Stránka 61 z 74

Re: čerpadlo

Napsal: 01.03.2013 08:59
od fomacus
ústecký kraj , trošku z ruky od tebe

Re: čerpadlo

Napsal: 01.03.2013 17:13
od georginek
:( škoda no nic musíš se poptat v okolí. Já šel do repasu čerpadla nové vyšlo pro mě draho.

Re: čerpadlo

Napsal: 01.03.2013 20:48
od fomacus
já tý elektronice nevěřim :palec_dolu:

Re: čerpadlo

Napsal: 05.03.2013 18:36
od petrkopta
Ahoj,
podělím se se svojí aktuální historií :)
Před 10dny jsem večer zaparkoval, žádný problém nebyl, ale ráno ouha - nešlo nastartovat... Jen se točil a ani neškytnul..
Odtáhnul jsem to s kamarádem k Charouzovi, jelikož je to blízko. Tam mi řekli, že to bude nejspíš baterka (mám ji tam 2 roky), že to do rána nabijou a pak se uvidí.
Ráno telefonát od Charouze, baterka to není, diagnostika nám hlásí nízký tlak paliva... Jelikož tam nemají nástroje, aby zjistili, co to je přesně, tak že to prý odvezou do Holešovic do Ford Hale, tam to zjistěj a uvidí se. Předpokládaná cena 8tisíc. Jen za zjištění závady!
Tak jsem hezky poděkoval, zaplatil 1200 za diagnostiku a zařídil odtah do Hale sám.
Tam mi řekli, že to bude čerpadlo, oprava 19500 + další věci okolo , celkem 30tisíc.
Začal jsem zjišťovat, kde by mi to opravili levněji, našel jsem firmu z Opavy, kde by to udělali prý za 10tis max. Vyřídil jsem v Hale, ať to připraví pro kurýra. Za pár hodin mi z Hale volali, že stlačí cenu opravy na 14500, že ořežou všechno co z toho maj, jen aby měli kluci práci...
Takže jsem přemýšlel, jestli se mi vyplatí to posílat do Opavy a čekat, nebo to mít do pátku hotové.
Rozhodl jsem se pro Hale, zaručili se mi za celkovou cenu max 25 s daní.

Teď jenom přemýšlím, jestli se to vyplatí po opravě hned prodat.. Nechce se mi ho dávat pryč, ale už u asi nebudu tak věřit :)

Čili přidávám do statistik: TDCi 2003

Re: čerpadlo

Napsal: 05.03.2013 19:20
od EL
To: petrkopta
Kolik jsi měl najeto?

Re: čerpadlo

Napsal: 05.03.2013 19:27
od petrkopta
Lehce přes 200tis.. Začalo to generálkou brzd, pak o sobě dával vědět setrvák a ve 204tis toto čerpadlo...

Re: čerpadlo

Napsal: 05.03.2013 20:03
od Eidž
Já mám na autě 240 tis. km a furt nic. Uživatel Milano má přes 290 tis. km a furt nic.
Jestli náhodou petrkopta nemá over 300 tis. km.

Dělat repas čerpadla, bez repasu vstřiků, je nesmysl. Sice jsi teď ušetřil, ale ve finále budeš do 10 - 25 tis. km opravovat znovu, vstřiky. A budeš mít kliku, když to čerpadlo přežije a nedáš si repete.
Jako oprava od servisu Hale drahá, ale vědí, co dělají. A když si zákazník myslí, že tomu rozumí víc, tak udělají jen čerpadlo, že ano, Lepších půl opravy, navíc s pravděpodobností hraničící s jistotou, že přijedeš znovu :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Teoretická životnost vstřiků Delphi je 300 tis. km. Někdy odejdou dřív, někdy později. Záleží, co za naftu tam liješ.

Dvouhmota obecně taky není na věky. Ale zase neodejde za 10 tis. km.

Jestli si opravuješ auto pro sebe, tak je to dobrá investice. Jestli teď auto prodáš, tak jsi zaplatil tak 3/4 střední opravy vozu.
Každý ojetý vůz opravuješ. Každý. Jen se to liší tím, jak předchozí majitel kašlal na servis a lepil to.

Re: čerpadlo

Napsal: 05.03.2013 20:23
od Jardak
Přijde mi na tom divný,že auto maká jak má a najednou nenatočíš a hned KO čerpadlo - tohle TDCi nedělává. Většinou na blížící se kolaps vstřikování upozorňuje nouzáky při plným výkonu,špatnými studenými starty,kouřem za studena atd. Aby u tebe nebylo vadný jen čidlo na děličce,nebo špatný kontakt v konektoru (pro sichr se páskuje štekrem) když najednou nabídly slevu jen aby si opravu čerpadla nezadal jinam.....

Re: čerpadlo

Napsal: 05.03.2013 20:30
od Eidž
Jardak má pravdu. :palec_nahoru: Příchod smrti čerpadla znamená špony v railu, ty ucpávají trysky a pak to má postupně ty příznaky výše. A proto pak musíš dělat komplet rail.

Re: čerpadlo

Napsal: 05.03.2013 20:44
od georginek
kluci jak je to se vstřikama u TDDi? Dělal jsem repas čerpadla ale vstřiky jsem nedělal :bebng: :nixw:

Re: čerpadlo

Napsal: 05.03.2013 20:54
od Jardak
U TDDi je jiná situace. Nepracuje s tak vysokými tlaky a čerpadlo neodejde z důvodu mechanickýho opotřebení,ale většinou odejde elektronika.Konstrukce vstřiků je taky podstatně jednoduší. Samozřejmě taky můžou odejít tzn. začít ukapávat,nebo špatně rozprašovat,ale to poznáš na chodu motoru a jeho kouřivosti. Samozřejmě je vhodný pokud se z nějakýho důvodu vyndají z motoru je nechat přeskoušet.

Re: čerpadlo

Napsal: 05.03.2013 21:04
od georginek
Ufff slyšel jsi tu ránu jak mi spadl šutr od srdce? :totlsmile: :D Neříkám že mám vyhráno ale motor šlape jak hodinky nekouří má 209k km mě to přežije doufám :) jen se mi zdá že spojka pomalu a jistě dodělává přítlačák takže komplet. Ale to sem nepatří :)

Re: čerpadlo

Napsal: 06.03.2013 04:07
od petrkopta
Eidž píše:Já mám na autě 240 tis. km a furt nic. Uživatel Milano má přes 290 tis. km a furt nic.
Jestli náhodou petrkopta nemá over 300 tis. km.

Dělat repas čerpadla, bez repasu vstřiků, je nesmysl. Sice jsi teď ušetřil, ale ve finále budeš do 10 - 25 tis. km opravovat znovu, vstřiky. A budeš mít kliku, když to čerpadlo přežije a nedáš si repete.
Jako oprava od servisu Hale drahá, ale vědí, co dělají. A když si zákazník myslí, že tomu rozumí víc, tak udělají jen čerpadlo, že ano, Lepších půl opravy, navíc s pravděpodobností hraničící s jistotou, že přijedeš znovu
Je to samozřejmě možný, že mám přes 300 : ) kupoval jsem to před necelými 2 roky s údajnými 146... To se asi nikdo nedozví.
Jinak to nebyl můj nápad, dělat jen čerpadlo. Nerozumím tomu. Prostě jsem to jen odvezl do Hale, kde mi nejdřív řekli, že zkusí vyčistit vstřiky, že je to levnější, než rozebírat čerpadlo. Za chvíli volali, že prej si kluci myslí, že to je spíš to čerpadlo jak na to prej koukali a že to rozeberou. Po rozebrání zněl verdikt - hydraulická hlava + podávací čerpadlo...
Jelikož je to docela dost peněz, tak jsem samozřejmě sháněl, jestli není levnější alternativa..
Leju tam téměř výhradně Agip Dieseltech, první rok jsem dával Top Q + VIF.. Shodou náhod se tohle stalo téměř přesně ve chvíli, kdy jsem dojel nádrž koupenou u Shellu u Norimberka : ) Tak VIF začnu přidávat zas..
Pánové neděste mě s těma vstřikama - věřím odborníkům, že to nějakou dobu vydrží ; )

Re: čerpadlo

Napsal: 06.03.2013 07:29
od georginek
Reakce na Shell. Po koupě FF1 jsem nechtěl tankovat žádnej humus říkám si Shell je značka a tankoval jsem do doby až odešlo čerpadlo. Zjišťoval jsem příčiny a rozbory od Shellky teda samá chemie - podle Německa tu prodávají hnuj. Začal jsem tankovat u benziny a jsem spokojenej jak želva :)

Re: čerpadlo

Napsal: 06.03.2013 07:44
od LUKAŠ
georginek: Máš recht :palec_nahoru: :palec_nahoru: