0-100km/h
-
- Test driver
- Příspěvky: 9134
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Jablonec nad Nisou
Re: 0-100km/h
no asi mas namysli na 100km/h..
je to 1 až 2..(ale radšej to overím, pri akceleracii nepozeram na tacho..)
je to 1 až 2..(ale radšej to overím, pri akceleracii nepozeram na tacho..)
- silverwolf
- Test driver
- Příspěvky: 5701
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Šumava
- Kontaktovat uživatele:
Re: 0-100km/h
Si to vyzkoušej ne?Kahn píše:Jak nejrychleji zrychlit na 10km/h u 1.6 16V
Dát 1 a 2 naplno nebo 1, 2 a dát tam i 3?
Ford Focus II, 1,6 Trend, Red Tango, r.v.2006.
Suzuki Samurai 1,3 MPi r.v.neznámý - černobílý lesní dělník

Suzuki Samurai 1,3 MPi r.v.neznámý - černobílý lesní dělník

- killerhammer
- Test driver
- Příspěvky: 5140
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Banská Bystrica / Slovensko
Re: 0-100km/h
iba 1. a 2.
1. ale nemusis tocit velmi, aj ked pozries na graf priebehu vykonu, ma velmi uzku vykonovu spicku. vcedula ju mal niekde na svojom blogu nakreslenu pre 2.0 zetec pre jednotlive stupne (pre 1.6 to bude cca podobne). tusim vrchol bol niekde tesne nad 3500 ??? uz sa nepamatam, kazdopadne, 1.tka nemusi ist na obmedzovac
potom teda hned 2. a plny kotol po obmedzovac, a uz len cakas.
1.6 ti-vct, 2-jka nam da na obmedzovaci 100km/h, na klasickej 1.6 by to malo dat tiez
alebo si zober stopky a skusaj to
ale uvidis to aj na youtube videach, ta technika je cca pri kazdom benzine rovnaka. ako som pisal

1. ale nemusis tocit velmi, aj ked pozries na graf priebehu vykonu, ma velmi uzku vykonovu spicku. vcedula ju mal niekde na svojom blogu nakreslenu pre 2.0 zetec pre jednotlive stupne (pre 1.6 to bude cca podobne). tusim vrchol bol niekde tesne nad 3500 ??? uz sa nepamatam, kazdopadne, 1.tka nemusi ist na obmedzovac

potom teda hned 2. a plny kotol po obmedzovac, a uz len cakas.
1.6 ti-vct, 2-jka nam da na obmedzovaci 100km/h, na klasickej 1.6 by to malo dat tiez

alebo si zober stopky a skusaj to
ale uvidis to aj na youtube videach, ta technika je cca pri kazdom benzine rovnaka. ako som pisal
- killerhammer
- Test driver
- Příspěvky: 5140
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Banská Bystrica / Slovensko
Re: 0-100km/h
no ale vyskusaj to, mozno na tej 2-ke 100km/h nedas v najlepsom case. bude treba 3-jku.
takto teoretizovat to nema zmysel
ja som to este osobne nemeral
kua, by som to neska aj isiel pomerat, ale 8 poldecakov whiskey a jeden chladeny kozlik mi nedovoli podat zodpovedny sportovy vykon v aute

takto teoretizovat to nema zmysel

ja som to este osobne nemeral

kua, by som to neska aj isiel pomerat, ale 8 poldecakov whiskey a jeden chladeny kozlik mi nedovoli podat zodpovedny sportovy vykon v aute



