Stránka 54 z 90
					
				Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k
				Napsal: 19.01.2015 14:41
				od Tomiiiiiiiiiii
				Asi som sa uz zmieril s tym, ze budem mat 1,0 ecoboost. Vykonovo stací, a na slovensku je to z Fordom katastrofa... Chápem ze je to novy model, a este nehraju na vypredaj skladovych zasob,
ale napr. VW aj na akciový model dá zlavu 1000 eur, co cloveka potesí! 
A odpoved na 1,5-ku od dilera:
"Do akciových výbav vieme iba prikladať ďalšie opcie, nie je možné odoberať z akciovej výbavy.
Ak by ste mali záujem o vozidlo s 1,5 ECOBOOST motorom museli by sme ho objednať cez štandardný cenník. V takom prípade cena vozidla bude výrazne vyššia ako v akciovom cenníku."
Proste kup si toto co ti ponukame, alebo si kup radsej rovno A6  

 
			
					
				Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k
				Napsal: 20.01.2015 23:26
				od Nicco
				Problemom Fordu tradicna ignoranci 6stupnovej prevodovky (niekto to nevadi, ale mne ano). Do TSI ju dostanem aj s 77kw 1.2, ale do Ficusa len s drahym 92kw EB alebo s 1.5/6kou. Takze mat pripravenych nejakych 350tisic Kc, musim ist po Leona alebo Golfa.
Foki tu dal link na jeden 1.0EB s 242.000 km
http://suchen.mobile.de/auto-inserat/fo ... 000&noec=1
a zda sa ze ho postihol rovnaky osud ako nedavno to bol jeden z CR:
Motor und Getriebe wurden bei Ford komplett erneuert!
Engine and transmission were completely renewed at Ford!
EZ 04/2012 
242,000 km 
Gasoline 
92 kW (125 hp) 
Manual transmission
Takze uz sme mali 2 boosty nad 200tisic a obidva mali vymeneny motor. Samozrejme detaily nepozname, ale s nadsazkou sa da suhlasit s obavami, ktore mal V12  
 
Edit:
mame tu treti boost s vymenenym motorom:
http://suchen.mobile.de/auto-inserat/fo ... 000&noec=1
Z 04/2012 
264.435 km 
Benzin 
92 kW (125 PS)
Motor NEU!
Asi prehodnotim svoj nazor na tento typ  

 
			
					
				Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k
				Napsal: 21.01.2015 09:09
				od C4R3W
				Na zavery je podle me stale brzy, kdyby to byl nakej rozsirenejsi problem, uz by se to urcite medializovalo... Podle trech aut po obchodnich cestujicich bych to asi neposuzoval, bylo by zajimavy vedet, proc se to menilo.
			 
			
					
				Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k
				Napsal: 21.01.2015 09:24
				od fofok
				Ono jich taky není tolik,který maj takhle najeto.
			 
			
					
				Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k
				Napsal: 21.01.2015 10:49
				od Stanley_vy
				Před chvilkou jsem se svezl s 1,0EB 125k ve FFIII predFL HB a musím říct, že jediné, co mě na tom motoru uráží, je počet válců.  

 A to srovnávám s 2.0 TDCi.  

 
			
					
				Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k
				Napsal: 21.01.2015 12:15
				od Tomiiiiiiiiiii
				Však tieto auta ročne behali okolo 75 000 km! Z čoho vyplíva, že to boli firemné autá. Servisované určite boli, ale určite boli aj katované!!
			 
			
					
				
				Napsal: 21.01.2015 17:43
				od vita_k
				Co to je "katovane"?
			 
			
					
				Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k
				Napsal: 21.01.2015 17:53
				od ZaQik
				zde: co nejnizsi naklady na provoz
			 
			
					
				Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k
				Napsal: 21.01.2015 18:03
				od fofok
				Nevim,ale jestli byl ten motor měněnej v záruce tak tam nemohlo bejt nic ošulený.
			 
			
					
				Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k
				Napsal: 21.01.2015 18:08
				od C4R3W
				Cost-cutting. Hezky cesky (pripadne po slovensky), katovani kostu 

 Tezko delat zavery, v tom Autobildu byl po 100tkm bez znamek opotrebeni, kdyby zatez nezvladal, neco by podle me bylo videt uz v techhle km. Ale napadaj me tri veci:
1) Olej - ze si downsizovany turbomotory berou, to je znama vec. Je otazkou, jak moc si to lidi hlidaj, protoze donedavna platilo, ze novy auto nebere. 
2) Turbo - auta jsou 2.5 roku stary, takze najezd 100tkm/rok, predpokladam provoz na dalnici pod vysokym zatizenim. Kolik lidi mysli na to, ze je potreba dochladit? A tohle jsou auta zrejme po obchodacich, coz bejvaj na tohle nejvetsi prasata. Takovyhle problemy s preplnovanejma motorama (hlavne benzinakama) byly vzdycky, ale nikdy jich nejezdilo tolik.
3) Rozvody - mozna, ze ten rozvodak nevydrzi tolik, co vyrobce predpokladal a vytestoval. 
Co mi nejde do hlavy je, proc je u jednoho menena i prevodovka... Jinak je jeste jedna moznost - nedavno se tu objevilo auto z CZ, ktery melo novej motor po 130tkm v dusledku udajny vyrobni vady. Je mozny, ze mohla vyjet serie s nakym problemem.
 
			
					
				Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k
				Napsal: 21.01.2015 18:11
				od C4R3W
				fofok píše:Nevim,ale jestli byl ten motor měněnej v záruce tak tam nemohlo bejt nic ošulený.
Mohlo, ale spousta veci se tezko dokazuje. Pokud je zakaznikem firma a odebiraj hodne aut, obcas se pri kulanci privrou oci... Ale spis bych se priklanel k naky vyrobni vade. Mam napad, zkusim tam napsat a zeptat se. Budu delat blbyho, ze jako proc je na aute menenej motor, kdyz je jen dva roky stary, km nonsalantne pominu;) Treba se neco dozvime...
 
			
					
				Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k
				Napsal: 21.01.2015 18:45
				od Nicco
				Mozno buracka, lebo pise, ze je novy aj front shock absorber/Stossdämpfer - co je asi predny naraznik.
			 
			
					
				Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k
				Napsal: 21.01.2015 19:39
				od stano.
				predny tlmic, na naprave 

 
			
					
				Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k
				Napsal: 21.01.2015 20:43
				od Johnyy
				Pokračování ze Světa motorů, srovnání s Golfem 1.2 TSI
			 
			
					
				Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k
				Napsal: 21.01.2015 20:55
				od Anduril
				Teda nechapu, co novinari vidi na tom interieru Golfu...ty stribrne plastove plochy, vzdyt to je hruza.