Seřízení volnoběžných otáček
-
- Nováček
- Příspěvky: 4
- Registrován: 28.07.2010 20:39
Seřízení volnoběžných otáček
Stále mám problém se zařazením zpátečky po nastartování studeného motoru. Problém je s vysokýma otáčkama motoru. Jedná se o 1.6 Ti-VCT. Lze nějak snížit-seřídit otáčky studeného motoru? Kolik by měli být? Po zahřátí je vše v pořádku-otáčky cca 700-750 za min.
- foki
- Admin
- Příspěvky: 19256
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: České Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Seřízení volnoběžných otáček
nelze
Odpovědi lehké - 100,- Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
- pbjun
- Test driver
- Příspěvky: 5869
- Registrován: 02.02.2008 03:18
Re: Seřízení volnoběžných otáček
U vsech fordu plati zmacknout spojku cca 3 vteriny pockat a pak teprve radit zpatecku... Sedel jsem v jedinem fordu kde se cekat nemuselo - fiesta 1,1 4q tam byla zpatecka pod jednicku jak to ma koncern...
- rado77
- Nováček
- Příspěvky: 9
- Registrován: 24.10.2010 09:07
Re: Seřízení volnoběžných otáček
Proste treba pockat kym sa dokruti hriadel v prevodovke a spiatocka sla zaradit. Volnobezne otacky budu za studena cca rovnake ako u inych aut....teda ked je fakt zima tak cca 1200, ked je mierne chladno tak cca 1000-1100, a za tepla 800 (+- 50) . A ako spravne uviedol Foki, volnobeh riadi plne RJ = uz tam neni volnobezny ventil a klapka neni ovladana lankom. Mozno tak prepisanim mapy v RJ by to nejako slo obabrat...ale kto by sa s tym babral ze? Ide aj o to, ze za studena sa primarne volnobeh opiera o hodnoty z cidla teploty chlad. kavp. A aj keby sa toto cidlo dalo obabrat niecim co generuje odpor adekvatny povedzme 90 stupnom celzia, tak motor by automaticky prepol na meranie hodnot z lambdy, ktora je ale este studena, takze zmes by nebola miesana adekvatne....dokonca RJ mozno rata aj s prejdenim urcitych km, inak by predpokladala ze cidlo tepl. chlad. kvap. je proste chybne a spadlo by to do nudzaku....
Takze dneska volnobeh zostelovat nejde, a elektronicky obabrat vlastne tiez nie.
Na starych autach s krokovym motorom sa dal napr. krokac uplne odstavit v konkretnej polohe, takze otacky boli vzdy proste napr. 900, ci leto ci zima. Ale v zime sa zase takto pomalsie ohrieval motor, takze to islo mierne do spotreby.
Aj na mojej Fieste vecsinou spiatocka nejde hodit, musim doslova pustit spojku a zase stlacit, a aj to tam spiatocku zarvem tak, ze cely motor v silentblokoch cukne....malokedy mi tam spiatocka skoci hned.
Ale nic si z toho nerob, nove 7-stupnove 2-spojkove DSG-cka tiez potrebuju 2-3 sekundy kym tam hodia spiatocku
Takze dneska volnobeh zostelovat nejde, a elektronicky obabrat vlastne tiez nie.
Na starych autach s krokovym motorom sa dal napr. krokac uplne odstavit v konkretnej polohe, takze otacky boli vzdy proste napr. 900, ci leto ci zima. Ale v zime sa zase takto pomalsie ohrieval motor, takze to islo mierne do spotreby.
Aj na mojej Fieste vecsinou spiatocka nejde hodit, musim doslova pustit spojku a zase stlacit, a aj to tam spiatocku zarvem tak, ze cely motor v silentblokoch cukne....malokedy mi tam spiatocka skoci hned.
Ale nic si z toho nerob, nove 7-stupnove 2-spojkove DSG-cka tiez potrebuju 2-3 sekundy kym tam hodia spiatocku

Fiesta MK4 1,25 16V ZetecS 3-dverak
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 hosti