převodové poměry focus II benzin

Odpovědět
Uživatelský avatar
carPWR
Nováček
Nováček
Příspěvky: 34
Registrován: 20.03.2009 08:15

převodové poměry focus II benzin

Příspěvek od carPWR » 03.08.2010 08:37

Ahoj,

nevíte, jaké má převodové poměry focus II s motorem 1.8 92kw duratec a s motorem 1.6 VGT 85kw?

Má dlouhé kvalty jako předchozí focus I? Koukám, co v budoucnu koupit po mém focusu 1.8, který na dálnici točí na 5ku při 130 3000ot, což je akorát, nemám rád, když auto při 130 řve někde u 4000 (jako moje astra co taky mám)

A druhá otázka, má focus 1.8 duratec 2hmotový setrvačník nebo to má jen 2.0?

díky za odpověd ahoj M.
Opel Zafira Tourer 2014
Ford Focus kombi 2002

Uživatelský avatar
Anduril
Test driver
Test driver
Příspěvky: 5099
Registrován: 07.11.2009 16:56
Bydliště: Ostrava

Re: převodové poměry focus II benzin

Příspěvek od Anduril » 03.08.2010 08:46

pri 130 toci oba cca ty 4 tisice..
Je: Ford Focus IV Active X 1.5 EcoBoost 110kW Metallic (galerie)
Byl: Ford Focus III Titanium 1.6 EcoBoost 134kW Colorado (galerie)
Byl: Ford Focus II Trend X 1.6 74kW Avalon (galerie)

tchifla
Nováček
Nováček
Příspěvky: 189
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Pezinok
Kontaktovat uživatele:

Re: převodové poměry focus II benzin

Příspěvek od tchifla » 03.08.2010 08:57

vsetko je v tomto dokumente
Focus_technicke_udaje.pdf
(713.26 KiB) Staženo 382 x
1.8 nema dvojhmotovy zotrvacnik
Focus 5D, 2.0 Duratec, Ghia, Chill metla
Bol : Focus II, 5dv., 1.6 TDCi, 05/06, Jeans

Uživatelský avatar
carPWR
Nováček
Nováček
Příspěvky: 34
Registrován: 20.03.2009 08:15

Re: převodové poměry focus II benzin

Příspěvek od carPWR » 03.08.2010 09:13

Ahoj,

děkuju moc za podrobné technické údaje, hned mám odpověd na všechno!!!!

když to shrnu, tak focus 1.8 má plus v tom, že nemá 2hmotový setrvačník a asi nemá ani el. posilovač řízení, ale klasické servo, to taky beru za plus protože již mám 2 astru G, kde el. servo je a u té první hučelo v zimě, u té druhé současné pro jistotu hučí nonstop (a je to prý normální) takže raději klasiku....zlatý můj focus starý dobrý motor žádné blbosti, dlouhé převody, ale funguje jako hodiny. Jen mě mrzí ty krátké kvalty u fofo II 1.8, takže jediné co má dlouhé kvalty je mondeo 1.8SCI 6kvalt připadně focus 2.0TDCi 6 kvalt, ani jeden se mi teda nechce kupovat-jsem prostě na benzín a raději klasika žádné benzinové přímovstřiky.

díky moc za rady, mám o čem přemýšlet :-)
Opel Zafira Tourer 2014
Ford Focus kombi 2002

Uživatelský avatar
Anduril
Test driver
Test driver
Příspěvky: 5099
Registrován: 07.11.2009 16:56
Bydliště: Ostrava

Re: převodové poměry focus II benzin

Příspěvek od Anduril » 03.08.2010 09:17

Vsechny focusy krome 1.4 a 1.6 benzin maji elektro hydraulicky posilovac. Pouze ty dva, resp. tri motory (+Ti-VCT) maji klasicky hydraulicky.
Je: Ford Focus IV Active X 1.5 EcoBoost 110kW Metallic (galerie)
Byl: Ford Focus III Titanium 1.6 EcoBoost 134kW Colorado (galerie)
Byl: Ford Focus II Trend X 1.6 74kW Avalon (galerie)

Uživatelský avatar
V12
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6102
Registrován: 10.02.2010 22:59
Bydliště: Soporna, SK

Re: převodové poměry focus II benzin

Příspěvek od V12 » 04.08.2010 06:23

Ja to tvrdim uz davno - 1.8i je najlepsia volba pre jazdeny Focus. 2.0i ma sice dlhsie prevody, no uz ma dvojhmotu :( Na tom motore 1.8i sa jednoducho nema co pokazit, ked donho clovek leje ten spravny olej, musi byt skoro nesmrtelny - ziadne TiVCT, ziadna dvojhmota, rozvod retazou a o kurvitkach v diesloch ani nehovorim.
S 2.0TDCi mam na sestke pri dialnicnych 130 (GPS) nejakych 2500 rpm, nie je potrebne podradovat - staci zasliapnut a ist, takisto ma dostatok krutiaku na bezproblemove prelezenie akehokolvek dialnicneho kopca.
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...

Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO

Odpovědět

Zpět na „Focus - benzínové 2004 - 2011“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 hosti