1,8 TDCi - vstriky? cerpadlo?

Barracuda.pike
Nováček
Nováček
Příspěvky: 10
Registrován: 02.01.2010 20:58

1,8 TDCi - vstriky? cerpadlo?

Příspěvek od Barracuda.pike » 08.10.2012 16:41

Ahoj,
mam 1,8 TDCi rok vyroby 2008 a za posledni mesic se mi stalo nasledujici:

Jenom pri zahratem motoru auto zacuka, rozsviti se oranzova elektronika/ESP kontrolka, auto prestane jet a motor bezi jenom na volnobeh.
V servisu jim to ukazovalo na prvni strik. Nechtelo se jim tomu verit, protoze auto ma najeto cca 18tis. Nakonec ho vymenili.
Po dvou tydnech uplne stejna story, ukazuje to na druhy strik. Tentokrat jenom pro test prohodili striky a ukazalo to zase na uplne jiny strik.
V servisu se jim to nezda, nevi si vubec rady, maji podezreni na kabelaz, ale nic konkretniho. Mam strach ze prejdou na opravy typu pokus/omyl, me to bude stat balik a stejne nic nevyresi.

Skoro jsme s autem nejezdili takze je jak nove a takovy typ poruchy??? :(
Dejte prosim vedet jestli jste se s necim podobnym nesetkali nebo nemate nejakou radu.

Diky moc za jakykoliv komentar.
J.

Uživatelský avatar
V12
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6102
Registrován: 10.02.2010 22:59
Bydliště: Soporna, SK

Re: S rady v koncich

Příspěvek od V12 » 08.10.2012 16:59

2008 a 18 tisic km ? To doteraz to auto stalo ? Mas tie km podlozene ?
Mne sa na 2.0TDCI parkrat rozsvietila kontrolka ESP po vytoceni motora cez 4000 otacok. Dovodom bol zaneseny a viaznuci regulator tlaku paliva v raile, je sucastou commonrail cerpadla. Na radu viacerych ludi som prejazdil par nadrzi na vysokoaditivovanu premiovu naftu a problem prestal.
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...

Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO

Barracuda.pike
Nováček
Nováček
Příspěvky: 10
Registrován: 02.01.2010 20:58

Re: S rady v koncich

Příspěvek od Barracuda.pike » 08.10.2012 17:14

Auto jsem kupoval nove a stalo u me v garazi. Jezdila s nim obcas zena protoze ja jsem dostal sluzebni na nejaky cas.

Diky za tip.

paranmax
Junior
Junior
Příspěvky: 253
Registrován: 24.07.2010 10:06
Bydliště: Slavkov u Brna

Re: S rady v koncich

Příspěvek od paranmax » 08.10.2012 18:46

Za skoro 5. roku 18.000km to je teda nájezd. To by j stačilo kolo.
Ford Focus C-Max 2004,Ghia,1.6 tdci,80kw.Bez DPF
a druhé aby se ford netrápil sám Mercedes Benz A160,74kw,benzín
předtím:Ford Mondeo mkII 1998,Ghia ,2.0i, 96kw

Uživatelský avatar
ZonixX
Test driver
Test driver
Příspěvky: 3165
Registrován: 14.07.2009 22:56
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: S rady v koncich

Příspěvek od ZonixX » 08.10.2012 18:48

podezreni na kabelaz je dost nestastna diagnoza - ta se da promerit a jasne stanovait, jestli je v ni nejaky problem.. tak jim to zadej, pokud neprijde tady nekdo s jinym napadem ;)
Fiesta ST180 '16 Stage 4
Honda Civic FK2 '10

ex: Honda Civic EP2 '02, Nissan 350Z '06, Ford Ka '01, Mondeo ST200

Uživatelský avatar
lucky.jack
Test driver
Test driver
Příspěvky: 8450
Registrován: 12.03.2011 21:18
Bydliště: v Hradci Královým

Re: S rady v koncich

Příspěvek od lucky.jack » 08.10.2012 20:24

Jak je v tom stará nafta, filtr?

EDIT: no filtr asi bude původní, že?
Focus III combi, 10/2011, 1.6 Ti-VCT 105 poníků

>Galerie< - Focus II combi 10/2007 Collection(mezifacelift), 1.6 TDCi 66 kW/214Nm - chip 81kW/245Nm

Uživatelský avatar
V12
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6102
Registrován: 10.02.2010 22:59
Bydliště: Soporna, SK

Re: S rady v koncich

Příspěvek od V12 » 08.10.2012 21:34

Ak to naozaj najazdilo tak malo, je to na milion percent stara nafta a filter. Vycistit, vymenit a JAZDIT !
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...

Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO

Uživatelský avatar
foki
Admin
Admin
Příspěvky: 19256
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: České Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Re: S rady v koncich

Příspěvek od foki » 09.10.2012 08:02

Barracuda.pike píše:Auto jsem kupoval nove a stalo u me v garazi. Jezdila s nim obcas zena protoze ja jsem dostal sluzebni na nejaky cas.

Diky za tip.
nechci nejak zlehcovat situaci ale proc si lidi koupi diesela a nechaji ho stat 5let v garazi ?
Odpovědi lehké - 100,- Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč

Barracuda.pike
Nováček
Nováček
Příspěvky: 10
Registrován: 02.01.2010 20:58

Re: S rady v koncich

Příspěvek od Barracuda.pike » 09.10.2012 08:38

Diky za prispevky, s filtrem to zni taky zajimave reseni.

Co se tyka stari auta a najetych kilometru. Auto jsem si koupill, na leasing (ted mi bude koncit) s planem ze najedu mojich beznych 20tis za rok.
Jak jsem psal, nastala zmena, dostal jsem druhe sluzebni auto a s timdle obcas jezdila zena.
Ted se dostavam zpatky do starych koleji, zacinam jezdit a mam tydle problemy :(

Uživatelský avatar
wenzel
Nováček
Nováček
Příspěvky: 8
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Ústí nad Orlicí

Re: S rady v koncich - 1.8 TDCi !!!

Příspěvek od wenzel » 28.09.2015 11:08

Zdravím všechny a snažím se obnovit toto téma. Na mém Focusu 1.8 TDCi 85 kw , r.v. 2008 se objevil naprosto stejný problém, který zde v roce 2012 popisuje Barracuda.Pike.
Cukání za jízdy, kontrolka chyby motoru a ESP. Motor po znovunastartování jede. Na diagnostice se mi objevuje el. závada vstřikovače - jeden po druhém po 300 nebo taky po 60 km. Tudíž nepředpokládám závadu z důvodu špatné nafty, filtru ap. Závada se opakuje i po výměně vstřikovače.
Barracudovi jsem se snažil napsat SZ, předpokládám že problém za 3 roky vyřešil, ale od 2012 je neaktivní.
Pomůže někdo?
Díky za každou radu.

Uživatelský avatar
phofy
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 9504
Registrován: 23.07.2011 11:32
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Re: S rady v koncich

Příspěvek od phofy » 28.09.2015 11:14

Kolik máš najeto?

Uživatelský avatar
wenzel
Nováček
Nováček
Příspěvky: 8
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Ústí nad Orlicí

Re: S rady v koncich

Příspěvek od wenzel » 28.09.2015 11:50

necelých 170 tis.km. :(

Uživatelský avatar
phofy
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 9504
Registrován: 23.07.2011 11:32
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Re: S rady v koncich

Příspěvek od phofy » 28.09.2015 12:39

Tak to si nech otestovat vstřiky a čerpadlo

Uživatelský avatar
wenzel
Nováček
Nováček
Příspěvky: 8
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Ústí nad Orlicí

Re: S rady v koncich

Příspěvek od wenzel » 28.09.2015 12:58

Podle mě i diagnostiky jde o elektrickou závadu, nebo zkrat vstřikovače. Proč se ale projevuje hodně nepravidelně po ujetí mnoha kilometrů a postupně označuje různé vstřikovače ? Podle mě vstřik a jeho elektrická část - ovládání v tu chvíli testem projde. El. instalaci a konektory jsem kontroloval kam až to šlo, aby nebyly poškozené.

Uživatelský avatar
phofy
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 9504
Registrován: 23.07.2011 11:32
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Re: S rady v koncich

Příspěvek od phofy » 28.09.2015 14:36

A měl si je na testu? Já bych řekl, že neprojde, pač ten test trvá cca 2 hodiny a má asi 10 bodů.
Ano je možný, že je vyzkratovaný piezo. Mám za to, že na tohle trpěli octavie II TDI RS.

Odpovědět

Zpět na „Focus - naftové 2004 - 2011“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 hosti