
maximalka na jednotlivych prevodoch
- horvatm
- Nováček
- Příspěvky: 104
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
- Fokal
- .
- Příspěvky: 3876
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
- zewl
- Test driver
- Příspěvky: 8644
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Olomouc
- Kontaktovat uživatele:
-
- Pokročilý
- Příspěvky: 635
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Hodonínsko
- Fokal
- .
- Příspěvky: 3876
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
- zewl
- Test driver
- Příspěvky: 8644
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Olomouc
- Kontaktovat uživatele:
- Fokal
- .
- Příspěvky: 3876
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
-
- Pokročilý
- Příspěvky: 635
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Hodonínsko
Nezáleží na síle nebo výkonu motoru, ale za jakým účelem je auto dělaný a podle toho jak je zpřevodovaný.honolulu píše:Ešte sa písalo že pri slabších autách..kdežto 1.6,16V FF sa mi nezdá byť slabé auto
Sportovní auta mají kratší převody a maximálku daj na nejvyšší přev. stupeň. (tuším že i Fofo 2,0 litr má kratší převodovku oproti 1,6 - proto taky jede jak z praku, ale žere jak autobus)
Auta pro normální ježdění mají delší převodovku, kvůli spotřebě paliva, výdrži motoru, hladině hluku a pohodlí v autě atd.
Za to mají horší zrychlení a maximálku dají na čtverku (čistě teoreticky by teda ani pětku nepotřebovaly).
FF1 kombi 1.6 - r.2002 310 tis km a stále to jezdí
FF2 kombi 1.8 92kw - r.2008
S-MAX 2.0 TDCI 103 kw 2014
FF2 kombi 1.8 92kw - r.2008
S-MAX 2.0 TDCI 103 kw 2014
-
- Pokročilý
- Příspěvky: 635
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Hodonínsko
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti