Ahoj,
mám Ford Focus C-max r. 2004 1,6TDCI 77 80kW 103t.km. A poslední dobou cca. 3-4 týdny mám pocit, že při pozvolné jízdě dochazí při 1400-1800 k občasnému jakoby poškubávání náhlemu snížení výkonu cca. na 0,5 sec.(nevím jak to popsat - jakoby fouknul silný čelní vítr) a celkově výkon my přijde trochu nižší. Nevíte co by to mohlo být ? Jen podotýkám, že byli nedávno dělány rozvody.
Moc díky
V.
poškubávání, ztráta výkonu C-Max TDCi
-
- Nováček
- Příspěvky: 4
- Registrován: 10.02.2010 09:42
- Bydliště: Litoměřice
-
- Nováček
- Příspěvky: 7
- Registrován: 18.01.2009 18:55
Re: poškubávání, ztráta výkonu C-Max TDCi
Zdravím příznivce této jaksi drobné závady.Jak pročítám příspěvky tak je to dost častá závada.Mám též C-Maxe 1.6 tdci 80kw a už jsem vyzkoušel snad vše a ani v autorizovaném servisu mě nedokáží pomoc.Poslední rada byla ta že mám jezdit v jiném režimu otáček než se to projevuje.EGRventi jsem již měnil.
-
- Nováček
- Příspěvky: 4
- Registrován: 10.02.2010 09:42
- Bydliště: Litoměřice
Re: poškubávání, ztráta výkonu C-Max TDCi
Díky za podporu
) V servisu mi řekli, že by to mohlo být vstřikovací čerpadlo tak to jedu nechat dát na počítač a uvidíme, zajímavé je to že to začalo dělat tak měsíc a půl do zadu a peřd tím nidky nic. EGRventil ? jsem pouze uživatel ... to je nějaká ventil k turbu ?
V.

V.
- tomason
- Test driver
- Příspěvky: 4248
- Registrován: 02.03.2008 13:00
- Bydliště: Praha na půl
Re: poškubávání, ztráta výkonu C-Max TDCi
byl focus 2005 1.8TDCI
je Focus 2008 1.8TDCI
je Focus 2008 1.8TDCI
-
- Nováček
- Příspěvky: 7
- Registrován: 18.01.2009 18:55
Re: poškubávání, ztráta výkonu C-Max TDCi
Já to měl na originální diagnostice u Fordu snad 10 krát a nic.Pokud řídící jednotka nic nezaznamená ták je to stejné na nic.EGR ventil je zařízení,které umožňuje části výfukových plynů,aby mohly být zpětně nasávány do sacího potrubí.Je to takzvaná recyrkulace kvůli emysím.U našeho C-Maxe je ovládána elekricky dle pokynů PCM (počítače)Vashee píše:Díky za podporu) V servisu mi řekli, že by to mohlo být vstřikovací čerpadlo tak to jedu nechat dát na počítač a uvidíme, zajímavé je to že to začalo dělat tak měsíc a půl do zadu a peřd tím nidky nic. EGRventil ? jsem pouze uživatel ... to je nějaká ventil k turbu ?
V.
- M.P
- Nováček
- Příspěvky: 155
- Registrován: 14.10.2009 16:33
- Bydliště: já su z Třebíča
Re: poškubávání, ztráta výkonu C-Max TDCi
...dobrá rada nad zlato...to je tak na pár facek . Když jsem byl v říjnu ve Fordu v Jihlavě se svým problémem , tak taky na nic nepřišli a řekli mě že mám jezdit dokud to nepřestane jet úplně a pak dojet ...Jarda555 píše:Poslední rada byla ta že mám jezdit v jiném režimu otáček než se to projevuje.
https://imageshack.us/a/img99/3748/90436961.jpg
EXkáry :
Ford Focus Combi 1.8 TDCi - 85 kW / 2003
Citroën Xsara 1.9 TD / 1998
Součastnost :
Citroën C5 Break 2.0 HDi / 2004
EXkáry :
Ford Focus Combi 1.8 TDCi - 85 kW / 2003

Citroën Xsara 1.9 TD / 1998

Součastnost :
Citroën C5 Break 2.0 HDi / 2004

- Komi
- Junior
- Příspěvky: 414
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Bratislava
Re: poškubávání, ztráta výkonu C-Max TDCi
...to ze u Fordu nezistili nic, to nie je nic noveho, s tym motorom francuzom si moc nerozumia, ale nastastie vstrekovanie je Bosch - cerpadlo aj trysky a ten ma snad najlepsiu diagnostiku, takze v Bosch Diesel Servise ti spolahlivo chybu najdu...zoznam je napr. tu:
http://aa.bosch.cz/download/pdf/a5-bds- ... n-2009.pdf
http://aa.bosch.cz/download/pdf/a5-bds- ... n-2009.pdf
Focus II. kombi, Trend (A), 1,6TDCI 80kW 2006 , DPF vymeneny 2011, turbo 2009
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 hosti