Stránka 56 z 74
Re: čerpadlo
Napsal: 19.10.2012 17:03
od fofo2001
není pravda, že na reklamace nereaguje, já jsem z Prahy, čerpadlo mi posílal poštou, protože auto mi stálo ve Ford Hale, ve stejné době, co mi odešlo čerpadlo, mi tekla voda do oleje, komprese šla do háje a motor šel nepravidelně, v Hale, kde mi Kovaříkovo čerpadlo za majlant namontovali, to ani nepoznali a já s tím jezdil dál. Myslel jsem si, že je to čerpadlem, p.Kovařík si vyzvednul auto v Praze, celej motor rozebral, zachránil co šlo, a nechtěl za to moc. Vím, že se nemáte rádi, asi si závidíte navzájem kšefty, s tím se nedá nic dělat. Nicméně, pokud někomu selhalo čerpadlo od Kovaříka a on to nechce řešit, rád si to přečtu, ale nebudu to brát jako absolutní pravdu, protože Kovařík se k tomu nevyjádří, na tvoje fórum nechodí a myslím že ho dokonce bannuješ.
Re: čerpadlo
Napsal: 19.10.2012 17:09
od fofo2001
tomuhle rozumím tak, že sis od něj nechal poslat čerpadlo, proto abys ho mohl zkritizovat, a chtěl po něm zpátky peníze, protože údajně obsahuje součástky z vrakáče?
To, že na vrakovištích bere stará čerpadla - co je na tom divného? dokonce si je bere i od lidí, kteří chtějí repasované. Ne každý poté, co dostane poštou repasované, vrátí to staré, aby mohlo být repasováno pro dalšího. Někdo prý slíbí, že ho pošle, a nic nepošle, proto teď bere navíc zálohu tisíc, kterou po zaslání starého čerpadla vrací.
foki píše:
no uz se to tu resilo , pan kovarik si vezme penize , doda smejd a na reklamace nereaguje , uz dva roky z neho taham 12t a zatim dela mrtveho brouka
a slysel jsem , ze jeho "repase" fungujou tak se sklada nekolik cerpadel do jednoho , protoze vim ze na vrakovistích si bral rozbitá aby si z nich bral střeva . kdyz se dela ofiko repas tak se nemusi nahravat a on nabizi na programovani i s montazi , proc ? protoze repasovane nejsou .
Re: čerpadlo
Napsal: 30.10.2012 07:40
od Jozkablack
Klucí netvrdim, že tyhle informace nejsou zajímavé....ale je to nutný?
Re: čerpadlo
Napsal: 30.10.2012 14:14
od foki
Marty píše:Foki no ty seš borec.
Proč neřekneš pravdu místo toho brečení. Bojíš se o kšefty? Těch 12t bylo za co? A co to tvoje nevysvětlitelný zabíjení diagnostik? Nedlužíš spíš něco ty?
Čerpadla má normálně nahraný ze stanic. Nahráním je samozřejmě myšleno spárování čerpadla s autem, ale to určitě odborník jako ty ví. To skládání z vrakáče je taky moc hezká teorie. Ještě něčím pobav.
mila vlezdoprdelko ,
nebrecim jen informuju
pan kovarik mi dluzi 12t za diagnostiku , to ze to ze si bere cerpadla a sklada je vim od jednoho cloveka z trebíče , znas ho taky .
a je zajimave ze kdyz mu clovek zavola z jineho cisla tak to vezme a kdyz se dozví kdo to je tak to nebere .
a to ze jsem po jeho odbornem zasahu predelaval kalibrace na jednom mondeu aby vubec ten clovek mohl jet to je taky vymysl ?
Re: čerpadlo
Napsal: 31.10.2012 20:17
od Marty
Takže to že nereaguje na reklamace je jako za tu diagnostiku a ne za čerpadlo?
Aha.
Nevím co jsi kde kalibroval, ani to tvoje kalibrování radši vidět nechci, ale měl by jsi si koupit novou klávesnici. Nefunguje ti totiž SHIFT a nebo nevíš že se na začátku věty píše velký písmeno?
