Stránka 65 z 74
					
				Re: Turbo - komu húka krajšie?
				Napsal: 26.08.2014 21:21
				od V12
				To je potom na novu hlavu...
			 
			
					
				Re: Turbo - komu húka krajšie?
				Napsal: 26.08.2014 22:36
				od kiblik
				Souhlasil bych s V12 ale kdyz uz si se dopatral roztavenyho bordelu ve vyfuku, tak by me opravdu zajimalo z ceho, ze to nakonec je  
 
No udelat to moje kara, tak je davno na vrakaci nebo v AAA 

 jakoze uz sem ji tam jednou vezl.....
 
			 
			
					
				Re: Turbo - komu húka krajšie?
				Napsal: 28.08.2014 10:34
				od kiblik
				Cau koukam takhle po foru a narazil jsem na zajimavou firmu pres turbodmychadla pro aftermarket. Mozna to tu uz nekdo zminoval ale to nevadi.
https://www.youtube.com/watch?v=kmonbhHAVkQ
Moje turbidlo Garett GTA1544V tam stoji cca 9000 kompletni nebo cca 6800Kc vyvazeny loziskovy stred, coz mi prijde jako slusna cena. Kvalitni repasnik si za tu samou praci veme min 12 000Kc. Navic to vypada jako kvalitni UK firma a hlavne to neeeni zadnej cinskej bazmek.
(ebayTop-rated seller mi.sta )
Vehicle Make: Ford
Vehicle Model: Focus
Vehicle OE No: 1479055
Engine Make: PSA
Vehicle Engine: DV6TED4 Euro 4 	Size: 1.6
Cylinders: 4
Fuel: D
Turbo Year: 2006-
BHP: 107 	Turbo Model: GTA1544V
Turbo OE No: 753420-0005 Details..
Coz je velmi zajimave.
 
			 
			
					
				Re: Turbo - komu húka krajšie?
				Napsal: 28.08.2014 11:56
				od djcraty
				Dá se sehnat i za lepší peníze i u nás 

 komplet nový nebo po repasi za cca 6-8 tis. Nějaká firma z Moravy.
Každopádně na těchto věcech bych nešetřil a jedinýmu komu bych věřil je turbosport. Ano je dražší, ale nemá konkurenci. Víš, že to vydrží a máš záruku.
 
			 
			
					
				Re: Turbo - komu húka krajšie?
				Napsal: 03.09.2014 09:37
				od zdenyvm
				Tak první postřeh - trysky šly prý ven kupodivu celkem v pohodě, hlava ještě dole není, ale už teď je vidět že je v sacím potrubí dost karbonu. Fotku nemám, ale průměr sacích trubek nevypadá že by byl nějak zmenšený, je to jen na stěnách. "Mokrá" část motoru vypadá OK, bez karbonu. Trysky vezu dneska na kontrolu.
Fotku jedné trysky dávám sem, co si o tom myslíte? Žeby egr dělal fakt takovou paseku? Jsem zvědavý jak to bude vypadat v komorách... 
A druhá otázka - je možné že tento karbon proletí ven do výfuku a rozbije tu vrtulku turba...?
 
			 
			
					
				
				Napsal: 04.09.2014 07:20
				od vita_k
				Není ta špička nějaká zaspinena. Já se v tom ale nevyznám. 
To by musel být karbon velikosti 5kc:-)
			 
			
					
				Re: Turbo - komu húka krajšie?
				Napsal: 04.09.2014 08:57
				od stano.
				Pri vyse 150t otackach za minutu staci karbon velkosti zrniecok piesku, aby ohobloval turbinu.
			 
			
					
				
				Napsal: 04.09.2014 12:28
				od vita_k
				Tam to spíš vypadalo jako by tam vlitl šroubovák 

 
			 
			
					
				Re: Turbo - komu húka krajšie?
				Napsal: 05.09.2014 09:30
				od V12
				Pridam foto identicky poskodeneho turba z Mondea Mk.III 96kW. Mechanik netusi, co to mohlo sposobit. Vyjadrenie repasnika nemam, repas vysiel na 300 EUR bez roboty.
			 
			
					
				Re: Turbo - komu húka krajšie?
				Napsal: 05.09.2014 13:59
				od zdenyvm
				Tak trysky nejsou prý v super stavu (zkoušeno na stolici), ale nejsou na odpis, jenom jdou trošku do přepadu (všechny podobně). Těma ten můj turbo problém prý určitě není... V pondělí jde hlava dolů, já už fakt nevím...
			 
			
					
				Re: Turbo - komu húka krajšie?
				Napsal: 08.09.2014 08:49
				od Sagic
				Zdarec lidi, nebyl jsem tu ani nepamatuju a od ty doby nemam problem s autem zadny  
  
  Jen bych chtel rict V12 a podobnym ze zatim se jejich vestby nenaplnili a nejen ze jsem s turbe nedojezdil do par tisic km jak bylo predpovidano, ale mam uspesne s houkackou najeto 40 tis a stale beze zmeny, olej nepousti a vse je ok  

 
			 
			
					
				Re: Turbo - komu húka krajšie?
				Napsal: 08.09.2014 08:50
				od smoula
				Nazdááár, tebe sem neviděl ani nepamatuju  

 Tak supééér  

 
			 
			
					
				Re: Turbo - komu húka krajšie?
				Napsal: 08.09.2014 08:58
				od Sagic
				Jen cekam kdy se mi rozehne kontrolka motoru kvuli aditivu... cekam od 120 tis a za chvili tam klapne 130 a nic.
			 
			
					
				Re: Turbo - komu húka krajšie?
				Napsal: 08.09.2014 09:36
				od V12
				Na Tvojom mieste by som to dolial cisto preventivne, nech sa to nerozsvieti niekde panu bohu za chrbtom. Pri takomto nabehu sa to uz da ocakavat kazdu chvilu, interval doliebvania je 60k km. Pokial jazdis hodne dlhych tras, aj spotreba je nizsia, takze aj toho aditiva sa spotrebovava menej. A to hukajuce turbo ? Tvoja vec.
			 
			
					
				Re: Turbo - komu húka krajšie?
				Napsal: 08.09.2014 12:51
				od Stanley_vy
				No tak se mu holt ta kontrola rozsvítí, dojede do servisu a nechá dolít. Zas z toho nedělejte drama...