Stránka 61 z 90
Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k
Napsal: 23.03.2015 15:16
od ballu
Těch 60 stránek mě potvrzuje, ře bych tento typ motoru v autě nechtěl......
Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k
Napsal: 23.03.2015 21:35
od Atlis
Anduril píše:Na MK3 se ESP vypnout neda, tam se vypina jen kontrola trakce (proti-prokluz).
V Mk3 sa samozrejme ESP vypnut da, staci flashnut soft z ST a mas ho vypinatelny v troch stupnoch - On, Sport, Off.
Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k
Napsal: 23.03.2015 21:37
od Lubak
ballu píše:Těch 60 stránek mě potvrzuje, ře bych tento typ motoru v autě nechtěl......
Proto, že se hodně o "relativně" novém motoru diskutuje , tak to je zaručeně relevantní důvod říct, že bych to v autě nechtěl, nezlob se na mě , ale s touto reakci se setkávám na showroomu dost často a většinou od lidí, kteří s tím v životě nejeli

Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k
Napsal: 23.03.2015 22:23
od ballu
Ale já v něm jel /1,6/a nikomu nic nevnucuji a za sebe bych ho nechtěl. Že má někdo jiný názor, já mu ho neberu , jen čtu těch 60 stránek majitelů, nic víc nic míň.

Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k
Napsal: 23.03.2015 22:37
od Lubak
Ok ja jen myslel ze je to dalsi nazor z rad co je nove,stoji za hovno
Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k
Napsal: 23.03.2015 22:42
od Atlis
1.0EB je fajn motorcek.

Treba sa previest trosku viac ako kilometer a nie na sedacke spolujazdca.

Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k
Napsal: 23.03.2015 23:01
od ballu
Je živý a šlape neuvěřitelně, ale nějak mě k srdci nepřirostl, již nemá ten zvuk klasiky.

Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k
Napsal: 23.03.2015 23:07
od Atlis
No tak je to malicky motorcek, ziadny sprinter.
Za srdce chyti az 1.6 / 1.5EB.

Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k
Napsal: 23.03.2015 23:51
od C4R3W
Charakteristika turbomotoru neni pro kazdyho, ja pro to mam pochopeni - mne to vyhovuje, ale tociva atmosfera ma neco do sebe

Myslim, ze kolegovi by mozna sedla 1.5ka, ta se projevu silnejsi atmosfery docela blizi.
Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k
Napsal: 24.03.2015 00:03
od Nonid
Nebo treba 2.3 z Mustangu

Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k
Napsal: 24.03.2015 00:26
od Atlis
@C4R3W - tak s tou tocivostou to je trosku zlozitejsie. 1.6Ti-VCT ma tusim obmedzovac tak ako 1.0EB v 6500 otackach a ten maly motor otacky priam miluje. Ina vec je 2.0i VTEC od Hondy ci 2.0i vo Focuse ST170, ktore tocia 7200.

Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k
Napsal: 24.03.2015 06:08
od Anduril
Atlis píše:Anduril píše:Na MK3 se ESP vypnout neda, tam se vypina jen kontrola trakce (proti-prokluz).
V Mk3 sa samozrejme ESP vypnut da, staci flashnut soft z ST a mas ho vypinatelny v troch stupnoch - On, Sport, Off.
To je sice super, ale nic to nemění na faktu, ze standardně to nejde. Takže žádné samozřejmě... Pokud to upravíš, budeš mít na PP logo ST, což by se mi nelíbilo

Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k
Napsal: 24.03.2015 06:54
od redo
Jsem narazil na tohle. Co je mi sympatický na SW z Black edition, že neblbli s maximem momentu, jako většina úpraců, kteří to ženou k 240-250Nm, ale v nízkých a středních otáčkách ho lehce posílili oproti 125k verzi a ve vysokých ho dokázali podržet. Výkon má pak až do 6tis. skoro atmo průběh. Kdyby mi to někdo uměl flashnout do auta, ozvěte se.
Hello everyone!
In Kyiv (Ukraine) I successfully download a factory firmware from Fiesta 140hp Black Edition in Fiesta 100 / 125hp.
Measurements on the dyno, Fiesta 100hp >>> 140hp:

Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k
Napsal: 24.03.2015 08:51
od Atlis
@Anduril - je to robota na 10 minut a máš vypínatelné ESP. A predpokladám, že logo ST na palubovke by nikomu nijak extra nevadilo. Skôr naopak...
@redo - si si istý, že je to originálny soft? Lebo výkres je z Poľska.
Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k
Napsal: 24.03.2015 09:00
od Anduril
Asi jsi nepochopil smysl puvodni diskuze, ze? Ta byla totiz o moznosti vypnout ESP u std. MK3.
Ze to jde upravit, je sice mozne, ale ne std. a samozrejme chovani. Stejne tak si muzes na sveho focuse pridelat raketovy motor a pak letet do vesmiru
Mne by to logo velmi vadilo... Proto jsem se rozhodl tuto upravu nedelat.