V12 - proč?
Klepani motoru
- FiFi
 - Zkušený

 - Příspěvky: 1082
 - Registrován: 04.08.2010 22:11
 - Bydliště: Kutná Hora/Praha
 
Klepani motoru
Smoula - zatím jo, ale chipem jsem mu taky nepřidal 
 
V12 - proč?
			
									
									
						V12 - proč?
- V12
 - Test driver

 - Příspěvky: 6102
 - Registrován: 10.02.2010 22:59
 - Bydliště: Soporna, SK
 
Re: Klepani motoru
Co preco ? 
Ked je nieco nadimenzovane na 90 koni a Ty do toho nalejes 170 koni, nieco povoli skor, ako by povolilo za normalnych okolnosti. Sprosto povedane - dvojnasobne namahanie, polovicna vydrz. V realite je to samozrejme trochu inak, ale v principe to plati.
			
									
									Ked je nieco nadimenzovane na 90 koni a Ty do toho nalejes 170 koni, nieco povoli skor, ako by povolilo za normalnych okolnosti. Sprosto povedane - dvojnasobne namahanie, polovicna vydrz. V realite je to samozrejme trochu inak, ale v principe to plati.
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
						Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
- FiFi
 - Zkušený

 - Příspěvky: 1082
 - Registrován: 04.08.2010 22:11
 - Bydliště: Kutná Hora/Praha
 
Klepani motoru
Já tam měl z výroby 103kw a 350nm, takže ten narůst není tak velkej. A ten potenciál motoru je staženej, omezenej.
			
									
									
						- FiFi
 - Zkušený

 - Příspěvky: 1082
 - Registrován: 04.08.2010 22:11
 - Bydliště: Kutná Hora/Praha
 
Klepani motoru
Doufám, že ještě chvili vydrží a pak přijde turbo benzin 
			
									
									
						- V12
 - Test driver

 - Příspěvky: 6102
 - Registrován: 10.02.2010 22:59
 - Bydliště: Soporna, SK
 
Re: Klepani motoru
Este raz :
DW10 bol vyvijany na 66kW / 220 Nm, najprv ho natiahli na 81 kW a zmenili ojnice. Potom sa to marketingu v PSA malilo a naliali dalsich 19kW. Ale tentokrat bez zmeny ojnic
 Co urobi Tvojich dalsich 35 koni navyse s povodnymi ojnicami, je lahke si domysliet...
			
									
									DW10 bol vyvijany na 66kW / 220 Nm, najprv ho natiahli na 81 kW a zmenili ojnice. Potom sa to marketingu v PSA malilo a naliali dalsich 19kW. Ale tentokrat bez zmeny ojnic
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
						Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
- FiFi
 - Zkušený

 - Příspěvky: 1082
 - Registrován: 04.08.2010 22:11
 - Bydliště: Kutná Hora/Praha
 
Klepani motoru
Nechám se překvapit 
 zatím je v naprostým pořádku.. A většinu času jedu rozumně 
			
									
									
						- 
				PE68
 - Nováček

 - Příspěvky: 51
 - Registrován: 20.12.2012 19:50
 
Re: Klepani motoru
Nepoučitelnej.
			
									
									Mondeo MK5, 132 kw, automat, AWD, 2017
Fiesta 1,3 2006
Transit 115 T300 BUS 85kW 2010
byl Ford Focus III 1,6 Ti-VCT 92kW 2012
						Fiesta 1,3 2006
Transit 115 T300 BUS 85kW 2010
byl Ford Focus III 1,6 Ti-VCT 92kW 2012
- smoula
 - Test driver

 - Příspěvky: 4352
 - Registrován: 21.06.2012 15:24
 - Bydliště: Klecany
 
Re: Klepani motoru
Kdo?
			
									
									
						- V12
 - Test driver

 - Příspěvky: 6102
 - Registrován: 10.02.2010 22:59
 - Bydliště: Soporna, SK
 
Re: Klepani motoru
Jedneho prekvapeneho sme tu mali. A to to nemal ani nachipovane. Vyriesil to motor z buracky...FiFi píše:Nechám se překvapit
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
						Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
- FiFi
 - Zkušený

 - Příspěvky: 1082
 - Registrován: 04.08.2010 22:11
 - Bydliště: Kutná Hora/Praha
 
Klepani motoru
Možná myslel mě. 
Já věřím tomu, že to vydrží. Nebo taky spíš doufám.
			
									
									
						Já věřím tomu, že to vydrží. Nebo taky spíš doufám.
- Libiq
 - Nováček

 - Příspěvky: 37
 - Registrován: 13.01.2014 12:22
 - Bydliště: Hajany
 
Re: Klepani motoru
tak jo vyměnil sem olej a filtry auto jede úplně jinak a i se chová úplně jinak nic nemlátí všechno je tichoučký když sem vytáhl ten starej olej málem sem se poblil...byl to hnus a nemohlo to vúbec mazat byla to taková trošku hustější černá voda....
			
									
									Ford Focus 1.6TDCI 80KW 2005GHIA
Šalinka:-)
						Šalinka:-)
- enjoy
 - Test driver

 - Příspěvky: 5325
 - Registrován: 05.02.2013 18:38
 - Bydliště: Praha
 
Re: Klepani motoru
Každý diesel má místo oleje trošku hustější černou vodu 
 
Motor mohl klepat spíš proto, že tam nebyl olej takové specifikace, jako měl být. Někdo si s tím fakt hlavu neláme a to ani v servisech.
			
									
									Motor mohl klepat spíš proto, že tam nebyl olej takové specifikace, jako měl být. Někdo si s tím fakt hlavu neláme a to ani v servisech.
Ford Mondeo MK4 Kombi 2008, 2.0i
Ford Ranger, 2008, 2.5 TDCi
						Ford Ranger, 2008, 2.5 TDCi
- FiFi
 - Zkušený

 - Příspěvky: 1082
 - Registrován: 04.08.2010 22:11
 - Bydliště: Kutná Hora/Praha
 
Klepani motoru
A taky kolik na něm bylo najeto. Já měnim každých 10000km.
			
									
									
						- Marod22
 - Pokročilý

 - Příspěvky: 844
 - Registrován: 09.05.2012 08:19
 - Bydliště: Bratislava
 
Re: Klepani motoru
Chlapi čo spôsobuje to zatrepanie po štarte v motorovej časti po dlhšom státí (1-2s)? Neviem si spomenúť ako sa to volá, má to niečo do činenia s tlakom oleja...reťaz...napinák...? Viete čo myslím?
			
									
									
						- V12
 - Test driver

 - Příspěvky: 6102
 - Registrován: 10.02.2010 22:59
 - Bydliště: Soporna, SK
 
Re: Klepani motoru
Moze to byt viac veci :
- vadne vstrekovace, ked v postihnutom valci nebuchne prva vstreknuta davka, pretoze nie je rozprasena tak, ako treba
- nacate kruzky, poskriabany valec - nizky kompresny tlak, opat motor ide chvilku na 3 valce a teda nepravidelne
- vadna dvojhmota
- nacate silentbloky ulozenia motora (videl som P307 1.4i, na ktorom motor pod kapotou cestoval 10 cm
 )
Zakarbonovany motor, nasledne pomale vymedzenie vole retaze medzi vackami a pomale vymedzenie vole ventilov by ale nemalo sposobit trepanie motora, iba intenzivny zvukovy prejav
			
									
									- vadne vstrekovace, ked v postihnutom valci nebuchne prva vstreknuta davka, pretoze nie je rozprasena tak, ako treba
- nacate kruzky, poskriabany valec - nizky kompresny tlak, opat motor ide chvilku na 3 valce a teda nepravidelne
- vadna dvojhmota
- nacate silentbloky ulozenia motora (videl som P307 1.4i, na ktorom motor pod kapotou cestoval 10 cm
Zakarbonovany motor, nasledne pomale vymedzenie vole retaze medzi vackami a pomale vymedzenie vole ventilov by ale nemalo sposobit trepanie motora, iba intenzivny zvukovy prejav
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
						Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host


