Stránka 59 z 90
Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k
Napsal: 06.03.2015 14:35
od Blackhawk
Na mk2 ano, tipujem, ze aj na mk3 to tak bude.
Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k
Napsal: 06.03.2015 14:39
od Anduril
Na MK3 se ESP vypnout neda, tam se vypina jen kontrola trakce (proti-prokluz).
Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k
Napsal: 06.03.2015 14:42
od Blackhawk

cize ziadne tocenie sa na rucnej?

kazdopadne pri tom rozbehu by to vypnutie protikluzu malo/mohlo pomoct
Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k
Napsal: 06.03.2015 14:51
od Anduril
ESP u MK3ky (aspon pred FL, po FL nevim) je mene prisne, nez u MK2, ale vypnout se neda, krome ST, tam jo (ve 2 krocich). Bohuzel vypnuti kontroly trakce je ukryto hluboko v menu PP, takze za jizdy na snehu se to dela velmi tezko

Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k
Napsal: 06.03.2015 18:18
od C4R3W
To neni ESP ale TCS (traction control system), u jinych znacek ASR (anti-slip regulation). Pokud se protoci kola, stahne vykon, takze pri jizde po kluzkym povrchu nemusis tak citlive davkovat plyn. Jak rika Anduril, ESP u FF3 skutecne vypnout nejde (odzkouseno), TCS ale jo (v menu palubaku "Driver assist" a zrusit "Traction ctrl"), uz jsem to parkrat musel udelat, jinak bych nevyjel

))
Pokud to nevyjedes ani s vypnutym TCS, tak bude problem v lehkym predku - kroutak s tim ma spolecnyho pouze to, ze cim vic ho mas, tim vic ti to bude hrabat a tim hur to vyjedes

Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k
Napsal: 06.03.2015 18:23
od C4R3W
Kazdopadne dluzno dodat, ze s FF3 se mi po snehu jezdi nejlip ze vsech aut, co jsem mel. Tuhle jsem byl v Krkonosich a az me prekvapilo, kam to vsude vyjede. Podil na tom maj asi dosud nejlepsi zimaky, co jsem poznal - Nokian WRA3

Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k
Napsal: 09.03.2015 09:59
od unicorn
tak ja mam stare zimaky (2011), este tuto zimu posledna sezona s nimi a uz su dost tvrde, takze aj to moze byt problem. ale je pravda, ze ma nenapadlo vypnut tu trakcnu kontrolu. to skusim nabuduce.. diky za tip.
Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k
Napsal: 09.03.2015 13:18
od C4R3W
Muze bejt taky - ja pouzivam zimaky max 3 sezony po sobe, ctvrta uz smrdi...

Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k
Napsal: 18.03.2015 21:39
od C4R3W
Povozil jsem se novym modelem s trivalcem a musim vam rict sokujici zjisteni: je to uplne stejny!

Na zbytku auta se zapracovalo, rychlosti to zkresluje jeste vic nez pred FL, podvozek verze Trend Sport bych bez prehaneni nazval mistrovskym dilem, ale ty papirovy 0.2s pri zrychleni na stovku jsem nepozoroval

Ackoliv jeden rozdil by mozna byl, prijde mi, ze to malinko lip reagovalo na seslapnuti plynu - bez srovnani otacek nepodrazuju a tohohle jsem si tak vsim hned.
Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k
Napsal: 19.03.2015 06:35
od redo
Kolik to mělo najeto? Mě se teda ovládání motoru pořád nelíbí, ale zlepšuje se to. Aktuálně najeto něco přes 5tis. km. Podezírám ŘJ, že má v rámci prvních tisíců km nějaký restrikce, který postupně uvolňuje. Kde nemám vůbec žádnej problém je padání otáček, který si několikrát zmiňoval a s reakcí plynu pod brzdama, kdy reaguje prakticky bezchybně.
Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k
Napsal: 19.03.2015 22:13
od C4R3W
500 km, takze jsem ho pekne zajel

Chovalo se to normalne, i moje auto se chovalo uplne standardne od chvile, kdy jsem ho jako funglovku prebiral. Nic, co by nasvedcovalo "restrikcim", jsem nepozoroval - zajizdel jsem ho jako vsechny auta, tzn. prvnich 1000 km v klidu, pak dostal naopak strasnou sodu, a vzdycky tahal krasne:)
Nemam zkusenosti s chovanim 74kW verze, jel jsem s tim jednou v B-Maxu, ale ze by se mi neco nezdalo, to si nepamatuju. Jak tu nekdo uz nadhodil, kdo vi, jestli v uzitkacich neni trochu jiny naladeni...
Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k
Napsal: 20.03.2015 04:26
od redo
První litr se kterým jsem jel byl 92kw v FIIIT, kterej měl najeto 27km, ideální to nebylo. Ostatně nic jinýho jsem u syrovýho motoru ani nečekal. Pak jsem jel se dvěma 74kw, jeden nejel vůbec, u druhýho si nic negativního nevybavuju. Všechno krátkodobý zkušenosti. Teď manželky Kurýr, kterej dělá to co dělá a kterýho podezírám z toho co jsem psal. Když měl najeto asi 4tis. km, byl jsem se svést s kurýrem kterej měl zhruba 9tis., tedy víc jak dvojnásobek a ovladatelnost motoru byla na jiným levelu, prakticky bezchybná. Ale pro změnu jel hůř.
Problém mám hlavně s opožděnou reakcí na plyn, která se někdy dostaví, někdy ne. Někdy jde motor po přeřazení hned do otáček, jindy se utopí na sekundu, dvě v turbodíře. Na stejných místech za obdobných podmínek, při stejným způsobu ovládání, někdy tak, jindy tak. Ta dvojakost uplně bije do očí. Výhradně při řazení nahoru. Při podřazení nikdy. Čím víc má auto najeto, tím méně často se to stává.
Plus uškrcená jednička. Tam je krásně cejtit jak při rozjezdu turbo zabere a pak to elektronika ustřihne. Na rozjezdy z křižovatek nebo v kopci špatný.
Teď se k autu 2tis. km nedostanu, tak potom uvidim jestli to opět udělalo nějakej pokrok. Restrikcema si samozřejmě nejsem jistej, ale docela by mi to dávalo smysl. Motor je to malej, ale složitej a nepřekvapilo by mě, kdyby si výrobce elektronicky ochránil prvních pár tisíc km.
Jiný naladění u užitkáčů být může, kód 1.0eb v Courieru se neshoduje s žádným jiným. Pokud jsem něco nepřehlídnul. Rozdílům by napovídala i prodloužená záruka, která je 5let/200tis. km oproti 5let/120tis. km u osobáků.
Napsal: 20.03.2015 12:30
od Nonid
Klidne to mozny je

Chtelo by to vypozorovat na diagnostice a porovnat

Ja jsem jel jednou fiestou 1.0eb 74kW, 265km najeto a ta mela prisernou odezvu na plyn. Ale totez s 12k jelo jak drak s odezvou srovnatelnou s moji atmosferou

Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k
Napsal: 20.03.2015 23:15
od C4R3W
Moc se mi to nepozdava, kdyby byly zajizdeci mapy beznou praxi, urcite by se o tom diskutovalo.
Rozdil mezi fiestama moh bejt jen v jinym softwaru, kterej se tak nejak vyviji. Jak rikam, u myho auta jsem nic takovyho nepoznal, prebiral jsem ho jako funglovku s najetejma 3ma km, ted mam 52 tisic... Samozrejme jezdi lip nez zasyrova, ale drastickej rozdil to neni. Pri zabehu jsem se musel fakt krotit, abych si to tech prvnich 1000 km prilis neuzival. Na 1ku dokaze vystrelit tak, ze s tim ma protiprokluz co delat (ackoliv takovy veci bezne nedelam kvuli dvouhmote), a ze by me nejak zarizla elektronika, toho jsem si nevsim. Stejne tak ta predvadecka, se kterou jsem jel v pondeli, se chovala normalne, tahala vyrovnane, pouze mi prislo, ze trochu lip reaguje na plyn - je to EU6, ma nejnovejsi software, kdo vi, co je tam za zmeny...
Problem tyhle diskuze je, ze prakticky vsichni mame (nebo jsme aspon ridili) 92 kW verze, malokdo ma dost zkusenosti se slabsi variantou, aby se k tomu kvalifikovane vyjadril :/
Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k
Napsal: 21.03.2015 08:24
od Lubak
Něco málo přidám ze soudku zajíždění a chování motorů 1.0 EB
Sám jsem měl zatím možnost od novoty jezdit s 5 motory 1.0 EB dohromady jsem na nich najel něco přes 100 tis. km a můžu říct, že kdo má cit, tak pozná že defakto každý auto bylo trošku jiný. 92 kw varianta se dle mého názoru zajíždí a rozjíždí líp, ale u všech 3 focusu co mi prošly rukama bylo to auto do 5 tis. km takové hodně "mrtvé" zajeté ty auta skutečně byly po cca. 15 tis.
slabší varianty mají přidušenou 1 proti 92kw variantě a nejsou tak ochotné vystřelit, mají takovou zvlášní díru. Ted momentálně vcelku často slabší verzi sedlám ve fiestě a ten motor se celkově chová krapet jinak než varianta 92kw