Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Napsal: 08.07.2019 14:26
No dobrý.Tak sis zamachroval a teď sem hoď nějakej ten odkaz.
Věříme, že zde najdete, co hledáte.
https://www.ford-focus.cz/forum/
Právě nikde jsem neviděl,že by někdo rozporoval Vaculíkovi míry jenom tady.Tak chci aby si sem hodil odkaz,kde to taky řeší.Jinak považuji tuhle debatu že šuplérou za ukončenou,nevěřím,že sis toho všiml jenom ty.ballu píše:Stále nevidím vyjádření k motoru škodovky po 100 tisících. Tam není třeba se dohadovat, tam jsou čísla daná Vaculíkem.
Nejen zde, ale i na jiných fórech se vede taková to debata.
Fofok, již mě neser, zase jsi něco pŕeorat.ballu píše:Stále nevidím vyjádření k motoru škodovky po 100 tisících. Tam není třeba se dohadovat, tam jsou čísla daná Vaculíkem.
Nejen zde, ale i na jiných fórech se vede taková to debata.
Proč nevylosují jedno auto z bazaru, které rozeberou. Když mohli motor rozebrat a vážit díly na usazeniny karbonu, s použitím aditiva a bez něj, nebyl by problém i tento test.
Když se tímto dokáže, že jsem kecal, všem se omluvím. Zatím jsem názoru, jakého jsem. Kdyby neměli máslo na hlavě, dávno ten test byl. Automobilky moc dobře vědí, jakou životnost má jednotlivý díl. Z peněz na vývoj padne nejvíce na testování životnosti, aby věděli, kde to odrbat.
IvanSt píše:Už ho někdo vypněte prosím
A proč si to teda nenapsal normálně hned na začátku.Ušetřil by si osm zbytečnejch stránek vláknaballu píše:Fofok, již mě neser, zase jsi něco pŕeorat.ballu píše:Stále nevidím vyjádření k motoru škodovky po 100 tisících. Tam není třeba se dohadovat, tam jsou čísla daná Vaculíkem.
Nejen zde, ale i na jiných fórech se vede taková to debata.
Proč nevylosují jedno auto z bazaru, které rozeberou. Když mohli motor rozebrat a vážit díly na usazeniny karbonu, s použitím aditiva a bez něj, nebyl by problém i tento test.
Když se tímto dokáže, že jsem kecal, všem se omluvím. Zatím jsem názoru, jakého jsem. Kdyby neměli máslo na hlavě, dávno ten test byl. Automobilky moc dobře vědí, jakou životnost má jednotlivý díl. Z peněz na vývoj padne nejvíce na testování životnosti, aby věděli, kde to odrbat.
Čteš někde, že píši o řešení rozborky motoru. Píši že na toto téma turbobabet a starší motory se vedou debaty i jinde.
Uvědomí si že to je můj chleba přes 40 let, tak mě to okamžitě trkne, že není něco OK. Kalkulačku pak potřebuji na přesnou hodnotu podvodu.
Motor má mít vůli 0,04 mm , při maximálním opotřebení 0,09mm. A po 100 tisících dle nich bez opotřebení měl 0.85 , druhý 0.109 a třetí válec 0.09 mm
To, že si toho nikdo nevšiml, tady to jen potvrzuje moje slova. Ti co nejvíce na fórech rozumují, jsou schopni si šroubovákem vypichnout oko, né tak spočítat uložení . Nehledě na to, že i rozdíl tolerance výbrusu mezi válci má stanovenou hodnotu z důvodu vyvážení pístu ohledně kliky....
Jestli má zájem kontrolol Barum Jarod , ať ti to přepočítá, že mám pravdu. Stále více mě tady utvrzujete, že tak akorát PC, to vám tu jde, ale strojařina, což vlastně motor je, je vám na míle vzdálená. Proto je mě jasné, proč se uchylujete k urážkám. To je jediný, na co se tady zmůžete.
Proč, protože ten argument šel z váší strany, úspěšných majitelů turbobabet.Wolf78 píše:a proč to ballu nesepíše a nekontaktuje autora článku ? s odpovědí se pak může pochlubit zde . Rád si to přečtu
Je zajímavé , jak se téma otočí , předtím se porovnávala 1,0 EB - 2,0 atms a nyní se řeší odchylka měření někde v časopise při rozborce 1,0 TSi , co bude příště ?
oni opravdu nejedouMa.rt píše: ze maji turbo a rikate, ze atmosfery nejedou.
- já ho zažil a jmenuje se balluballu píše:většího aktivního technoču..ka jsem nezažil.