1,6 16v
- Damon
- Test driver
- Příspěvky: 10354
- Registrován: 02.02.2008 03:18
Já měl na Fofo II asi podobný problém.Při prvním startu to naběhlo tak kolem 2000 ot a pak to hned spadlo až na 500 a chcíplo to.Na podruhé OK.Bylo to jen když to někde dlouho stálo to znamená ráno vždy.Počkal jsem na pravidelnou prohlíku a při ní mi to opravili.Říkali že promazávali myslím ale nechci kecat volnoběžný ventil? že tam je nějaká gomička a to ve výrobě blbě namazali a tím se to špatně pohybuje a nestačí udržet otáčky včas po nastartování.
Naposledy upravil(a) Damon dne 05.01.2007 10:24, celkem upraveno 1 x.
Je: Ford Kuga 2,5T 200hp 2009 & Kawasaki Z1000SX
Byl: Ford C-max 1,8 16V 2004
.....Ford Focus combi 1,8 16V 1999
Byl: Ford C-max 1,8 16V 2004
.....Ford Focus combi 1,8 16V 1999
- dajosff99
- Nováček
- Příspěvky: 60
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Orlová
spatne starty
uz mi to startuje na poprvé............ 

-
- Test driver
- Příspěvky: 8970
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- martas69
- Nováček
- Příspěvky: 127
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Praha 4 - Modřany
- Kontaktovat uživatele:
- Dany
- Test driver
- Příspěvky: 3790
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Bílovec,Nový Jičín
- Kontaktovat uživatele:
Dyt to furt říkám, perte tam velfobin, hlavně na zimu
Jak to v tom benzínu zamrzne, tak auto ani neškytne... já si svoje zažil.
Nechci dělat reklamu, ale s V-POWEREM jsem nikdy neměl problem. Tankuju ho od jisté doby pravidelně a vše je OK. Určitě jsou tam taky splašky, jako všude jinde, ale ve zlaté míře

Jak to v tom benzínu zamrzne, tak auto ani neškytne... já si svoje zažil.
Nechci dělat reklamu, ale s V-POWEREM jsem nikdy neměl problem. Tankuju ho od jisté doby pravidelně a vše je OK. Určitě jsou tam taky splašky, jako všude jinde, ale ve zlaté míře

- Zakus
- Pokročilý
- Příspěvky: 506
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Trutnov
- Kontaktovat uživatele:
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 hosti