Stránka 1 z 2

treseni-pravdepodobne setrvacnik

Napsal: 12.08.2008 09:17
od xxxvin
Ahoj, panove, jenom dotaz, snad mi to potvrdite, mam focuse, dovezeneho z D, pricemz jsem zjistil ze je ze Spanelska, kde se pujcoval. Auto vnaprostem poradku, jen plne pisku, takze to profesionalni firma vycistila a bez problemu, vymenil jsem vsechny filtry apod, a auto je jako nove, takze bych nemel strach znova do takoveho auta jit. Panove vzdyt se tam nesolí :D

Jen jsem chtel zeptat, vzdy pri vypnuti motoru se auto po dojeti otacek jakoby oklepe, snad j to normalni, prikladam to tomu dvouhmotovemu setrvacniku, co vy na to? Deje se Vam to take?

Puvodne focus kombi rv2000 - 1,8 tddi, nyni focus II 1,8tdci rv 2006

Re: treseni-pravdepodobne setrvacnik

Napsal: 12.08.2008 09:27
od Boban
vypadá to na něj.

Re: treseni-pravdepodobne setrvacnik

Napsal: 13.08.2008 22:44
od ferdys
Zdar,
třesení by samo o sobě snad nemělo nic znamenat, to je podle mě OK. Ale pokud se Ti při zastavování setrváku začíají ozývat kovové zvuky, tak to je špatný ... rozvolňují se ty kotouče vůči sobě a to je nejvyšší čas na výměnu, zažil jsem to .... a když jsem viděl na dílně ten starý setrvák,tak jsem se zhrozil .... za krátký čas se mohl úplně rozpadnout. Problém je ale cena, nový včetně práce s výměnou stojí u Forda okolo 20 000 Kč. Takže mnoho štěstí ...

Re: treseni-pravdepodobne setrvacnik

Napsal: 14.08.2008 10:36
od mirec1000
Cavky, moj prvy prispevok. :D
Mne to robi tiez, mechanik v znackovom servise mi povedal, ze vazne to bude, ked sa uz nebude dat nastartovat, lebo zotrvacnik urobi pritipohyb voci motoru.
A ze najviac mu skodi jazda na nizkych otackach

Re: treseni-pravdepodobne setrvacnik

Napsal: 20.12.2008 15:51
od melos
Zdar, je menil setrvacni z niceho nic. Jel jsem a zniceho nic pri vymackle spojce sileny rachot jak kdybych za sebou tahl plechovky. Dojet se s tim dalo, ale nic prijemneho. Cena setrvacniku 10300bez dph a prace 3800bez dph. Celkem sem zaplatil necelych 17tis. :( bylo ve znackovem servise ford v UH. V utery tam jedu menit remen, protoze mi to za studena piska... pry to neni nic vazneho, tak doufam ze to bude levna zalezitost:)

Re: treseni-pravdepodobne setrvacnik

Napsal: 05.01.2009 21:34
od Rumcajs1
podle mého to třesení při zastavení motoru není nic vážného. Já jsem setrvák měnil a zrovna v tomhle jsem nepoznal žádný rozdíl, je to pořád stejný, nic hroznýho. Jediný, podle čeho jsem poznal že setrvák odchází do věčných lovišť bylo to, že když jsem při neutrálu zešlapával a pouštěl spojku, ozývalo se takový cvrčení, trrr.., to po výměně přestalo.
Měnil jsem celou spojku i se setrvákem, tuším že to byla všechno značka C.I.A.
Setrvák stál 11t a práce 1t i se spojkou.

(mluvím o mondeu, ale snad to bude podobný)

Re: treseni-pravdepodobne setrvacnik

Napsal: 04.02.2009 19:55
od mirec1000
...Tak som po vymene zotrvaku, ale nie noveho. Bol lepsi ako moj povodny, ale lamela isla naspat stara, lebo ta kupena bola v horsom stave. Zvuky su pri starte aj vypnuti myslim rovnake:-(
Pojazdim viac a uvidim. V kazdom pripade asi sa neoplati setrit, a taketo veci treba menit za nove :idea:
Zdravim vsetkych

Re: treseni-pravdepodobne setrvacnik

Napsal: 04.02.2009 22:36
od jamaka
Ty si tam dal stary pouzivany??? Noooooooooo to je odvaha, jedine vtedy ak by som ho priamo vyberal z auta, ktore ma najazdene tak do 20000km, inac si teda bohaty dva krat rozoberat a menit zotrvak.

Re: treseni-pravdepodobne setrvacnik

Napsal: 05.02.2009 14:50
od tchifla
Podla mna nie je problem kovoveho zvuku zotrvacnik, ale to, ze motor sa zatrasie. Zotrvacnik je dosledok, nie pricina. Mne bolo v servise povedane, ze to nemam riesit, ze je to OK - inak pocas jazdy ziaden problem...

Re: treseni-pravdepodobne setrvacnik

Napsal: 05.02.2009 20:04
od mirec1000
jamaka píše:Ty si tam dal stary pouzivany??? Noooooooooo to je odvaha, jedine vtedy ak by som ho priamo vyberal z auta, ktore ma najazdene tak do 20000km, inac si teda bohaty dva krat rozoberat a menit zotrvak.
Plati, ze nie sme taki bohati, aby sme si mohli kupovat lacne veci. Ale asi som sa musel poucit na vlasnej chybe...

No dodavatel tvrdil ze ma makky dojazd aj pri starte, aj vypinani...

Re: treseni-pravdepodobne setrvacnik

Napsal: 05.02.2009 22:43
od jamaka
mirec1000 - dodavatel tvrdil, a to akoze ako vyskusal? nebodaj rano este bolo auto nastartovane a poobede ho uz montovali tebe?

Re: treseni-pravdepodobne setrvacnik

Napsal: 10.02.2009 18:11
od mirec1000
jamaka píše:mirec1000 - dodavatel tvrdil, a to akoze ako vyskusal? nebodaj rano este bolo auto nastartovane a poobede ho uz montovali tebe?
Nie celkom. Zotrvak bol v motore. Ten pan ho vymontoval a poslal na dobierku.
Neviem ci to bola buracka.
Dnes uz viem, ze som do toho nemal ist. A stalo ma to 5+3tis robota:(

Re: treseni-pravdepodobne setrvacnik

Napsal: 10.02.2009 21:11
od jamaka
No vidis, mohol si ho mat novy za nejakych 9900,-Sk a nemusel by si to robit dva krat, fakt smola :(

Re: treseni-pravdepodobne setrvacnik

Napsal: 15.02.2009 17:02
od mirec1000
...tak ale preco mi ten clovek povedal, ze je podla neho ten zotrvacnik v poriadku. A ze ma makky dojazd, ked mne po namontovani hned klepal.
Keby to bola pat-minutovka, tak to vyberiem a poslem spat!
To sme tu uz ozaj tak, ze chceme kazdy kazdeho iba odr...o peniaze??

Re: treseni-pravdepodobne setrvacnik

Napsal: 15.02.2009 18:55
od Maverick_cz
to XXXVIN ... mně se při chcípnutí motor taky oklepe... už jsem to tu řešil a podle mě i podle mnohých ostatních mám v háji právě setrvák a tohle je jedna z věcí, kterými se to projevuje. Neděje se ti to taky při nastartování motoru? Zkus vymáčknout spojku a když jí pustíš, tak mně se ozve takové klapnutí.. někomu chrčení.. prostě něco se ozve... dělá to pouze, pokud motor běží... pak stejné klapnutí by mělo být slyšet, když přecházíš z brždění motorem do akcelerace a stejně tak, když akceleruješ a jenom pustíš plyn a brzdíš motorem... Schválně to zkus a pokud ti tohle všechno dělá, tak by to měl být podle všeho setrvačník, ale taky ti to dělat nemusí a můžeš ho mít pouze v jiné fázi rozkladu ;o) ..
Každopádně měl jsem teď zajímavej rozhovor s jedním opravdu dobrym mechanikem od Toyoty a říkal mi, že dvouhmotový setrvačníky odcházej na Avensisech taky na hranici 100000km .. a že mnohdy tam dávaj jednohmotový a žádnej problém to nedělá... ptal jsem se ho na vibrace ve volnoběžných otáčkách v tu chvíli a on říkal, že to není prakticky ani poznat a je to absolutně zanedbatelný...