Konečně první pořádný příspěvek
To je furt jen prohrabe neprohrabe.Pokud jezdí auto celou zimu jen v městě tak je to jedno na jakém vzorku bude jezdit,těch škaredých s mnoha lamelkami je, ale škoda bo se na asfaltu docela sjížději jsou určené na kopce kde je sněhu dost a ty hezké z taky měkké gumy ale hladším dezénem patří na zimní asfalt kde budou držet bo jsou z měké směsi ale garantuju že tam kde bude narváno sněhem si neškrknou a s narustající šířkou pneu z toho budou o to větší sáňky.Synci tak to je a bylo.
A ty lamelky nejsou o tom aby se nějak prořezavaly ale chytaly ve sněhu jak drápky,skuste si kromě suchého prašanu zmáčnou silou v ruce sníh ,silou ho přitlačit na cestu a pohnout bokem,o co větší silou bude tlačit k podkladu tu hrudku o to huř s ní pujde pohnout a tom je ta šířka gumy,zachytit a držet a takhle funguje ona váha auta vs. šířka pneu.Ono se taky vesněhu není k čemu prořezávat pokud je mráz tak je ujetá cesta drsná jak asfalt o co větší mráz o to líp se jezdí a když začnou ty břečky tak u špatné zvolené gumy do špatných podmínek nepomuže ani svěcená voda krom řetězu a pokud nejsem rozjetý abych udržel rychlost tak se budu prořezávet

tak dlouho až zastavím a horším případě se zahrabu a valím pro lopatu a popel na posyp.
A to sem nepsal o tom že i na těch 16 mi je auta líto jak to na tom všelika uježděném bordelu spolu se šutrem (možná jinde se tomu říká inertní posyp u nás je to sprostá struska z werku) o velikosti 2-3cm skáče,mít tam 18 tak mi to vybije zuby.
Co sem tim chtěl říct

no vlastně todle, pokud bych měl jezdit výhradně město tak je to asi jedno jestli 16 nebo 18,205 nebo 225,ale pak stačí jedná jízda do hor a vytahuju je nivkou tydle borce

no a my ze severu se překvapit nenecháme
