Obcas to proste nevyjde ... test bezpecneho zastaveni Volvo
- vitut
- Člen klubu

- Příspěvky: 3029
- Registrován: 25.06.2008 13:03
- Bydliště: Milovice(NB), Štoky(HB)
- Kontaktovat uživatele:
Obcas to proste nevyjde ... test bezpecneho zastaveni Volvo
S-Max, 2.0 TDCi, 103 kW, 2009, modrá Blazer
FoFo1 combi, 2.0 16V, 127 kW, 2003, modrá Imperial
C-Max mk1, 1.8 16V, 88 kW, 2004
byl: FoFo1 combi, 1.8 TDCi, 85 kW, 2002, šedá

FoFo1 combi, 2.0 16V, 127 kW, 2003, modrá Imperial
C-Max mk1, 1.8 16V, 88 kW, 2004
byl: FoFo1 combi, 1.8 TDCi, 85 kW, 2002, šedá

- No Name
- Pokročilý

- Příspěvky: 676
- Registrován: 20.01.2010 09:58
- Bydliště: Doma
Re: Obcas to proste nevyjde ... test bezpecneho zastaveni Volvo
Přiložený dokument Otázky & Odpovědi slouží pouze pro Vaše interní účely a v žádném případě není určen pro další distribuci, tzn. nesmí být dále předáván ani zákazníkům, mediím, dodavatelům atd. Zároveň Vás tímto žádám o zdržení se aktivního komentování tohoto připadu.
Tento dokument obsahuje pokyny pro komunikaci s médii. Obsah dokumentu je přísně tajný.
Otázky a odpovědi – Incident v průběhu nárazové zkoušky
Popis situace
V rámci programu pro zástupce médií pořádaného u příležitosti 10. výročí laboratoře pro výzkum nárazových zkoušek, jehož cílem bylo předvést flexibilitu tohoto bezpečnostního centra a ukázat výběr různých typů testů, které jsou v tomto zařízení běžně prováděny, byla zařazena ukázka systému upozornění na nebezpečí kolize z funkcí plně automatického brzdění. Vůz Volvo S60 se rozjel rychlostí 33 km/h proti zádi návěsu/nákladního vozu.
Systém upozornění na nebezpečí kolize z funkcí plně automatického brzdění nefungoval a v důsledku toho automobil před zraky 120 novinářů do zádi návěsu/nákladního vozu v plné rychlosti narazil.
Neúspěšné ukázce byla ve švédských médiích věnována značná pozornost.
Hlavní sdělení
Neúspěch testu může mít celou řadu příčin. Jednou z nich je rychlé dobití baterie vozidla, které bylo provedeno bezprostředně před ukázkou, a které mohlo mít vliv na elektrickou soustavu vozidla. Příčina selhání spočívá spíše ve fázi přípravy než v systému samotném.
Od roku 2008 byly různé verze systému upozornění na nebezpečí kolize z funkcí plně automatického brzdění použity ve vozech Volvo a byly předváděny a testovány přibližně 1000 novinářů bez jakékoliv závady.
Metodika - otázky a odpovědi
Otázka: Proč automobil nezačal sám brzdit?
Odpověď: Příčin tohoto selhání může být celá řada. Jednou z nich je rychlé dobití baterie, vozidla, které bylo provedeno bezprostředně před ukázkou, a které mohlo mít vliv na elektrickou soustavu vozidla. Příčina selhání spočívá spíše ve fázi přípravy než v systému samotném.
Otázka: Je systém natolik citlivý?
Odpověď: Automobil, který byl při ukázce použit, pochází z předvýrobní série, která nedisponuje nejnovější verzí software. Obvykle by taková příčina neměla na funkci systému vliv.
Otázka: Proč nedošlo k aktivaci airbagu řidiče?
Odpověď: Airbag byl vypnut. U automobilů používaných pro testování jsou airbagy deaktivovány, aby nedocházelo k poškozování interiérů vozidel.
Otázka: Co bude následovat nyní?
Odpověď: Provádíme rozsáhlé zkoumání vozidla, abychom zjistili příčiny, proč bezpečnostní systém nefungoval.
Otázka: Jaký bude mít tento incident vliv na bezpečnostní pověst společnosti Volvo Cars?
Odpověď: Naši image v oblasti bezpečnosti budujeme desítky let a přestože se jedná o nešťastný incident, věříme, že to nebude mít vliv na naši image výrobce bezpečných vozidel.
Otázka: Bude mít tento incident vliv na zahájení výroby modelu S60 a jeho uvedení na trh?
Odpověď: Ne, proces uvedení na trh bude pokračovat podle plánu a první majitelé získají své vozy koncem léta.
Otázka: Můžete zaručit, že vozidla, která budou prodána zákazníkům, nebudou mít ve svých bezpečnostních systémech stejnou slabinu?
Odpověď: Ano, to můžeme zaručit. Nikdy bychom neuvedli na trh vozidla, u kterých by v oblasti bezpečnosti zbývaly jakékoliv otazníky.
Je pravda že nám to na XC60 vždycky zafungovalo bez problémů, ale stejně jsme to testovali radši proti zdi z papírových krabic...
Tento dokument obsahuje pokyny pro komunikaci s médii. Obsah dokumentu je přísně tajný.
Otázky a odpovědi – Incident v průběhu nárazové zkoušky
Popis situace
V rámci programu pro zástupce médií pořádaného u příležitosti 10. výročí laboratoře pro výzkum nárazových zkoušek, jehož cílem bylo předvést flexibilitu tohoto bezpečnostního centra a ukázat výběr různých typů testů, které jsou v tomto zařízení běžně prováděny, byla zařazena ukázka systému upozornění na nebezpečí kolize z funkcí plně automatického brzdění. Vůz Volvo S60 se rozjel rychlostí 33 km/h proti zádi návěsu/nákladního vozu.
Systém upozornění na nebezpečí kolize z funkcí plně automatického brzdění nefungoval a v důsledku toho automobil před zraky 120 novinářů do zádi návěsu/nákladního vozu v plné rychlosti narazil.
Neúspěšné ukázce byla ve švédských médiích věnována značná pozornost.
Hlavní sdělení
Neúspěch testu může mít celou řadu příčin. Jednou z nich je rychlé dobití baterie vozidla, které bylo provedeno bezprostředně před ukázkou, a které mohlo mít vliv na elektrickou soustavu vozidla. Příčina selhání spočívá spíše ve fázi přípravy než v systému samotném.
Od roku 2008 byly různé verze systému upozornění na nebezpečí kolize z funkcí plně automatického brzdění použity ve vozech Volvo a byly předváděny a testovány přibližně 1000 novinářů bez jakékoliv závady.
Metodika - otázky a odpovědi
Otázka: Proč automobil nezačal sám brzdit?
Odpověď: Příčin tohoto selhání může být celá řada. Jednou z nich je rychlé dobití baterie, vozidla, které bylo provedeno bezprostředně před ukázkou, a které mohlo mít vliv na elektrickou soustavu vozidla. Příčina selhání spočívá spíše ve fázi přípravy než v systému samotném.
Otázka: Je systém natolik citlivý?
Odpověď: Automobil, který byl při ukázce použit, pochází z předvýrobní série, která nedisponuje nejnovější verzí software. Obvykle by taková příčina neměla na funkci systému vliv.
Otázka: Proč nedošlo k aktivaci airbagu řidiče?
Odpověď: Airbag byl vypnut. U automobilů používaných pro testování jsou airbagy deaktivovány, aby nedocházelo k poškozování interiérů vozidel.
Otázka: Co bude následovat nyní?
Odpověď: Provádíme rozsáhlé zkoumání vozidla, abychom zjistili příčiny, proč bezpečnostní systém nefungoval.
Otázka: Jaký bude mít tento incident vliv na bezpečnostní pověst společnosti Volvo Cars?
Odpověď: Naši image v oblasti bezpečnosti budujeme desítky let a přestože se jedná o nešťastný incident, věříme, že to nebude mít vliv na naši image výrobce bezpečných vozidel.
Otázka: Bude mít tento incident vliv na zahájení výroby modelu S60 a jeho uvedení na trh?
Odpověď: Ne, proces uvedení na trh bude pokračovat podle plánu a první majitelé získají své vozy koncem léta.
Otázka: Můžete zaručit, že vozidla, která budou prodána zákazníkům, nebudou mít ve svých bezpečnostních systémech stejnou slabinu?
Odpověď: Ano, to můžeme zaručit. Nikdy bychom neuvedli na trh vozidla, u kterých by v oblasti bezpečnosti zbývaly jakékoliv otazníky.
Je pravda že nám to na XC60 vždycky zafungovalo bez problémů, ale stejně jsme to testovali radši proti zdi z papírových krabic...
Ford Focus I Comfort 5dv. 1.6 Duratec 100PS

BMW 325 E46 Cabrio
BMW Z4 M40i MT

BMW 325 E46 Cabrio
BMW Z4 M40i MT
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host

