1,8 Tddi za studena kouří, potom klepe motor.

Motor, převodovka ...
Moderátor:ZaQik
Odpovědět
Uživatelský avatar
rangatanga
Nováček
Nováček
Příspěvky: 9
Registrován: 02.02.2008 03:18

1,8 Tddi za studena kouří, potom klepe motor.

Příspěvek od rangatanga » 17.02.2011 16:52

Po nastartování jde motor jakoby na tři válce a valí se z něj bílý dým, po ohřátí toto ustane ale v motoru stále něco klepe. Občas cuká při akceleraci ale jinak žádná značná ztráta na výkonu. V servisu AP Spořilov hrozili že je to na výměnu celého motoru, že klepání jde ze spodu motoru - tedy asi vůle v uložení a špatné mazání. Myslíte, že i stím souvisí špatné starty, nebo je to každý problém jiný. Diagnostika neukázala žádnou závažnou chybu.
Díky za rady

Uživatelský avatar
ZonixX
Test driver
Test driver
Příspěvky: 3165
Registrován: 14.07.2009 22:56
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: 1,8 Tddi za studena kouří, potom klepe motor.

Příspěvek od ZonixX » 17.02.2011 18:28

natocto na video, z pismen se to blbe tipuje.. jinak samozrejme nejhorsi varianta z autopalace muze byt realna..
Fiesta ST180 '16 Stage 4
Honda Civic FK2 '10

ex: Honda Civic EP2 '02, Nissan 350Z '06, Ford Ka '01, Mondeo ST200

Uživatelský avatar
V12
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6102
Registrován: 10.02.2010 22:59
Bydliště: Soporna, SK

Re: 1,8 Tddi za studena kouří, potom klepe motor.

Příspěvek od V12 » 17.02.2011 20:23

Mohli by to robit aj vadne zhavice alebo unavene vstrekovace. Vymena vstrekovacov je na TDCI dost ruinujuca. Skus to dat zdiagnostikovat za jazdy fordackou diagnostikou, mala by vediet vycitat korekcie vstrekovacov a zopar dalsich hodnot z ktorych sa da usudit, co tomu je. V prvom rade by som vymenil zhavice.
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...

Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO

Uživatelský avatar
luky.fofo
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 572
Registrován: 16.11.2008 13:11
Bydliště: Praha 21
Kontaktovat uživatele:

Re: 1,8 Tddi za studena kouří, potom klepe motor.

Příspěvek od luky.fofo » 17.02.2011 20:31

začínám mít podobný problém, ale neklepe zatím motor. u mě to asi budou jen ty žhavičky
V12 : jedná se o TDDI né o TDCI :wink:
Je: FF II 1.6TDCI 80kw Combi, r.v. 2005 NA PRODEJ Galerie
byl: FF Combi 1.8TDDI r.v.2000 Galerie
Obrázek
Obrázek

Uživatelský avatar
V12
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6102
Registrován: 10.02.2010 22:59
Bydliště: Soporna, SK

Re: 1,8 Tddi za studena kouří, potom klepe motor.

Příspěvek od V12 » 20.02.2011 11:33

Sorry, som slepy, prehliadol som v nadpise TDDI :oops:
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...

Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO

Uživatelský avatar
rangatanga
Nováček
Nováček
Příspěvky: 9
Registrován: 02.02.2008 03:18

Re: 1,8 Tddi za studena kouří, potom klepe motor.

Příspěvek od rangatanga » 21.02.2011 12:21

No tak se to potvrdilo, po sundání vana plná kovových šupinek - vyteklá kompozice takže ojnice na kliku šla natvrdo. Nicméně myslíte si že je to optravitelné - mechanik mě tvrdí, že se to vzhledem knáročnosti a hodnotě auta /rv 2000, najeto cca 200tk/ už nevyplatí, že může být někde navíc přicpaný kanál atd atd. Pokud teda opravovat nebudu za kolik myslíte že můžu prodat na ND auto s poškozeným motorem?

Díky

Uživatelský avatar
V12
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6102
Registrován: 10.02.2010 22:59
Bydliště: Soporna, SK

Re: 1,8 Tddi za studena kouří, potom klepe motor.

Příspěvek od V12 » 21.02.2011 12:44

Obavam sa, ze maximalne 1500 €, pred rokom som predaval Esco za 1000€ a to malo motor bezvadny. A co tak skusit zohnat druhy motor z buracky ?

Na Tvojom mieste by som nieco dolozil a kupil pekny benzinak FFI, alebo jazdeneho korejca s rokom vyroby 2006 - 2007. Ak surne potrebujes auto, co tak novy Logan / Thalia ? Ja viem, nie je to Focus, ale bude to novy voz s minimalne 2 rocnou zarukou. Tiez premyslam o novom Sandere Stepway, len sa neviem rozhodnut, ci novy Stepway alebo jazdeny FFI 1.6i TREND 2007 so zarucenymi 55k vo vzornom stave.
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...

Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO

Uživatelský avatar
DanCZer
Nováček
Nováček
Příspěvky: 76
Registrován: 18.05.2009 18:14

Re: 1,8 Tddi za studena kouří, potom klepe motor.

Příspěvek od DanCZer » 21.02.2011 12:49

Mám FF combi rv 2003, najeto 175000 km a v pojišťovně mi ho pojistili na cca. 114000,- Za kolik to prodáš, závisí na nabídce a poptávce = můžeme tady špekulovat do aleluja... Mohl by ho koupit někdo se stejným autem, u kterého zbořil zadek a motor přežil. :roll:
Upřímně, raději si od toho moc neslibuj. :nnou:
Ford Focus Combi 2003 1.8 TDDi 66kW, Najeto přes 234 568 km s průměrnou spotřebou 5,54 l/100km.

Uživatelský avatar
rangatanga
Nováček
Nováček
Příspěvky: 9
Registrován: 02.02.2008 03:18

Re: 1,8 Tddi za studena kouří, potom klepe motor.

Příspěvek od rangatanga » 22.02.2011 14:47

No tak mam dve moznosti bud generalka motoru - do cehoz se mi opravdu moc nechce /odhaduju cenu tak 50tk spravne?/ pri stari vozu, nehlede na to ze uz zacinaji rezavet lemy ve dverich a po zime je to zase horsi.
Spise koupim neco noveho - tedy ojeteho. Ma cenu jit do TDCi kombi rv kolem 2005-2006 v cene kolem 150tk? Vim ze nazory tady na foru jsou spise proti kupovani starsich dieselu v teto cene. Nebo co jeste byste jineho v teto hladine doporucili - krome typu o kterych psal V12?
Nebo nevite nekdo o nejakem zajimavem kousku na prodej?
Dik

Uživatelský avatar
misoo
Test driver
Test driver
Příspěvky: 14839
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Bratislava SR
Kontaktovat uživatele:

Re: 1,8 Tddi za studena kouří, potom klepe motor.

Příspěvek od misoo » 22.02.2011 15:10

nedas si povedat ??!! sup sup do benzinu !! :wink:

Uživatelský avatar
DanCZer
Nováček
Nováček
Příspěvky: 76
Registrován: 18.05.2009 18:14

Re: 1,8 Tddi za studena kouří, potom klepe motor.

Příspěvek od DanCZer » 22.02.2011 16:42

Koupil bych naftu v případě, že bych znal minulost vozu. A tím myslím opravdu znal - například od člověka který je skutečně důvěryhodný a jehož auto je tak říkajíc "pod dohledem". Jinak bych se do toho v té načí džungli nepouštěl. To už se spíš vyplatí našetřt a koupit funglovku.
Ford Focus Combi 2003 1.8 TDDi 66kW, Najeto přes 234 568 km s průměrnou spotřebou 5,54 l/100km.

Uživatelský avatar
rangatanga
Nováček
Nováček
Příspěvky: 9
Registrován: 02.02.2008 03:18

Re: 1,8 Tddi za studena kouří, potom klepe motor.

Příspěvek od rangatanga » 22.02.2011 17:05

Dobre, polozme tedy otazku takto. Mam na auto tak 150 tis, kdyz bude moznost odectu dph tak 180. Rocne najedu kolem 20tkm, kombik je podminkou. Co byste doporucovali?
Dik

Uživatelský avatar
V12
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6102
Registrován: 10.02.2010 22:59
Bydliště: Soporna, SK

Re: 1,8 Tddi za studena kouří, potom klepe motor.

Příspěvek od V12 » 22.02.2011 17:58

Za 150k novy voz nekupis. Takze do uvahy prichadza iba jazdenka, podla moznosti benzinova. Treba len hladat, jazdeniek je dost.
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...

Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO

Odpovědět

Zpět na „Motor“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů