Přesně o čem jsem psal, dokazují tyto tabulky. Proč v testu u 185 a i 205 jsou třeba Conti 830 a Sávy ne, ty jen ve 185. Jestli chtějí něco porovnávat, tak musí být gumy zastoupené v 185 i ve 205.Ja jasné, že při konfiguraci vzorku , může být guma ve 185 na konci tabulky a ve 205 na třetím místě, a proto ve 205 Sávy nebyly zařazeny.

Pak že jsou tyto testy oběktivní, tak akorát kulové. Já na sávách jezdil a dokonce dle TP na escortu z německa v rozměru 155/80 R13 a výše popsané zmaty seřazené do tabulky jsem nepoznal.Za 5,5 na mokru????

, pod 2cm sněhem je taky mokro a výsledek je někde jinde, nějaké divné?? Když porovnám contiky v tabulce, na sněhu a ledu tak na Sávy propadají a to mně stačí. Co mně pomůže , když budu řezat zatáčku na suchu a za ní bude led a sníh, což není na mostcich v zimě nic nečekaného, která pak bude lepší.

Řidič je povinnen předvídat a přizpůsobovat rychlost a vzimě za zatáčkou může mít cesta úplně jiný charakter.Toto jsou jen mé zkušenosti za 30 let za volantem bez nehody a v době, kdy nějaká zimní pneumatika s jinou směsí byla pro mne scifi.
