Stránka 62 z 187
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Napsal: 02.10.2019 07:23
od fofok
Skyactiv x ani mildhybrid s vypínáním válců a ještě vyrobený někde v Mexiku to opravdu nechceš.
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Napsal: 02.10.2019 07:58
od Karel2
ja myslel ciste jen motor, ale i kdyz vemu i to "prislusenstvi", tak jsem nikde nezaznamenal vetsi poruchovost tohohle systemu

Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Napsal: 02.10.2019 08:20
od Ma.rt
Clanek debilni neni. Jedine, s cim bych uplne nesouhlasil, je, ze atmosfera ma sirsi pouziti otacek, bavime-li se o benzinu. Pri 2000 turbo uz tahne s plnymi Nm, atmosfere tam jeste chybi, i kdyz vyssi objemy se s tim vyporadaji lepe. Mne u turba spis vadi nepredvidatelnost mezi temi strmymi narusty/poklesy Nm. Turba jsou na zakazku uredniku z duvodu radoby ekologie, pro spotrebitele s 10tkm/rocne je to negativni ekonomicky (vyssi porizovacka, vyssi pravdepodobnost nakladu na opravy). Nizsi spotreba tohle pri normalnim najezdu nezlomi.
Ted s novym skolnim rokem jezdim trasy po 2km s detmi. Mhd moc reseni neni. Mnoho lidi tyhle rozvozy musi praktikovat a na to je nejlepsi neprimovstrikova atmosfera.
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Napsal: 02.10.2019 09:21
od fofok
Skyactiv x je benzín na naftovým principu.To ti nikdo nezávislý neopraví a spolehlivost ti nikdo nevyvěští,to ukáže čas,ale Mazda šla s kvalitou celkově dolů jako všechno.
https://autobible.euro.cz/mazda-skyacti ... zdi-praxi/
https://www.tipcars.com/magazin/recenze ... jitel.html
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Napsal: 02.10.2019 09:46
od Karel2
Ale tenhle motor SkyAktiv-X (diesel na benzin) v te mazde neni a rika to i H. Koubek, ze bude pozdeji, ja myslel klasickou atmosferu co je ted v mazde, je prece jasne, ze ta novinka a v podstate neoverena technologie, bude celkem slozita uz z principu toho motoru, tam asi bude cidel a ruznejch p...... aby to dodrzelo teploty pro spravny chod. Zlata turbobabeta

, ale mozna se to japoncum povede narozdil od (myslim)Mercedesu .
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Napsal: 02.10.2019 09:55
od fofok
To jo,ale skyactiv g už právě taky není stará dobrá jednoduchá atmosféra.
Atmosféra vs. downsizing motory
Napsal: 03.10.2019 06:48
od vita_k
321910336 píše:Co mě trápí je prodleva na sešlápnutí plynu v nízkých otáčkách, která je tak přibližně stejná jako podřazení u atmosféry. Kdyby radši na autoforu zase testovali auta a míň papouškovali články od svých "kolegů" ze zahraničí.
To už máš lepší podradit než čekat na predzapaly lspi v nízkých otáčkách

atm oproti tb podtaceni zvládají.
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Napsal: 03.10.2019 08:31
od Ma.rt
Tak mne 2.0 tahne hezky uz od 1500, ale ty tlaky na klice.. tak to nedelam

ono to neni dobre pro zadny motor, akorat atmosferu to semele tak nejak postupne a tb to muze odskakat pomerne rychle

Atmosféra vs. downsizing motory
Napsal: 03.10.2019 09:28
od vita_k
Myslím, že by se neměl kazdopadne poslouchat rádce řazení. Resp já když nevidím šipku, tak obvykle podradim
Ja bych s tím fakt radej jezdil v otáčkách i za cenu vyššího opotřebení. Lepší toto než měnit polomotor
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Napsal: 03.10.2019 13:23
od Ma.rt
Ja tam radce nastesti nemam. Ale kolikrat zajedu s peknou spotrebou, treba 6,5 a v "kytickach" mam za razeni jen 2-3 z 5. Vetsinou mam 5 za predvidavost. Ono bez turba se to tocit proste musi, kdyz je potřeba vykon.
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Napsal: 03.10.2019 14:58
od enjoy
Rádce řazení mi na pětku radí, abych přeřadil výš. Ale zatím se mi tam ta šestka za jízdy nikdy nepodařila dát

Atmosféra vs. downsizing motory
Napsal: 03.10.2019 15:35
od kozelos
Mě zaqik radce řazení vypnul a hned se mi žije lip. Spotrebu moc neresim, snažím se s tim jezdit jako s atmosferou, často podrazuju. Do Itálie a zpet jsem jel za 6.8, níž jsem se nikdy nedostal, ale ani nechápu tu honbu za spotrebou. Ja mam tp auto kvůli dynamice. Se starou 1.6 jsem se uz na silnici pri předjíždění necítil bezpecne. Jezdíme cela rodina, nakramovany..
Radši auto sesrotuju s mensim najezdem, než jezdit s autem, které jede jen když v něm sedim sam a bez nakladu a necitit se v nem. Provoz se zrychlil, je potřeba na to reagovat.
Chápu ovsem, že jine vnímání celého problemu ma nekdo, kdo ma doma dvoulitr. Ja prechazel z klasicky 1.6 74kw,mit dvoulitr, možná taky ještě pockam s vymenou
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Napsal: 03.10.2019 16:17
od 321910336
vita_k píše:
To už máš lepší podradit než čekat na predzapaly lspi v nízkých otáčkách

atm oproti tb podtaceni zvládají.
Pod 2k ot jezdím v podstatě jen na dvojku při odbočování a z kopce bez plynu. Dělá to ale třeba i při 3k otáček a tam už to má dostatečnou dynamiku na předjetí bez trápení motoru, když je přehledný úsek. Když člověk jede sportovněji, tak je to bez prodlev, ale jak třeba někoho dojedu bez plynu a pak přidám, tak je znát díra.
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Napsal: 03.10.2019 16:32
od Ma.rt
enjoy píše:Rádce řazení mi na pětku radí, abych přeřadil výš. Ale zatím se mi tam ta šestka za jízdy nikdy nepodařila dát


a predpokladam, ze Ti tu sestku radi od 90km/h, kdy se petka prehoupne pres 2500 ot.

To mas convers budiky? Ja je nemam...
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Napsal: 03.10.2019 16:36
od Ma.rt
kozelos píše:
Chápu ovsem, že jine vnímání celého problemu ma nekdo, kdo ma doma dvoulitr. Ja prechazel z klasicky 1.6 74kw,mit dvoulitr, možná taky ještě pockam s vymenou
Rozdil mezi 1.6 a 2.0 je znat. To co ma ta 1.6ka u max. otacek, to je u dvoulitru nekde mozna i pod 4000. Největší slabinou 2.0 je absence sestky. S ni by to bylo dokonaly, motor by to utahl i do kopcu na D1.