Stránka 1 z 3
Kde "unikají" 4A?
Napsal: 30.07.2006 12:30
od hihi
Odběr z baterky je při stojícím a vypnutém autě těsně nad 4A. Co je důsledkem je asi všem jasné... Ale co to způsobuje? Vytahal jsme všechna dostupná relé i pojistky (vlevo od přístrojovkou a u motoru) a 4A jdou pryč stále. Co kruci je mezi baterkou a všema těma pojistkama a relátkama takovýho, že to veme 4A? Než to prolezu drát po drátu a centimetr po centimetru kvůli nějakému prodření, není tam někde něco jiného? Nějaké čidlo, které by mohlo být v háji? viz.
předchozí potíže
Napsal: 30.07.2006 13:16
od foki
zkus si odpojit ty kabely ktere jsou na svorky prisroubovane - to je elektrika do auta , a to co jsou svorky vede rovnou na starter a altik .
je to : + altik - starter - pol baterky
- sroub na prevodovce - pol baterky - sroub pod kastlikem
od jednotlivych polu pak vedou kabely do pojistkovky dal do kabiny a do pocitace .
Napsal: 30.07.2006 16:20
od hihi
Kdyz z kladneho polu odsroubuju dva dalsi (cervene) vodice, tak odber zustava. Takze je problem nekde u altiku, ci starteru. Ten altik me zacina ***. Dekuji za rady

Napsal: 30.07.2006 16:31
od hihi
btw: nasel jsme si nedavno diky zdejsim linkum i schematka. Tak ted jen hledat...
Re: Kde "unikají" 4A?
Napsal: 30.07.2006 17:42
od pelen
hihi píše:Odběr z baterky je při stojícím a vypnutém autě těsně nad 4A. Co je důsledkem je asi všem jasné... Ale co to způsobuje? Vytahal jsme všechna dostupná relé i pojistky (vlevo od přístrojovkou a u motoru) a 4A jdou pryč stále. Co kruci je mezi baterkou a všema těma pojistkama a relátkama takovýho, že to veme 4A? Než to prolezu drát po drátu a centimetr po centimetru kvůli nějakému prodření, není tam někde něco jiného? Nějaké čidlo, které by mohlo být v háji? viz.
předchozí potíže
Nepopletl sis desetinna cisla? Neni to nahodou jen okolo 0,4 A? Pri odberu 4A bys rano nemusel vubec nastartovat.
Napsal: 30.07.2006 17:56
od hihi
Ne az rano, uz odpoledne... A jsou to asi cca 4,3 A. V číslech se bohužel vyznám...
Napsal: 30.07.2006 18:36
od pelen
hihi píše:Ne az rano, uz odpoledne... A jsou to asi cca 4,3 A. V číslech se bohužel vyznám...
Hodnota do 0,4 A je normalni, pokud je baterka nabita. Kdyz ji klesne napeti, tak ridici jednotka odpoji nektera cidla - odpoji rele "saver".
Hodne stesti v hledani. Kdyz zjistis tu podivnou chybu, tak ji hned napis.
Napsal: 30.07.2006 18:59
od foki
hihi píše:Kdyz z kladneho polu odsroubuju dva dalsi (cervene) vodice, tak odber zustava. Takze je problem nekde u altiku, ci starteru. Ten altik me zacina ***. Dekuji za rady

tak to ti zbyva jen pol na altiku a zustane tam starter
Napsal: 30.07.2006 22:10
od Ahmed
Altiky i startery obcas takovou neplechu delaji.
Napsal: 30.07.2006 22:21
od pelen
Ahmed píše:Altiky i startery obcas takovou neplechu delaji.
Tak to slysim poprve, ze by to byla specialita Ford?
Napsal: 30.07.2006 22:26
od hihi
Zitra se uvidi. Napisu, jak to dopadlo.
Napsal: 30.07.2006 22:32
od Ahmed
Ne, specialita ne. Par lidi uz melo podobne problemy, ne na Fordech.
Napsal: 01.08.2006 15:08
od hihi
Napsal: 02.08.2006 22:24
od hihi
Kruh se uzavira... Ted to pro zmenu ukazuje nizke napeti. Nabiji, ale je tam jen cca 13,5 -13,9 V a nekdy i hezkych 14,2 to kontrolka uz nesviti). Ku*a! Kde to je ted? Kdyby se mi to auto tak strasne nelibilo, uz bych ho nemel...
Takze... servis, Campr, Zelená....
Napsal: 02.08.2006 22:26
od foki
hihi píše:Kruh se uzavira... Ted to pro zmenu ukazuje nizke napeti. Nabiji, ale je tam jen cca 13,5 -13,9 V a nekdy i hezkych 14,2 to kontrolka uz nesviti). Ku*a! Kde to je ted? Kdyby se mi to auto tak strasne nelibilo, uz bych ho nemel...
Takze... servis, Campr, Zelená....
to si myslim ze uz je normalni .