Re: čerpadlo
Napsal: 31.10.2012 22:25
od stano.
Marty, ale no. to uz nemas co ine vytahovat? na internete sa bezne pise bez velkych pismen. ked uz sme pri tom, tak "nefunguje ti totiz" sa pise s velkym "Ti".
Re: čerpadlo
Napsal: 01.11.2012 19:36
od georginek
Toto je vlákno na čerpadlo
Re: čerpadlo
Napsal: 11.11.2012 10:45
od Tony78
Ahoj. Za poslední týden se mi stala dvakrát naprosto totožná věc. Minulý pátek jasem zastavil na benzince, natankoval naftu (před natankováním dojezd cca 50 km), ale když jsem sedl zpět do auta, blikala kontrolka žhavení. Zkoušel jsem vypnout klíček a s různýma prodlevama opět zapínal, ale stále blikala. Něž jsem si zajistil odtah, uběhla asi hodina a během tažení, jsem vyzkoušel opět vypnout a zapnout klíček, kontrolka už neblikala, na první otočení motor naskočil a normálně jsem jel. Po dvou dnech jsem zajel do servisu, kde to dali na diagnostiku, ale diagnostika ukázala "neznámá závada". Dohodli jsem se, že s tím nebudeme nic dělat a budeme čekat, jestli to udělá znova. Od té doby jsem absolvoval asi osm 50km jízd, a aspoň patnáct krátkých. Starty s teplám i studeným motorem. Žádný problém nenastal, auto bezproblémů strartovalao. Až do tohoto pátku, kdy se situace opakovala. Opět tankování (mezi tím žádné nebylo, tentokrát ukazoval dojezd asi 250 km), opět na stejné benzince

a když jsem sedl zpět do auta, zase se rozblikala kontrolka žhavení. Zase jsem to několikrát vyzkoušel, bez úspěchu a jelikož jsem nesehnal odtah, auto jsem tam nechal, že se pro něj o víkendu vrátím. Dnes jsem k němu přijel, otočím klíčkem, kontrolka neblikala, na první otočení jsem nastartoval a odjel. Po cestě jsem dal zkušebně autu "pokouřit", vše v pohodě, naprosto bezproblémová jízda až domů (25 km). Auto má nalítáno 250.000 km. Je to po výměně oleje, na palivovým filtru je asi 4000 km, je to dva měsíce po výměně snímače polohy vačky. Máte někdo nějakou ideu, co to může být a co s tím? Mám obavy o čerpadlo. Díky.
Re: čerpadlo
Napsal: 11.11.2012 11:07
od Jardak
Jj tyhle závady se nejhůř hledají,ale čerpadlo to asi nebude. Viděl bych to spíš na nějakej problém v elektrice,nějakej špatnej spoj,nebo vadný čidlo.
Re: čerpadlo
Napsal: 15.11.2012 23:01
od Marek53
Čaute všichni, tak po pročtení toho fóra jsem se utvrdil v nepříjemném faktu, že mi s největší pravděpodobností také odešlo vstřikovací čerpadlo

Chci se jen zeptat zda má opravdu smysl do tohoto auta nové čerpadlo pořizovat? Přeci jen co se mě týče je to polovina celkové částky za auto
FF combi, 11/2001 TDCi
Re: čerpadlo
Napsal: 16.11.2012 04:40
od Eidž
Marek53: na otázku, zda-li se vyplatí investovat do čerpadlo+vstřiky (neboť když už děláš jedno, je nesmysl neudělat to komplet), si odpověz sám - mrkni do bazarů či inet, zjisti, za kolik se teď prodává podobný vůz, přičti k tomu odhad ceny za opravu čerpadla + vstřiků a dostaneš částku, za kterou můžeš koupit další ojetinu. Která je blízko další zásadní opravě...
Protože auto, které neopravuješ, je nové. Tak za 150 tis. kup Thalii v základu. Pak ale nebreč, že to je malé, že to je slabé, atd.
Všechno něco stojí.
