Stránka 1 z 1
Rachtání v motoru
Napsal: 07.09.2010 20:24
od masky
Prosím o radu, jsem antitalent na opravy a vůbec co se týče aut, tak vás prosím jen o radu jako laik, než naběhnu do autoservisu. Při nastartování za studena začne něco rachtat jako by v motoru a když sešlápnu spojkový pedál, zvuk se mírně změní a ustane, pokud zařadím rychlost, opět chrčí a když jsem zatočil volantem doleva, vibrace se přenáší až do volantu, který cuká. Když se rozjedu, vše se zdá zase v pořádku. Nestalo se někomu něco takového někomu zde...asi nepůjde o prkotinku že?
Re: Rachtání v motoru
Napsal: 07.09.2010 20:35
od masky
jinak motorizace TI-VCT 85kw 2005 najeto cca 46tis km.
Re: Rachtání v motoru
Napsal: 07.09.2010 20:43
od masky
a když už tu tak reaguji na svoje příspěvky, tak se mi také nezdá již od zakoupení v 11/09 že auto má docela velkou spotřebu, jezdím opravdu šetrně a má dny, kdy spotřeba je na 10,5 l a ne a ne klesnout....možná je to i danou motorizací, ale i tak...a poslední dobou se mi zdá, že na 1RS má strašně pomalý růst výkonu...resp. mam pocit, že spíš stojím než jedu

když zařadím vyšší RS a mám tam 3tis otáček, jede slušně, ale jinak je to bída

Re: Rachtání v motoru
Napsal: 08.09.2010 07:15
od foki
Re: Rachtání v motoru
Napsal: 08.09.2010 07:27
od V12
Masky :
Hmm, dalsia TiVCT mechanika po smrti. Ale uz po 46 tisic ? Auto si kupil nove, alebo ako jazdenku ? Lebo TiVCT zacina robit problemy az po 100 tisic...
No kupte to ako jazdenku

(no vzdy lepsie, nez turbochrochta zabozrutskeho

)
Re: Rachtání v motoru
Napsal: 08.09.2010 07:46
od masky
Jj je to tak, taky jsem si dneska početl kolik závad se u této motorizace objevuje. Foki: tento problém se zdá jiný než můj, mě se zvuk objevuje spíše drcavý,jako by dřeli o sebe kovové části a zvuk trvá po celou dobu, dokud se nerozjedu, nebo nepřidám plyn. Auto jsme kupovali jako jeté před cca rokem. Je to naše první auto, takže nevíme zda to není běžná věc, i zda ten nevýrazný výkon na 1RS není dám touto motorizací...
Poradili byste mi jak dál? mám si zajet radši do forda, a nechat si napíchnout na diagnostiku, nebo raději finančně výhodnější variantu nějaký menší autoservis..tam se zase ale bojím, zda daný typ motoru budou vůbez znát. Nejhorší je, že to nedělá vždy, tak mi v autoservisu asi moc neporadí, kord, když tam přijedu se zahřátým motorem

Re: Rachtání v motoru
Napsal: 08.09.2010 13:56
od V12
Rocnik 2005 a 46 tisic km ? Ani nahodou. Ten, kto ho predaval, vedel, preco to robi. Mas vporiadku cidlo tlaku oleja ? Ako rychlo Ti zhasina kontrolka mazania po nastartovani ? Pretoze toto sa zda ako nedostatocny tlak oleja na volnobeh, no ked pridas, tlak stupe a TiVCT mechanika funguje tak, ako ma.
Re: Rachtání v motoru
Napsal: 08.09.2010 14:41
od masky
Kupovali jsme ho jako jeté u forda, nečekali jsme nějaký poděl. Ale asi to tak bude no...prodejce nám tvrdil, že majitel měl auto jako druhé v rodině, tudíž příliš neježděné. Zajedem na diagnostiku a uvidíme co nám řeknou. JInak kontrolka zhasne normálně, nebo jsem aspoň nic nezpozoroval...dneska to ještě zkouknu
Re: Rachtání v motoru
Napsal: 08.09.2010 14:43
od masky
jinak auto bylo uvedeno do provozu v prosinci 2005 no...
Re: Rachtání v motoru
Napsal: 09.09.2010 06:40
od V12
Su 2 moznosti :
Bud je "stocene" a ma minimalne 146 tisic - v takomto pripade je to normalna porucha TiVCT, alebo tie kilometre naozaj sedia a je to nieco ine. Tu pomoze jedine diagnostika.
Re: Rachtání v motoru
Napsal: 10.09.2010 10:42
od masky
Ted to pro změnu přestalo dělat úplně....to jsem blázen:)
Re: Rachtání v motoru
Napsal: 11.09.2010 19:23
od V12
Chod s tym na diagnostiku, mozno v RJ zostal nejaky ten log o poruche.