
Spolahlivost FOCUS
-
- Nováček
- Příspěvky: 6
- Registrován: 19.08.2012 14:58
Spolahlivost FOCUS
Ahojte.Mam v plane kupovat Focus combi alebo C-Max tak od rocniku 2006 hore.Chcem sa tu spytat ludia co vlastnite tieto modely aku mate s nimu skusenost myslim spolahlivost,jazdne vlastnosti a pod a este na motor skor sa priklanam k 1,6 TDCI...dakujem za vsetky odpovede. 

- djdekl
- Test driver
- Příspěvky: 4036
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Praha 9
- Kontaktovat uživatele:
Re: Spolahlivost FOCUS
1.6 snad nejhorsi co tak ctu...
-
- Nováček
- Příspěvky: 6
- Registrován: 19.08.2012 14:58
Re: Spolahlivost FOCUS
najhorsi?V com ak mozem vediet?A ktory odporucit?
- V12
- Test driver
- Příspěvky: 6102
- Registrován: 10.02.2010 22:59
- Bydliště: Soporna, SK
Re: Spolahlivost FOCUS
Vacsina nas sqa zhodne, ze 1.8TDCI, eventualne 2.0TDCI, pri tom dvojlitri ale pocitaj, ze realne kilometre budu okolo 200 tisic, co sa moze kruto vypomstit, hlavne ked to ma DPF.
Aky mas planovany najazd za rok ? Musi to byt naftak ? Pokial nejazdis dlhe trasy, zober urcite benzinak, jedno aky len nie 1.4i. O co vyssie naklady budes mat na spotrebe, o to menej do toho postrkas v servise. Privedenie unaveneho diesla do top stavu moze stat aj 4000 EUR. Takze bacha na vec. Poucka, ze sa treba riadit celkovym stavom auta a nie kilometrami uz davno neplati. Pre vystrahu co to znamena, ked sa zacne srat diesel v celkovo super stave : http://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... =5&t=32961
Ak to nezatiahne servis, tak je to oprava na minimalne 150 tisic CzK pri cene jazdenky 210 tisic. Bohovske, nie ? Ja viem, je to extrem, ale ...
Aky mas planovany najazd za rok ? Musi to byt naftak ? Pokial nejazdis dlhe trasy, zober urcite benzinak, jedno aky len nie 1.4i. O co vyssie naklady budes mat na spotrebe, o to menej do toho postrkas v servise. Privedenie unaveneho diesla do top stavu moze stat aj 4000 EUR. Takze bacha na vec. Poucka, ze sa treba riadit celkovym stavom auta a nie kilometrami uz davno neplati. Pre vystrahu co to znamena, ked sa zacne srat diesel v celkovo super stave : http://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... =5&t=32961
Ak to nezatiahne servis, tak je to oprava na minimalne 150 tisic CzK pri cene jazdenky 210 tisic. Bohovske, nie ? Ja viem, je to extrem, ale ...
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
-
- Nováček
- Příspěvky: 6
- Registrován: 19.08.2012 14:58
Re: Spolahlivost FOCUS
fuuuu popravde nemam s fordami skusenosti uvazoval som o peugeote ale tam ma kazdy odhovoril ze su kazove tak rocne planujem tych 15 000 km +- teraz mam 1,6 benzin suzuky Baleno ale dost to zere uz koly spotrebe by som chcel diesela
- pbjun
- Test driver
- Příspěvky: 5869
- Registrován: 02.02.2008 03:18
Re: Spolahlivost FOCUS
Naftu nebrat... Ve vysledku na tom vzdy prodelas, naftu si kup novou jinak ne.
Takze 1,8 benzin a mas klid...
A co se tyka nazvu tematu tak mame v rodine 2x focus MK 1 muj ma 406tis od mati 203tis a zadne vetsi potize
- u me pri 385tis motor jednou cidlo v prevodovce, vstriky pri 405tis napravy ted, komplet vyfuk i se svodama - svody 1x vyfuk 2x. Mati za tim taha vozik takze zadni naprava, 2x cidlo v prevodovce a 1x civka.
Takze 1,8 benzin a mas klid...
A co se tyka nazvu tematu tak mame v rodine 2x focus MK 1 muj ma 406tis od mati 203tis a zadne vetsi potize