Re: čerpadlo
Napsal: 16.11.2012 13:24
od Marek53
Eidž:
Děkuju za názor. Věř, že ještě včera dopoledne by mě tato otázka nenapadla. Ale je to docela složité, přeci jen je to poměrně velká částka, která je potřeba vynaložit na opravu, respektive na koupi nového čerpadla. Mám svoje auto a vůbec tento typ vozu rád a tak to s největší pravděpodobností nechám vyměnit. Chtěl jsem se Vás ještě zeptat, jestli je možné opravdu efektivně předejít poškození čerpadla? Tankuji naftu od shell a auto mám garážované. Bavil jsem se se známým, který mi vyčetl, že jsem nechal auto 3 dny stát takřka bez šťávy. Protože jsem už časově nestíhal. Teď si to hrozně vyčítám, myslíte, že to mělo na to čerpadlo nějaký vliv? Jinak mám na tachometru 142 000km.
FF combi, 11/2001, TDCi, ghia
Re: čerpadlo
Napsal: 16.11.2012 17:41
od fofo2001
Předejít mechanickému poškození (třeba zadření přestavovače předvstřiku, kvůli kterému vyhoří elektronika čerpadla) se dá přidáváním složky zlepšující mazivost, nejlépe motorového oleje v poměru tak 1:500-1:1000. Ale to víš, když už to čerpadlo bude hodně načatý, tak to taky nemusí stačit.
A myslím, že stání auta bez nafty nemá na čerpadlo žádný vliv. Čerpadlo vůbec neví o tom, kolik je v nádrži nafty. Akorát když už nafta opravdu dochází, začne cukat a nakonec vypne, aby se zabránilo běhu nasucho. Takže v podstatě se nasucho nikdy nedostane. Leda při nějakém vypuštění nafty ze systému, když by se systém před startem správně nenaplnil.
Re: čerpadlo
Napsal: 17.11.2012 08:13
od Antony
fofo2001 píše:Předejít mechanickému poškození (třeba zadření přestavovače předvstřiku, kvůli kterému vyhoří elektronika čerpadla) se dá přidáváním složky zlepšující mazivost, nejlépe motorového oleje v poměru tak 1:500-1:1000. Ale to víš, když už to čerpadlo bude hodně načatý, tak to taky nemusí stačit.
A myslím, že stání auta bez nafty nemá na čerpadlo žádný vliv. Čerpadlo vůbec neví o tom, kolik je v nádrži nafty. Akorát když už nafta opravdu dochází, začne cukat a nakonec vypne, aby se zabránilo běhu nasucho. Takže v podstatě se nasucho nikdy nedostane. Leda při nějakém vypuštění nafty ze systému, když by se systém před startem správně nenaplnil.
Sorry, že se do toho pletu, ale nemá on v podpisu TDCI?

Tam je přece jiný typ čerpadla, kde neodchází elektronika.Princip závady je ale stejný.Nemazivost nafty a vydírání čerpadla a vstřiků.

Re: čerpadlo
Napsal: 17.11.2012 16:57
od Marek53
přesně tak mám TDCi. Borci pravda je, že to čerpadlo a vůbec auto ještě není rozebrané. Chystáme se na to s automechanikem zítra. Ale po tom co jsem tu četl to je čerpadlo, ponevadč stejně jako u spousty z Vás mi nešlo auto nastartovat a po chvíli se rozblikala kontrolka žhavení. Poté přijel za mnou automechanik se sprejem, načež jsme zjistili, že čerpadlo z nádrže netlačí naftu do motoru a tedy logicky nenastartuje. Ale nejsem si úplně jistý tím rozdílem mezi TDCi a TDDi. V nádrži mám 5l nafty tak mi automechanik poradil natankovat do kanystru ještě alespoň 5l a zkusíme to dolít, zda to náhodou není nedostatkem nafty. Tak Vám nevím, ale selský rozum mi říká, že je to hloupost. Vidíte v tom někdo nějakou naději, že by to nemuselo být čerpadlo? Jak říkám, mám pouze tyto předběžné informace + pročítání Vaších příspěvků, takže se smiřuji s tím, že to čerpadlo opravdu odešlo, ale jak říkám mám TDCi a detaily ohledně čerpadla úplně přesně neznám. Všem děkuji za odpověď.