- vcedula
- .
- Příspěvky: 4065
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Bratislava
Re: 0-100km/h
dovolim si nesuhlasit, ja akcelerujem
1 - sipka - 2 - sipka - 3 - sipka - 4 - sipka - 5 - sipka a brzda
Teraz vazne. To, ze motor po urcitych otackach uz straca dych je jasne. Ma niekde svoju spicku krutiaceho momentu a v inych otackach ma zasa spicku vykonu. Ale takto uvazovat je dobre na to, keby si skladal prevodocku, aby si vedel, do akych otacok mas polozit patku ci sestku.
Pri rozbiehani ti ide o to, aby auto tahalo co najviac a tym dosiahlo co najrychlejsi cas. Mozme porovnat dve situacie v 80 km/h. Das dvojku a motor sa roztoci na asi 5500 ot/min. Max krutiak je uz davno prekonany a dokonca aj spicka vykonu. Das tam 3-ku a otacky pri tej istej rychlosti klesnu na 3800. Ked dupnes na plyn na dvojke, tak ta dopredu rozbehne riadne vacsia sila ako pri trojke, pretoze dvojka je kratsie sprevodovana ako trojka (samozrejme) a tym padom sprevodovana sila posobiaca na koleso je pri dvojke omnoho silnejsia. Tu to vidis uplne jasne. Udaje su az po 6500 ot/min. Pozri si pomer medzi 2 a 3 na 80 km/h. Do 95 km/h ta dvojka potiahne omnoho silnejsie.
http://forum.ford-focus.cz/viewtopic.php?f=68&t=8390
presnejsie, Ti-VCT je tu: http://forum.ford-focus.cz/download/fil ... &mode=view
Ked nemas sportovu kratku prevodovku, tak vplyv poklesu vykonu vo vysokych otackach je taky maly, ze sa neoplati preradit na vyssi stupen. Preto ja taham az po sipku
1 - sipka - 2 - sipka - 3 - sipka - 4 - sipka - 5 - sipka a brzda

Teraz vazne. To, ze motor po urcitych otackach uz straca dych je jasne. Ma niekde svoju spicku krutiaceho momentu a v inych otackach ma zasa spicku vykonu. Ale takto uvazovat je dobre na to, keby si skladal prevodocku, aby si vedel, do akych otacok mas polozit patku ci sestku.
Pri rozbiehani ti ide o to, aby auto tahalo co najviac a tym dosiahlo co najrychlejsi cas. Mozme porovnat dve situacie v 80 km/h. Das dvojku a motor sa roztoci na asi 5500 ot/min. Max krutiak je uz davno prekonany a dokonca aj spicka vykonu. Das tam 3-ku a otacky pri tej istej rychlosti klesnu na 3800. Ked dupnes na plyn na dvojke, tak ta dopredu rozbehne riadne vacsia sila ako pri trojke, pretoze dvojka je kratsie sprevodovana ako trojka (samozrejme) a tym padom sprevodovana sila posobiaca na koleso je pri dvojke omnoho silnejsia. Tu to vidis uplne jasne. Udaje su az po 6500 ot/min. Pozri si pomer medzi 2 a 3 na 80 km/h. Do 95 km/h ta dvojka potiahne omnoho silnejsie.
http://forum.ford-focus.cz/viewtopic.php?f=68&t=8390
presnejsie, Ti-VCT je tu: http://forum.ford-focus.cz/download/fil ... &mode=view
Ked nemas sportovu kratku prevodovku, tak vplyv poklesu vykonu vo vysokych otackach je taky maly, ze sa neoplati preradit na vyssi stupen. Preto ja taham az po sipku

Ford Focus II 2.5T Duratec ST 166kW/320 Nm Electric Orange
bol: Ford Focus II 2.0 Duratec 110 kW/194 Nm Panther Black + 60mm throttle body
bol: Ford Focus II 2.0 Duratec 110 kW/194 Nm Panther Black + 60mm throttle body
- pelen
- Test driver
- Příspěvky: 9259
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Nový Jičín
- Kontaktovat uživatele:
Re: 0-100km/h
Zeptej se Bruna, loni na Krivce jsme to zkouseli, ja byl spolujezdec a mel jsem stopky.
-
- Nováček
- Příspěvky: 76
- Registrován: 28.05.2008 21:28
Re: 0-100km/h
Pro zpřesnění mám Focus I 1.6 16V v Trendu a tam byla prej trošku jiná převodovka, ale názory se liší.....ale to asi víte
Ford Focus combi Trend 1.6 16V Light Sapphire Blue
-
- Test driver
- Příspěvky: 9134
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Jablonec nad Nisou
Re: 0-100km/h
Kahn:už sa s tým prosím zmier, že máš rovnaku prevodovku, ako tu mame všetci s 1.6..čo dokaže urobit presne mierena PR akcia od fordu.. 

Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host