Stránka 54 z 90

Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k

Napsal: 19.01.2015 14:41
od Tomiiiiiiiiiii
Asi som sa uz zmieril s tym, ze budem mat 1,0 ecoboost. Vykonovo stací, a na slovensku je to z Fordom katastrofa... Chápem ze je to novy model, a este nehraju na vypredaj skladovych zasob,
ale napr. VW aj na akciový model dá zlavu 1000 eur, co cloveka potesí!

A odpoved na 1,5-ku od dilera:
"Do akciových výbav vieme iba prikladať ďalšie opcie, nie je možné odoberať z akciovej výbavy.
Ak by ste mali záujem o vozidlo s 1,5 ECOBOOST motorom museli by sme ho objednať cez štandardný cenník. V takom prípade cena vozidla bude výrazne vyššia ako v akciovom cenníku."

Proste kup si toto co ti ponukame, alebo si kup radsej rovno A6 :dih:

Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k

Napsal: 20.01.2015 23:26
od Nicco
Problemom Fordu tradicna ignoranci 6stupnovej prevodovky (niekto to nevadi, ale mne ano). Do TSI ju dostanem aj s 77kw 1.2, ale do Ficusa len s drahym 92kw EB alebo s 1.5/6kou. Takze mat pripravenych nejakych 350tisic Kc, musim ist po Leona alebo Golfa.
Foki tu dal link na jeden 1.0EB s 242.000 km
http://suchen.mobile.de/auto-inserat/fo ... 000&noec=1
a zda sa ze ho postihol rovnaky osud ako nedavno to bol jeden z CR:
Motor und Getriebe wurden bei Ford komplett erneuert!
Engine and transmission were completely renewed at Ford!
EZ 04/2012
242,000 km
Gasoline
92 kW (125 hp)
Manual transmission

Takze uz sme mali 2 boosty nad 200tisic a obidva mali vymeneny motor. Samozrejme detaily nepozname, ale s nadsazkou sa da suhlasit s obavami, ktore mal V12 8)

Edit:
mame tu treti boost s vymenenym motorom:
http://suchen.mobile.de/auto-inserat/fo ... 000&noec=1

Z 04/2012
264.435 km
Benzin
92 kW (125 PS)
Motor NEU!

Asi prehodnotim svoj nazor na tento typ :idea:

Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k

Napsal: 21.01.2015 09:09
od C4R3W
Na zavery je podle me stale brzy, kdyby to byl nakej rozsirenejsi problem, uz by se to urcite medializovalo... Podle trech aut po obchodnich cestujicich bych to asi neposuzoval, bylo by zajimavy vedet, proc se to menilo.

Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k

Napsal: 21.01.2015 09:24
od fofok
Ono jich taky není tolik,který maj takhle najeto.

Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k

Napsal: 21.01.2015 10:49
od Stanley_vy
Před chvilkou jsem se svezl s 1,0EB 125k ve FFIII predFL HB a musím říct, že jediné, co mě na tom motoru uráží, je počet válců. :mrgreen: A to srovnávám s 2.0 TDCi. :bravo22:

Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k

Napsal: 21.01.2015 12:15
od Tomiiiiiiiiiii
Však tieto auta ročne behali okolo 75 000 km! Z čoho vyplíva, že to boli firemné autá. Servisované určite boli, ale určite boli aj katované!!

Napsal: 21.01.2015 17:43
od vita_k
Co to je "katovane"?

Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k

Napsal: 21.01.2015 17:53
od ZaQik
zde: co nejnizsi naklady na provoz

Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k

Napsal: 21.01.2015 18:03
od fofok
Nevim,ale jestli byl ten motor měněnej v záruce tak tam nemohlo bejt nic ošulený.

Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k

Napsal: 21.01.2015 18:08
od C4R3W
Cost-cutting. Hezky cesky (pripadne po slovensky), katovani kostu ;) Tezko delat zavery, v tom Autobildu byl po 100tkm bez znamek opotrebeni, kdyby zatez nezvladal, neco by podle me bylo videt uz v techhle km. Ale napadaj me tri veci:

1) Olej - ze si downsizovany turbomotory berou, to je znama vec. Je otazkou, jak moc si to lidi hlidaj, protoze donedavna platilo, ze novy auto nebere.

2) Turbo - auta jsou 2.5 roku stary, takze najezd 100tkm/rok, predpokladam provoz na dalnici pod vysokym zatizenim. Kolik lidi mysli na to, ze je potreba dochladit? A tohle jsou auta zrejme po obchodacich, coz bejvaj na tohle nejvetsi prasata. Takovyhle problemy s preplnovanejma motorama (hlavne benzinakama) byly vzdycky, ale nikdy jich nejezdilo tolik.

3) Rozvody - mozna, ze ten rozvodak nevydrzi tolik, co vyrobce predpokladal a vytestoval.

Co mi nejde do hlavy je, proc je u jednoho menena i prevodovka... Jinak je jeste jedna moznost - nedavno se tu objevilo auto z CZ, ktery melo novej motor po 130tkm v dusledku udajny vyrobni vady. Je mozny, ze mohla vyjet serie s nakym problemem.

Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k

Napsal: 21.01.2015 18:11
od C4R3W
fofok píše:Nevim,ale jestli byl ten motor měněnej v záruce tak tam nemohlo bejt nic ošulený.
Mohlo, ale spousta veci se tezko dokazuje. Pokud je zakaznikem firma a odebiraj hodne aut, obcas se pri kulanci privrou oci... Ale spis bych se priklanel k naky vyrobni vade. Mam napad, zkusim tam napsat a zeptat se. Budu delat blbyho, ze jako proc je na aute menenej motor, kdyz je jen dva roky stary, km nonsalantne pominu;) Treba se neco dozvime...

Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k

Napsal: 21.01.2015 18:45
od Nicco
Mozno buracka, lebo pise, ze je novy aj front shock absorber/Stossdämpfer - co je asi predny naraznik.

Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k

Napsal: 21.01.2015 19:39
od stano.
predny tlmic, na naprave ;)

Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k

Napsal: 21.01.2015 20:43
od Johnyy
Pokračování ze Světa motorů, srovnání s Golfem 1.2 TSI

Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k

Napsal: 21.01.2015 20:55
od Anduril
Teda nechapu, co novinari vidi na tom interieru Golfu...ty stribrne plastove plochy, vzdyt to je hruza.