- tym
- Test driver
- Příspěvky: 3746
- Registrován: 20.05.2011 21:49
- Bydliště: Pilsner Urquell
Re: Spolahlivost FOCUS
Máme FF 2005 1,6ti, při koupi najeto necelých 60 000, teď najeto asi 67000, jezdí s tím žena, málo a nesáhl jsem na to, kromě výměny oleje a teď jsem měnil destičky, podle mě byly ještě původní. Absolutně spolehlivé auto, spotřeba kolem 8-8,5, ale většinou máme krátké popojížďky.
-
- Pokročilý
- Příspěvky: 918
- Registrován: 15.09.2011 13:49
Re: Spolahlivost FOCUS
Tak Focus obecně spolehlivý, ten motor 1,6 TDCi je asi dost o náhodě... Já na něj třeba sice furt nadávám, ale zatím jsem na něj musel koupit jenom kolínko odvětrání hlavy a teď budu muset udělat rozvody. Na 170-ti tisících to nežere olej (služební oktávka si mezi výměnama vzala 0,5 - 1 litr, najeto to mělo vždycky do 30 000), spotřeba mě těší, normální ježdění je do 5-ti litrů, spíš ale k těm 4,5, když jezdim delší dobu "jako prase" kratší trasy (studený motor) tak klidně 5,5 a když se fakt snažim tak i na 6,3 se dostanu. A když se snažim opačně tak se dostanu i na 3,9. Nicméně nejsem si jistý jestli je to vhodný motor do C-Maxe, o kolik to auto může být těžší? Naložené? Řekl bych, že krátký Focus je pro ten motor limit, je sakra znát když v tom autě jede pět lidí, jak na spotřebě, tak na zátahu.
Jo, jsem zapomněl ke spolehlivosti - přestala fungovat klimatizace, některé ofuky k tomu foukají teplý vzduch, některé se snaží jakoby studený ale nechladí to.
Jo, jsem zapomněl ke spolehlivosti - přestala fungovat klimatizace, některé ofuky k tomu foukají teplý vzduch, některé se snaží jakoby studený ale nechladí to.
- V12
- Test driver
- Příspěvky: 6102
- Registrován: 10.02.2010 22:59
- Bydliště: Soporna, SK
Re: Spolahlivost FOCUS
Takze k tej spolahlivosti :
2.0TDCI kupeny so 137k km (real, tacho 80k), po 600 km vymena turba, po dalsich 20k km vymena vstrekovacov (dal som jazdene), po dalsich 10k km sa zacala ozyvat dvojhmota, auto slo z baraku bez opravy.
2.0i kupeny s 90k km (real) s hlucnym kompresorom klimy, okrem vymeny oleja a filtrov ziadny problem.
2.0TDCI kupeny so 137k km (real, tacho 80k), po 600 km vymena turba, po dalsich 20k km vymena vstrekovacov (dal som jazdene), po dalsich 10k km sa zacala ozyvat dvojhmota, auto slo z baraku bez opravy.
2.0i kupeny s 90k km (real) s hlucnym kompresorom klimy, okrem vymeny oleja a filtrov ziadny problem.
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
- pbjun
- Test driver
- Příspěvky: 5869
- Registrován: 02.02.2008 03:18
Re: Spolahlivost FOCUS
Verim ze pokud si koupi benzinaka tak to bude vpohode
Ani tam neni moc kam zahucet za moc penez 


- tomason
- Test driver
- Příspěvky: 4248
- Registrován: 02.03.2008 13:00
- Bydliště: Praha na půl
Re: Spolahlivost FOCUS
No nevim mám jiné zkušenosti 1.8TDCI motoricky bez závady při pořízení 57000 ted 130tisíc
výměna všech tlumičů zadek v 90 předek 110.Odešli už tři ložiska začla cvakat poloosa při rozjezdu a dvouhmoták je taky na výměnu.kolem 90 praskla hadice u turba.
Pa by to sneslo ještě vyměnit silenbloky náprav.Kup si benzín a dej LPG nejlíp dvoulitr popřípadě hledej flexifuel.
výměna všech tlumičů zadek v 90 předek 110.Odešli už tři ložiska začla cvakat poloosa při rozjezdu a dvouhmoták je taky na výměnu.kolem 90 praskla hadice u turba.
Pa by to sneslo ještě vyměnit silenbloky náprav.Kup si benzín a dej LPG nejlíp dvoulitr popřípadě hledej flexifuel.
byl focus 2005 1.8TDCI
je Focus 2008 1.8TDCI
je Focus 2008 1.8TDCI
- Jardak
- Test driver
- Příspěvky: 2713
- Registrován: 10.01.2010 10:52
- Bydliště: Kaznějov
Re: Spolahlivost FOCUS
Myslíš,že u benzínu mu ložiska a tlumiče neodejdou?
je: Rapid 1,6 TDI 85 kW 2015, Fabia kombi 1,4 TDI 70 kW 2008
byl: Focus kombi 1,8 TDCi 74 kW 2002,
byl: Focus kombi 1,8 TDCi 74 kW 2002,
- tomason
- Test driver
- Příspěvky: 4248
- Registrován: 02.03.2008 13:00
- Bydliště: Praha na půl
Re: Spolahlivost FOCUS
Tak jsem to vůbec nemyslel takže odejdou,ale asi později TDCI ty silnější mají větší kola a já mám jiné ET, kola jsou vytažené ven větší zátěž pro ložiska-náboj.Těžší motor přední náprava trpí a dvouhmota ta fičura u Smaxe vydrží tak 100 u Focusu tak 150 +-
Hlavně mě nasrala ta poloosa to jsem netušil že Ford je taková láce to je jak u Korejského daewoo tam vydrželi taky tak.

Hlavně mě nasrala ta poloosa to jsem netušil že Ford je taková láce to je jak u Korejského daewoo tam vydrželi taky tak.
byl focus 2005 1.8TDCI
je Focus 2008 1.8TDCI
je Focus 2008 1.8TDCI
- Jardak
- Test driver
- Příspěvky: 2713
- Registrován: 10.01.2010 10:52
- Bydliště: Kaznějov
Re: Spolahlivost FOCUS
Stejně mi připadá,že FF 2 má nějakou menší výdrž než FF 1. Na tlumiče,ložiska ani poloosy jsem ještě nesáh a najeto mám skoro 2x tolik co ty.
je: Rapid 1,6 TDI 85 kW 2015, Fabia kombi 1,4 TDI 70 kW 2008
byl: Focus kombi 1,8 TDCi 74 kW 2002,
byl: Focus kombi 1,8 TDCi 74 kW 2002,
- tomason
- Test driver
- Příspěvky: 4248
- Registrován: 02.03.2008 13:00
- Bydliště: Praha na půl
Re: Spolahlivost FOCUS
No taky se mi zdá optimalizace proběhla zřejmě
díly jsou drahý hlavně od Forda že to je druhej byznys ,ale na ty poloosy si stěžují i benzíňáci s 1,6 kolem stotisíc běžná závada.
Kámoš má coctu přez 200 a taky neřeší to co já.

Kámoš má coctu přez 200 a taky neřeší to co já.
byl focus 2005 1.8TDCI
je Focus 2008 1.8TDCI
je Focus 2008 1.8TDCI
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů