
				od Focus 2TDCI
				spanel píše:On tím nemyslel klasické aditivum, jako je například VIF, ale pravděpodobně EOLYS, nebo močovinu pro regeneraci DPF.
Já vím šak sem psal že v autě DPF nemám..Jen mě napadlo jestli tam toho aditiva nedávám zbytečně moc..
 
			 
			
					
				Re: Zaslepení EGR u 2litra 100kw
				Napsal: 09.11.2012 12:00
				od spanel
				No, pokud je to kvalitní aditivum a dáváš jej jednou za 2 nádrže, tak to by mít vliv nemělo. Spíše naopak.
I na VIFu píšou, že předávkování (doporučuje se odměrka na 20L nafty) není na závadu.
			 
			
					
				Re: Zaslepení EGR u 2litra 100kw
				Napsal: 09.11.2012 14:43
				od Focus 2TDCI
				Hm tak proč mi to vždy po ránu tak hapruje--natočím to(chytí na drc) volnoběh cca930ot a občas se to zatřepe spadnou otáčky na 900,a jde z toho modro bílý kouř-po cca 3 min je to ok,pak celý den jak jezdím tak nic.Tohle mi to dělá jen při raním startu.. 

 Tak před chvílí jsem jel pryč(auto od včerejška stálo) natočil jsem a zvedl otáčky plynem na cca 1000,a auto ani nezakouřilo,nechal jsem ho tak běžet cca 3min uberu plyn a nic.Kde muže být chyba???? Že by v sytiči?? 

 
			 
			
					
				Re: Zaslepení EGR u 2litra 100kw
				Napsal: 09.11.2012 21:29
				od V12
				EGR, vstrekovace na pokraji zivotnosti, viaznuci regulator tlaku cerpadla, vylagrovane turbo tlaciace do motora olej. Skratka nic prijemne. Kolko to ma nalietane ? Tipujem na 200 - 250k km.
Na sivomodro dymila kamaratovi Alfa a do mesiaca menil turbo. Do motora a aj do vyfuku tlacilo kvanta oleja. Jo a jedna poznamka - diesel nema sytic, ale regulaciu predvstreku (riesenu elektornickym ovladanim okamihu vstreku, co je zakladna vlastnost CR systemov).
			 
			
					
				Re: Zaslepení EGR u 2litra 100kw
				Napsal: 10.11.2012 00:02
				od Nicco
				Focus 2TDCI píše:...A co mě ještě zaráží::divný smrad z výfuku jak čpavek. 

 
Takto smrdi kazda nafta 

 - ako chlor = emisie NOx (riesi SCR) a k tomu este pevne castice (riesi DPF).Focus 2TDCI
 
			 
			
					
				Re: Zaslepení EGR u 2litra 100kw
				Napsal: 10.11.2012 08:13
				od foki
				
			 
			
					
				Re: Zaslepení EGR u 2litra 100kw
				Napsal: 10.11.2012 11:33
				od Focus 2TDCI
				Zdravím tak problém vyřešený(snad) 

 ,byl jsem v servisu u známého a diagnoza::::jeden žhavič ko+ nafta na pi.., žhaviče vyměnil všecky a naftu jsem vzal vervu,a auto jede jak po másle..A najeté to má poctivých 147000km.A už mi to ani tak blbě nesmrdí z výfuku. 
