konektor k alternátoru
Mám v háji "obal" konektoru a nejsou na něm čísla jednotlivých kontaktů. Mám důvod se domnívat, že jsou přehozené krajní kablíky. Takže je 1 vpravo a 3 vlevo, jestliže se dívám shora na zámek konektoru a směrem ode mně je ta zasouvací část?
číslování kontaktů konektoru - pomoc...
- hihi
- Zkušený
- Příspěvky: 1017
- Registrován: 02.02.2008 03:18
číslování kontaktů konektoru - pomoc...
FF MK3, 2015, 1.5 TDCi 88 kW
byl FF kombi 09,TDCi,66kW+DPF
byl FoFo kombi 99, TDDI,66kW,Ghia, Diamond White
byl FF kombi 09,TDCi,66kW+DPF
byl FoFo kombi 99, TDDI,66kW,Ghia, Diamond White
- hihi
- Zkušený
- Příspěvky: 1017
- Registrován: 02.02.2008 03:18
Diky Foki
. Aneb pritel na telefonu.
Cerveny k chladici, sedy k plus svorce altiku. A ja je mam nacpane v konektoru opacne (i kdyz ted si uz nejsem jist vubec nicim, jdu se kouknout...) a buh vi, jak dlouho. Tak se na to jdu kouknout.
PS: ja za to opacne zapojeni nemuzu, ja jen hledam chybku.

Cerveny k chladici, sedy k plus svorce altiku. A ja je mam nacpane v konektoru opacne (i kdyz ted si uz nejsem jist vubec nicim, jdu se kouknout...) a buh vi, jak dlouho. Tak se na to jdu kouknout.
PS: ja za to opacne zapojeni nemuzu, ja jen hledam chybku.
FF MK3, 2015, 1.5 TDCi 88 kW
byl FF kombi 09,TDCi,66kW+DPF
byl FoFo kombi 99, TDDI,66kW,Ghia, Diamond White
byl FF kombi 09,TDCi,66kW+DPF
byl FoFo kombi 99, TDDI,66kW,Ghia, Diamond White
- hihi
- Zkušený
- Příspěvky: 1017
- Registrován: 02.02.2008 03:18
Napeti, OK. Proud OK. Mi vysvetlete, proc to se starou baterkou nedelalo (to blblo dobijeni - prebijelo to). S novou baterkou to zacalo diky tem prehozenym kontaktum "zrat" 4A(ctyri cele) a dobijeni bylo OK. Ta elektronika je pro profiky.
Zaver:
Prvotni pruvodni jevy: prebijeni baterie
Oprava: vymena regulatoru - nepomohla, vymena baterie - pomohla, prebijeni zkoncilo
Druhotne problemy: po vymene baterie odber 4A
Oprava: prehozeni kontaktu na konektoru alternatoru (nemyslim, ze je nekdo omylem prehodil ted pri vymene regulatoru, ale pred par lety pri oprave po celnim narazu, koroze priletovani kontaktu by tomu odpovidala...)
A ted se uvidi...
Vsem diky
Zaver:
Prvotni pruvodni jevy: prebijeni baterie
Oprava: vymena regulatoru - nepomohla, vymena baterie - pomohla, prebijeni zkoncilo
Druhotne problemy: po vymene baterie odber 4A
Oprava: prehozeni kontaktu na konektoru alternatoru (nemyslim, ze je nekdo omylem prehodil ted pri vymene regulatoru, ale pred par lety pri oprave po celnim narazu, koroze priletovani kontaktu by tomu odpovidala...)
A ted se uvidi...
Vsem diky
FF MK3, 2015, 1.5 TDCi 88 kW
byl FF kombi 09,TDCi,66kW+DPF
byl FoFo kombi 99, TDDI,66kW,Ghia, Diamond White
byl FF kombi 09,TDCi,66kW+DPF
byl FoFo kombi 99, TDDI,66kW,Ghia, Diamond White
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 hosti