Výměna, či repase vstřiků + čerpadla

Odpovědět
Uživatelský avatar
Jardak
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2711
Registrován: 10.01.2010 10:52
Bydliště: Kaznějov

Re: Výměna, či repase vstřiků + čerpadla

Příspěvek od Jardak » 20.05.2015 16:52

Jenže dost záleží, pokud chceš dělat GO vstřikování a váháš jestli raději nevyměnit auto, v jakým aktuálním stavu motor zrovna je. Pokud motor funguje ještě normálně, má možná ještě smysl se ho za přijatelný peníz zbavit. Prodávat ale auto s poruchou motoru znamená velkou finanční ztrátu.

Je třeba si uvědomit, že životnost repasovaných vstřiků Delphi je přibližně 120 tkm. To ti potvrdí dost diesel-servisů co se s ním delší dobu zabývají.

Na svým ff jsem po repasu vstřiků ujel cca 110 tkm, než jsem se auta zbavil, ale zhruba po 80 - 90 tkm už při studeným rozjezdu nějaký vstřik poklepával.....
A to jsem jezdil výhradně na Vervu+VIF
je: Rapid 1,6 TDI 85 kW 2015, Fabia kombi 1,4 TDI 70 kW 2008
byl: Focus kombi 1,8 TDCi 74 kW 2002,

Uživatelský avatar
Fordeo
Nováček
Nováček
Příspěvky: 150
Registrován: 18.10.2014 09:09
Bydliště: České Budějovice

Re: Výměna, či repase vstřiků + čerpadla

Příspěvek od Fordeo » 22.05.2015 20:08

To uz jsem si rikal taky, kdybych sel treba do octavky za cca 70tis kc, co bych dostal...motorove jsou to drzaky 66kw, ale co turbo, napravy, lozicka kol, brzdy a dalsi bezne opravy...

Mondeo mam fakt krasny, proto me to mrzi vic :D Ted jsem byl na skole a jeli jsme okolo Mondea busem na strelnici a kluci na nej docela reagovali, coz me potasilo, fakt bije do oci.

Takhle jak to klepe treba najedu v poho 10tis km, ale nechci to klepani :D chtel jsem mit auto v cajku!

Ja uz neverim, ze po oprave bude auto v cajku treba 50tis km bez klepani atd.

Budu volit variantu vymeny trysek a pak se uvidi ;)
je: Ford Mondeo 2.2 tdci 114kw 2005 Ghia X Zetec S kombi
bylo: Ford Escort 1.6 rv.99, Ford Escort 1.8 TD rv. 00 v plné palbě

Uživatelský avatar
Fordeo
Nováček
Nováček
Příspěvky: 150
Registrován: 18.10.2014 09:09
Bydliště: České Budějovice

Re: Výměna, či repase vstřiků + čerpadla

Příspěvek od Fordeo » 16.06.2015 10:39

Muzete mi poradit kde a jak, popr. ktere oznaceni vstriku mam? Na odkaze je nabidka a pod jednotlivou tryskou je v zavorce oznaceni seriovym kodem, ktery patri do meho vozu? ;)

http://www.heureka.cz/?h%5Bfraze%5D=vst ... x=&o=4&f=4
je: Ford Mondeo 2.2 tdci 114kw 2005 Ghia X Zetec S kombi
bylo: Ford Escort 1.6 rv.99, Ford Escort 1.8 TD rv. 00 v plné palbě

Uživatelský avatar
Fordeo
Nováček
Nováček
Příspěvky: 150
Registrován: 18.10.2014 09:09
Bydliště: České Budějovice

Re: Výměna, či repase vstřiků + čerpadla

Příspěvek od Fordeo » 19.06.2015 13:53

Dotaz: je mozny, ze klepou vstriky jen proto, ze naftove cerpadlo nedava poradny tlak co ma byt? Nerad bych delal vstrikovace a pak zjistil, ze je to cerpadlem, ktery teda je po repasu, ale kdo vi jak kvalitnim ;)
je: Ford Mondeo 2.2 tdci 114kw 2005 Ghia X Zetec S kombi
bylo: Ford Escort 1.6 rv.99, Ford Escort 1.8 TD rv. 00 v plné palbě

Uživatelský avatar
djdekl
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4036
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Praha 9
Kontaktovat uživatele:

Výměna, či repase vstřiků + čerpadla

Příspěvek od djdekl » 19.06.2015 15:27

Pada ti to do nouze, kouri nebo tak neco? Me taky cvakaj jak blazen a zatim zadnej problem...

Uživatelský avatar
Fordeo
Nováček
Nováček
Příspěvky: 150
Registrován: 18.10.2014 09:09
Bydliště: České Budějovice

Re: Výměna, či repase vstřiků + čerpadla

Příspěvek od Fordeo » 19.06.2015 16:05

Ne nic z toho, co pises, proste jen nekdy klepou, spis nekdy neklepou :D ale spotreba je 6.9l a tak se chystam vymenit ty trysky, tak aby to nebylo zbytecny :D
je: Ford Mondeo 2.2 tdci 114kw 2005 Ghia X Zetec S kombi
bylo: Ford Escort 1.6 rv.99, Ford Escort 1.8 TD rv. 00 v plné palbě

Uživatelský avatar
Fordeo
Nováček
Nováček
Příspěvky: 150
Registrován: 18.10.2014 09:09
Bydliště: České Budějovice

Re: Výměna, či repase vstřiků + čerpadla

Příspěvek od Fordeo » 25.06.2015 21:44

Mam jine dnesni zjisteni....nasel jsem si kontakt kabelaze jak je v pravem rohu motoru, zcvaknul jsem kontakty vice do sebe, proste jsem to jen vzal a zmackl vic do sebe, noo...

Nastartuju a nestacim se divit, zadny zvuk klepani vstriku ale krasny seveleni motoru, no nic, jel jsem na Brno, cca 60m trasa.

Vlozka---pred tim klepani vstriku, mensi vykon, dale auto padalo do nouzaku

Opet se nestacim divit, auto ozilo, jde luxusne do otacek a zase je to ta raketa jakou znam, hned jsem tam pustil 210km/hod, pred tim jsem byl rad za 180...

Dojedu na misto, motor opet tichej, zadny klepani vstriku, zadny nouzovy rezim..

PTAM SE:

je mozny, ze pres slaby kontakt nedavalo cidlo teploty hlavy valcu presny udaj o teplote, proto vstriky davaji jine mnozstvi paliva a celkove tam nic nesedelo a proto klepaly a proto vykon byl utlumen i lehky ucuknuti jsem citil kdyz jsem auto vytacel, ale fakt lehky, je to mozny? Nebo dostalo auto jen rozum?

Zatim to byla jedna jizda, treba zitra budou klepat, co vy na to???
je: Ford Mondeo 2.2 tdci 114kw 2005 Ghia X Zetec S kombi
bylo: Ford Escort 1.6 rv.99, Ford Escort 1.8 TD rv. 00 v plné palbě

Uživatelský avatar
Nonid
Test driver
Test driver
Příspěvky: 5275
Registrován: 05.12.2012 21:07
Bydliště: Práááha - Vyšehrad!

Příspěvek od Nonid » 25.06.2015 23:29

Urcite to mozny je :) Spatny kontakty dost casto zmrvej hodne veci ;)
Ford Focus ST170, 2002, 5dv, Panther Black, 2016-
Bylo:
Peugeot 205 1.4, bažiňák
Ford Focus 1.6 16V, hatchback, aquamarine blue
Ford Focus 1.8 16V, 2003, 5dv, Černá Panther, 2013-2017

Uživatelský avatar
Fordeo
Nováček
Nováček
Příspěvky: 150
Registrován: 18.10.2014 09:09
Bydliště: České Budějovice

Re: Výměna, či repase vstřiků + čerpadla

Příspěvek od Fordeo » 26.06.2015 05:55

Bude velky zklamani, pokud dnes nastartuju a bude klepani :)
je: Ford Mondeo 2.2 tdci 114kw 2005 Ghia X Zetec S kombi
bylo: Ford Escort 1.6 rv.99, Ford Escort 1.8 TD rv. 00 v plné palbě

Uživatelský avatar
Nonid
Test driver
Test driver
Příspěvky: 5275
Registrován: 05.12.2012 21:07
Bydliště: Práááha - Vyšehrad!

Příspěvek od Nonid » 26.06.2015 14:17

Drzim palce!
Ford Focus ST170, 2002, 5dv, Panther Black, 2016-
Bylo:
Peugeot 205 1.4, bažiňák
Ford Focus 1.6 16V, hatchback, aquamarine blue
Ford Focus 1.8 16V, 2003, 5dv, Černá Panther, 2013-2017

Uživatelský avatar
phofy
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 9508
Registrován: 23.07.2011 11:32
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Re: Výměna, či repase vstřiků + čerpadla

Příspěvek od phofy » 26.06.2015 19:31

A teplotu nabudiku si mel porad stejnou?

Uživatelský avatar
Fordeo
Nováček
Nováček
Příspěvky: 150
Registrován: 18.10.2014 09:09
Bydliště: České Budějovice

Re: Výměna, či repase vstřiků + čerpadla

Příspěvek od Fordeo » 26.06.2015 20:01

Jak to myslis porad stejnou? Budik nebo spis ukazatel se jevil jako v poradku 0-90°c
je: Ford Mondeo 2.2 tdci 114kw 2005 Ghia X Zetec S kombi
bylo: Ford Escort 1.6 rv.99, Ford Escort 1.8 TD rv. 00 v plné palbě

Uživatelský avatar
phofy
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 9508
Registrován: 23.07.2011 11:32
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Re: Výměna, či repase vstřiků + čerpadla

Příspěvek od phofy » 26.06.2015 20:04

Jo to sem presne myslel :palec_nahoru: a kde se u tebe nachazi to cidlo?

Uživatelský avatar
Fordeo
Nováček
Nováček
Příspěvky: 150
Registrován: 18.10.2014 09:09
Bydliště: České Budějovice

Re: Výměna, či repase vstřiků + čerpadla

Příspěvek od Fordeo » 26.06.2015 21:25

Kdyz otevru kapotu, sundam plastovy kryt motoru tak jakoby na pravym rohu ;) nasel jsem to na googlu, zkus to i ty, to bude lepsi :)
je: Ford Mondeo 2.2 tdci 114kw 2005 Ghia X Zetec S kombi
bylo: Ford Escort 1.6 rv.99, Ford Escort 1.8 TD rv. 00 v plné palbě

bubis
Nováček
Nováček
Příspěvky: 34
Registrován: 07.10.2014 19:19

Re: Výměna, či repase vstřiků + čerpadla

Příspěvek od bubis » 28.06.2015 18:28

Tak mám problém, v sobotu se na volnoběh ozvalo klap klap klap. Nevíte jestli se s tím dá jezdit?

Odpovědět

Zpět na „Focus - naftové 2004 - 2011“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů