Stránka 7 z 10
Re: 2,0 tdci problem s motorem
Napsal: 27.10.2014 10:30
od b-a-r-n-y
Tak bohužel na dolití aditiva nejdříve 4.11. Tak to si budu muset týden počkat, než se posunu dále.

Napsal: 27.10.2014 11:18
od vita_k
Zeptám se na kolegy v práci zda mu nezbylo. Nedávno plnil a měl víc. Ale má 1.6,nevim,jesli je stejný.
A vůbec proč si to sám nedolejes?
Re: 2,0 tdci problem s motorem
Napsal: 27.10.2014 14:30
od b-a-r-n-y
No já bych si to sám i dolil, ale bohužel nevím, jak to na tom 2.0 tdci dolejt

Hledal jsem to a našel jsem návody jen na 1.6 a 1.8 kde je to shodné - u pravého zadního kola pod autem je hadice pro plnění i přepad. Bohužel ten dvoulitr to má úplně jinak a nepodařilo se mi najít, jak to naplnit. Hadice pod autem nejsou a ani nikde jinde jsem nenalezl, jak toto aditivum doplnit. Nemáš zkušenost?
Dále mi bohužel už svítí "System engine fault" což se stane právě v případě, kdy aditivum dojde úplně a tuto chybu vymazat nejde nijak jinak, než originál diagnostikou FORD. Takže doplnit bych si to mohl a zajel bych si jen na ten výmaz. Ale bohužel jsem zatím nenalezl postup.
No a co se týče aditiva - nevím, kolik druhů se používá. Z Fordu mi rovnou do telefonu řekli, že první musí zjistit, co tam vlastně mám a co bude třeba dolít. Pak to doplní, zresetují a uvidí se, co dál. Ale pokud je nádobka prázdná, tak použít něco "standardního" předepsaného výrobcem, nějaký Eolys, by to asi vyřešil.

Napsal: 27.10.2014 17:30
od vita_k
Mělo by to být v jak na to. Nebo ne? Jsem na mobilu tak se nemůžu podívat.
Třeba se tu někdo ještě ozve.. Taky se typ aditiva určuje podle nějaké barvy čehosi u nadrzky

Když to vyměníš sám ušetříš dost peněz.
Re: 2,0 tdci problem s motorem
Napsal: 27.10.2014 19:52
od stano.
Podla farieb sponiek na hadickach z nadrzky.
Re: 2,0 tdci problem s motorem
Napsal: 28.10.2014 17:48
od b-a-r-n-y
Uf uf hledám hledám už několik dní, nejen na tomto fóru, ale návod jak doplnit to aditivum z důvodů DPF do motoru 2.0 tdci (r.v.2007) jsem fakt nenalezl.

Pokud jste na to někdo narazil, můžete poslat link? Nebo pokud jste někdo dělal, tak mne nasměrovat, jak to na tom autě provést a kde je vůbec ta nádobka na aditivum?

Byl bych za to opravdu moc rád!

Díky
Re: 2,0 tdci problem s motorem
Napsal: 28.10.2014 19:04
od Slid
Re: 2,0 tdci problem s motorem
Napsal: 28.10.2014 19:57
od b-a-r-n-y
Ano, toto video je přesně to, co jsem také našel. Bohužel tento postup na mé auto nelze aplikovat, protože žádné takové hadice ani nic podobného pod autem nemám. Postup platí zřejmě pro motory 1.6 a 1.8, ne pro 2.0. Dokonce jsem měl auto nad montážní jámou a procházel jsem to podrobně komplet zespod - nic.

Bohužel vůbec netuším, kde u tohoto auta nádobku na aditivum hledat, ani jak to doplnit.
Re: 2,0 tdci problem s motorem
Napsal: 28.10.2014 23:19
od vita_k
ja nevim, ale dyt to musi byt stejny jako u 1.6. Nadrz bude stejna, je to francouz, to at me nikdo nerika, ze to tam neni videt. musi to byt prece u nadrze, protoze eolys jde do nadrze...
Napis lucky.jack , ktery ma microcat at se podiva, dyt to neni mozny... snim svuj klobouk:)
Re: 2,0 tdci problem s motorem
Napsal: 29.10.2014 08:51
od Slid
Chvilku jsem hledal na netu, a sada na doplneni je stejna jak pro 1.6 1.8 2.0 prijde mi divne, ze by to davali jinam nez na jine motory, kdyz na podvozku na to musi byt misto.
Nemohl ti to nekdo cele odstranit? Nehrabal se v tom nekdo, nepokousel se o DPF OFF
Re: 2,0 tdci problem s motorem
Napsal: 29.10.2014 08:55
od vita_k
s nadrzkou by se nikdo nezabyval, tu by tam nechali... teda tak bych to udelal ja.
Re: 2,0 tdci problem s motorem
Napsal: 29.10.2014 13:51
od V12
Mozno ma zadok z auta bez DPF, to tam potom ta nadrzka nebude
Svojho casu som bol pozriet na inzerovanu SX4 4x4. Skusobna jazda OK, az posledny bod testu zlyhal - pohon 4x4. Zapol som AWD lock, predkom vosiel na travu, jednotka, plny a auto nic. Vliezol som pod auto a zistil, ze na prevodovke vyvod dozadu je, ale chyba kardan, BW spojka so zadnym diferakom, komplet zadna naprava ina. Skratka nikdy neburany zvarenec...
Re: 2,0 tdci problem s motorem
Napsal: 29.10.2014 20:13
od b-a-r-n-y
Auto jsem kupoval 3 roky staré od prvního majitele dovezené z Německa. Nyní ho sám mám od roku 2010. Nepředpokládám tedy, že by se někdo snažil o odstranění DPF, dokonce DPF jsem tam měl a před cca 3mi měsíci se DPF měnil za nový. Auto mělo servisní knížku, kompletní servisní historii, dokonce jsme stav i provedené opravy a servis ověřovali telefonicky i dle VIN v servisu přímo v Německu nezávisle. Nepřijde mi tedy pravděpodobné, že by auto mělo zadek z jiného auta nebo že by někdo nádobku odstraňoval. Ale hlava mi to nějak prostě nebere, že tam nádobka ani hadice nejsou. Už si skoro pod tíhou komentářů začínám myslet, že jsem slepej a že jsem snad ty hadice snad přehlédnul.

Re: 2,0 tdci problem s motorem
Napsal: 30.10.2014 12:54
od V12
Daj VIN, pozriem sa, co tam mas za DPF. Mozno tam povodne nebol a na zakazku dodatocne namontovali nejakeho exota. Ja som mal 2.0TDCI 05/2007 z Francuzska a ten bol bez tohto diablovho vynalezu...
Re: 2,0 tdci problem s motorem
Napsal: 30.10.2014 16:43
od b-a-r-n-y
Je to FORD FOCUS II, 2.0 tdci, rv. 04/2007, VIN: WF0WXXGCDW7D21348