čerpadlo

Odpovědět
onysx
Nováček
Nováček
Příspěvky: 114
Registrován: 29.05.2009 17:40
Bydliště: Svitavy

Re: čerpadlo

Příspěvek od onysx » 08.12.2013 18:32

Neni to jejich prvni oprava tohodle typu.navic bezne servisujou a opravujou sprintery a ostatni karky.cistota pri praci je je zakladni pozadavek.volal jsem disel systems a i kdyz je nedele vstricne volal a resili jsme.to zavzdusneni preci neuze byt tak brutalni aby to 4 baterky nedokazali.zitra kontrola jestli nechcije vsechna nafta prepadama ale je blbost aby se tam dostal bordel a sekl vsechny vstrikovace.asi budu muset oslovit fokyho bo uz jsem fakt na dne.
FF I kombi 1,8 Tdci 2003,85kw,šedá ghia v kůži,204tis km,5,3/100km

Uživatelský avatar
Jardak
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2713
Registrován: 10.01.2010 10:52
Bydliště: Kaznějov

Re: čerpadlo

Příspěvek od Jardak » 08.12.2013 20:14

Kde opravovaly ty střiky a čerpadlo? Předpokládám, že to někam posílali.
je: Rapid 1,6 TDI 85 kW 2015, Fabia kombi 1,4 TDI 70 kW 2008
byl: Focus kombi 1,8 TDCi 74 kW 2002,

onysx
Nováček
Nováček
Příspěvky: 114
Registrován: 29.05.2009 17:40
Bydliště: Svitavy

Re: čerpadlo

Příspěvek od onysx » 08.12.2013 20:25

Posilal jsem to ja osobne do disel systems opava.
FF I kombi 1,8 Tdci 2003,85kw,šedá ghia v kůži,204tis km,5,3/100km

Uživatelský avatar
Jardak
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2713
Registrován: 10.01.2010 10:52
Bydliště: Kaznějov

Re: čerpadlo

Příspěvek od Jardak » 08.12.2013 20:51

A dostal jsi ke každýmu vstřiku papír s naměřenými parametry? Jedná se mi o to, jestli ten vstřik po sestavení vůbec otestovali. Některý firmy, jak jsem se dozvěděl, pouze vymění vnitřek vstřikovače za novou sadu která má i přidělenej kód. Vstřik už potom netestují (ani nemají jak) a rovnou posílají zákazníkům.
je: Rapid 1,6 TDI 85 kW 2015, Fabia kombi 1,4 TDI 70 kW 2008
byl: Focus kombi 1,8 TDCi 74 kW 2002,

Uživatelský avatar
foki
Admin
Admin
Příspěvky: 19256
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: České Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Re: čerpadlo

Příspěvek od foki » 08.12.2013 22:36

Jardak píše:A dostal jsi ke každýmu vstřiku papír s naměřenými parametry? Jedná se mi o to, jestli ten vstřik po sestavení vůbec otestovali. Některý firmy, jak jsem se dozvěděl, pouze vymění vnitřek vstřikovače za novou sadu která má i přidělenej kód. Vstřik už potom netestují (ani nemají jak) a rovnou posílají zákazníkům.

s tim jsem se uz taky setkal a pan na druhem konci telefonu mi rekl , kdyz jsem chtel novy kod na zadani , ze si zakaznik objednal levnejsi variantu a tam se kody nemeni , tak nevim jakto delaji
Odpovědi lehké - 100,- Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč

onysx
Nováček
Nováček
Příspěvky: 114
Registrován: 29.05.2009 17:40
Bydliště: Svitavy

Re: čerpadlo

Příspěvek od onysx » 09.12.2013 16:17

protokol jsem nechal v krabici s vstřikama a čerpadlem u mechošů.může nastat až takové zavzdušnění aby to nešlo natočit?
FF I kombi 1,8 Tdci 2003,85kw,šedá ghia v kůži,204tis km,5,3/100km

onysx
Nováček
Nováček
Příspěvky: 114
Registrován: 29.05.2009 17:40
Bydliště: Svitavy

Re: čerpadlo

Příspěvek od onysx » 10.12.2013 18:50

aleluja!!fokus žije :D .včera v nočních hodinách se podařilo po mnoha peripetyjích odvzdušnit a nastartovat motor.dnes jsem ho vyzvedl a projel cca 30km.první změna je že zmizel dvojitej turbo efekt a auto jde plynule za plynem.teď ho bude opět denně testovat manželka a doufám že ho nepošle do stromu pokud se jí rozbliká magická oranžová spirála na palubce.celková cena této srandy kdy jsme byly téměř měsíc bez auta je 31tis.z toho 24 čerpadlo a vstřiky.zbytek rozvody,těsnění,upevňovací šrouby čerpadla,diagnostika a práce.šťastné a veselé pane ford :?
FF I kombi 1,8 Tdci 2003,85kw,šedá ghia v kůži,204tis km,5,3/100km

slash
Nováček
Nováček
Příspěvky: 10
Registrován: 20.09.2010 15:59

Re: čerpadlo

Příspěvek od slash » 11.12.2013 15:12

ahoj mám dotaz jestli může odejít čerpadlo tímto způsobem nebo to může být třeba voda nebo nečistoty v nádrži. asi před týdnem mě několikrát při jízdě na rezervu zhasl motor a začla blikat kontrolka žhavení. podařilo se mi dojet s pauzama až na benzinu, vždycky když mě to zhaslo, tak jsem musel čekat pár minut než to šlo zase natočit, většinou pak na poprvé a zase jsem ujel nějaký kus než to zdechlo zase. Na benzině jsem natankoval vervu a čtvrt nádrže jsem ujel bez problému a pak dotankoval na makru a po odjetí nějakého množství nafty, to začlo znova. dnes jsem ráno nastartoval bez problému a ujel asi 20km, opět to začlo zdechat a po ujetí max. pár 10metrů znova a znova. jelikož jsem to zkoušel dál a dál, tak se nakonec motor chytl a ujel jsem bez zhasnutí 15km a pak to začlo znovu,to už jsem vzdal a šel po svých. Auto dám na diagnostiku, tak se snad něco zjistí. děkuji moc za radu pokud má někdo podobnou zkušenost. fucus 1,8 tddi r.v. 11/2000.

onysx
Nováček
Nováček
Příspěvky: 114
Registrován: 29.05.2009 17:40
Bydliště: Svitavy

Re: čerpadlo

Příspěvek od onysx » 11.12.2013 15:49

přicpanej filtr paliva,čidlo vačky nebo v horším případě odchází čerpadlo.nech to načíst a podle čísla chyby ti tu dokážou poradit víc.pročti si související témata a budeš chytřejší.kolik to má nalítáno?
FF I kombi 1,8 Tdci 2003,85kw,šedá ghia v kůži,204tis km,5,3/100km

Antony
Nováček
Nováček
Příspěvky: 152
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Plzeň-sever

Re: čerpadlo

Příspěvek od Antony » 11.12.2013 19:36

TDDI nemá čidlo na vačce. A čerpadlo takhle neodchází. To klidně může být ten filtr.
Ford Focus Combi TDDI 1999
Stříbrný zlatíčko s max. výbavou

Antony
Nováček
Nováček
Příspěvky: 152
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Plzeň-sever

Re: čerpadlo

Příspěvek od Antony » 11.12.2013 19:41

Zrovna mám za sebou lehlý čerpadlo. Při předjíždění kamionu mi lehlo bez varování. Prostě z ničeho nic mrtvo.
Už je to druhý. První padlo při 195 000km a teď druhý při 301 000km. :dih:
Ford Focus Combi TDDI 1999
Stříbrný zlatíčko s max. výbavou

onysx
Nováček
Nováček
Příspěvky: 114
Registrován: 29.05.2009 17:40
Bydliště: Svitavy

Re: čerpadlo

Příspěvek od onysx » 13.12.2013 16:39

potom mě napadá pouze jedno:něco zhnilého je v zemi české!!!jako po cca110t.km investice za 21 je fakt smutná záležitost.
FF I kombi 1,8 Tdci 2003,85kw,šedá ghia v kůži,204tis km,5,3/100km

Uživatelský avatar
miki21
Test driver
Test driver
Příspěvky: 13477
Registrován: 01.04.2009 18:21
Bydliště: Třinec

Re: čerpadlo

Příspěvek od miki21 » 13.12.2013 22:58

PJD :mrgreen:
Fofo II 1,8 16v modrá combi
Funguje zde funkce HLEDAT Prosím,používejte ji před založením nového tématu.

onysx
Nováček
Nováček
Příspěvky: 114
Registrován: 29.05.2009 17:40
Bydliště: Svitavy

Re: čerpadlo

Příspěvek od onysx » 14.12.2013 14:21

Co to?
FF I kombi 1,8 Tdci 2003,85kw,šedá ghia v kůži,204tis km,5,3/100km

Uživatelský avatar
miki21
Test driver
Test driver
Příspěvky: 13477
Registrován: 01.04.2009 18:21
Bydliště: Třinec

Re: čerpadlo

Příspěvek od miki21 » 14.12.2013 15:00

Fofo II 1,8 16v modrá combi
Funguje zde funkce HLEDAT Prosím,používejte ji před založením nového tématu.

Odpovědět

Zpět na „Focus - naftové 1998 - 2004“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů