Studený motor

Motor, převodovka ...
Moderátor:ZaQik
Odpovědět
Uživatelský avatar
abe
Junior
Junior
Příspěvky: 201
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Bohumin

Příspěvek od abe » 01.10.2007 15:57

mně dnes dovezou baterku VARTU SILVER DYNAMIC,kterou jsem si objednal přes internet.Takže jsem taky zvědav jestli už budu bez problému,kéž by to bylo tou baterkou :roll: Jinak držím pěsti ať ti to vyjde :wink:
1.8 TDci combi r.v.12/2002 sřibrné COMBI Obrázek

Uživatelský avatar
abe
Junior
Junior
Příspěvky: 201
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Bohumin

Příspěvek od abe » 01.10.2007 19:25

Tak a nová baterka je v autíčku :wink: Měřil jsem ji o proti původní a v klidu má 12,77V a pak jsem zkoušel bez startováni 2* žhavit a napětí nekleslo pod 11,7V jinak u té původní v klidu 12,5V - 12,6V a při žhavení 11,3V - 11,4V jak se ochladilo tak i na 11,1V Nechci nic zakřiknout,do konce týdne dám vědět jestli to dobře startuje :wink:
1.8 TDci combi r.v.12/2002 sřibrné COMBI Obrázek

Uživatelský avatar
Jiri02
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 588
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Praha

Příspěvek od Jiri02 » 01.10.2007 23:23

Sorry, ale to mi nepripada jako nejake zvlastni zlepseni. Rozdil desetinek V se mi zda nepodstatny.
FoFo II, Combi, 1,6 Ti-VCT Kumulovana spotreba (od zacatku provozu):Obrázek

Uživatelský avatar
hihi
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1017
Registrován: 02.02.2008 03:18

Příspěvek od hihi » 02.10.2007 23:32

Mě klesalo napětí při staru i pod 10V, na což samozřejmě reagovaly kontrolky. K tomu se přidružilo malé nabíjecí napětí jen v době po startu za studena (ráno), za tepla (počasí, motor) nikdy. Předpokládám, že výměna baterky odstraní oboje a zatím to tak vypadá, ale je ještě brzo na hodnocení. Jeden den je málo a je navíc celkem teplo.
FF MK3, 2015, 1.5 TDCi 88 kW
byl FF kombi 09,TDCi,66kW+DPF
byl FoFo kombi 99, TDDI,66kW,Ghia, Diamond White

Uživatelský avatar
abe
Junior
Junior
Příspěvky: 201
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Bohumin

Příspěvek od abe » 03.10.2007 13:23

to HIHI,přečti si to pořádně co jsem psal :wink: Nikdo starty nehodnoti po prvním dnu.Dvakrát čti a pak jednou piš :wink: Jinak do konce týdne dám vědět,jak jsem psal.
1.8 TDci combi r.v.12/2002 sřibrné COMBI Obrázek

chylo
Nováček
Nováček
Příspěvky: 98
Registrován: 02.02.2008 03:18

Příspěvek od chylo » 08.10.2007 07:49

Huraaaaaa..... auto startuje ako hodinky niekedy mam dojem ze sa ani kluciku nedotknem a uz bezi. :D No takze naozaj bola chyba v startery. Vyskratovany rotor proste robil sarapatu v elektrike a preto to nechcelo naskocit aj ked tocil a navonok nebolo nic poznat.

Dakujem vsetkym za rady a za psychicku podporu. :)
FOFO 1.8 Tdci 74 kW r.v. 2004

Uživatelský avatar
jamaka
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2509
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Slovakia

Příspěvek od jamaka » 08.10.2007 09:57

chylo píše:Huraaaaaa..... auto startuje ako hodinky niekedy mam dojem ze sa ani kluciku nedotknem a uz bezi. :D No takze naozaj bola chyba v startery. Vyskratovany rotor proste robil sarapatu v elektrike a preto to nechcelo naskocit aj ked tocil a navonok nebolo nic poznat.

Dakujem vsetkym za rady a za psychicku podporu. :)
A mozes nahanat dalsie km :)
3D 1,8TDCi SPORT 85kW(116PS) 2003
3D 2,0 ST170 127kW(173PS) 2002

Uživatelský avatar
abe
Junior
Junior
Příspěvky: 201
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Bohumin

Příspěvek od abe » 10.10.2007 07:48

CHYLO,tak to jsem rád že ti to vyšlo :wink:
1.8 TDci combi r.v.12/2002 sřibrné COMBI Obrázek

chylo
Nováček
Nováček
Příspěvky: 98
Registrován: 02.02.2008 03:18

Příspěvek od chylo » 10.10.2007 08:16

Vsimol som si dalsiu vec na aute a neviem kam to dat. Ked nastartujem tak zapnem parkovacky. Asi po 10 sec. na volnobehu sa parkovacky asi na pol sekundy roziaria a otacky zakolisu smerom hore. Je to naozaj len pol az sekunda. Je to take bliknutie. Co to moze byt ? Vypne sa vtedy nieco v elektrike ? Zhavenie alebo ohrev nafty ? Pripada mi to ako keby proste vypol nejaky spotrebic v aute a do elektrickeho obehu sa dostalo na chvilu vatsie mnozstvo prudu ako je treba.
FOFO 1.8 Tdci 74 kW r.v. 2004

Uživatelský avatar
jamaka
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2509
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Slovakia

Příspěvek od jamaka » 10.10.2007 08:54

chylo píše:Vsimol som si dalsiu vec na aute a neviem kam to dat. Ked nastartujem tak zapnem parkovacky. Asi po 10 sec. na volnobehu sa parkovacky asi na pol sekundy roziaria a otacky zakolisu smerom hore. Je to naozaj len pol az sekunda. Je to take bliknutie. Co to moze byt ? Vypne sa vtedy nieco v elektrike ? Zhavenie alebo ohrev nafty ? Pripada mi to ako keby proste vypol nejaky spotrebic v aute a do elektrickeho obehu sa dostalo na chvilu vatsie mnozstvo prudu ako je treba.
robi to aj mne a robilo mi to uz na vecsine diesel focusoch. Nejako to vobec neriesi, ale je to asi tym ze sa zapne regler a altik zacne pracovat. ma to na starosti riadiaca jednotka motora. A na jednom mi dokonca presne v tom momente zacinalo svietit dobijanie, vymenila sa poistka a bolo OK. :)
3D 1,8TDCi SPORT 85kW(116PS) 2003
3D 2,0 ST170 127kW(173PS) 2002

Uživatelský avatar
PetrXX
Nováček
Nováček
Příspěvky: 7
Registrován: 02.02.2008 03:18

Příspěvek od PetrXX » 12.10.2007 13:52

ahoj všichni, jsem tady po dlouhé době a mám ten samý problém se svým TDCi - čkem 04 při ranním startu ( někdy na poprvé ale spíš až na po páté ) byl jsem v servise a jediné co zjistily byl naftový filtr na který bylo najeto 80 tis. stejně se to o moc nezlepšílo. Jak jsem četl přikláněl bych se opravdu k baterii nebo zkratu někde v systému. elektronika se potom chová nevyspitatelně. Od kamarádů servisáků jsem se také dozvěděl že jeden z problémů může být i těsnění na palivovém čerpadle - tzn. že je prodřené a neudrží tlak nafty v potrubí ke vstříkovačům. svého forda jsem kupoval letos v únoru anebyl žádný problém, proto si myslím že baterii mám už přeslouženou a smrdí mi v autě už 3-4 roky. to zapříčiňuje tento problém...... nažhavíš ..... otočíš startérem ....... chytne to ......... a než altík dá proud je baterka tak slabá že palivové čerpadlo nestihne dotlačit naftu a chcípá.............. po pátém startu je altík tak nabuzený že pustí proudu dostatek a FOFO nemá problém udržet otáčky díky čerpadlu, které už frčí naplno. jsem zvědavý na vš názor a hlavně na vaši výměnu baterky .....
Ford Focus kombi 1,8 TDci 3/2004

chylo
Nováček
Nováček
Příspěvky: 98
Registrován: 02.02.2008 03:18

Příspěvek od chylo » 12.10.2007 14:46

Mne to robil starter len s tym rozdielom ze mne to tocilo ako silene a ani to neprdlo. Tebe aspon chyti a potom skape. Ale aj u teba moze byt starter.... nejaky skrat ktory ti robi v elektrike bordel.
FOFO 1.8 Tdci 74 kW r.v. 2004

Uživatelský avatar
Jiri02
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 588
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Praha

Příspěvek od Jiri02 » 12.10.2007 15:21

PetrXX píše:baterii mám už přeslouženou a smrdí mi v autě už 3-4 roky. to zapříčiňuje tento problém...... nažhavíš ..... otočíš startérem ....... chytne to ......... a než altík dá proud je baterka tak slabá že palivové čerpadlo nestihne dotlačit naftu a chcípá.............. po pátém startu je altík tak nabuzený že pustí proudu dostatek a FOFO nemá problém udržet otáčky díky čerpadlu, které už frčí naplno. jsem zvědavý na vš názor a hlavně na vaši výměnu baterky .....
S touto teorii nesouhlasim. Pokud se nemylim, tak diesely nemaji elektricke dopravni cerpadlo (apon to tu nekde psal Foki). To, ze tocemim starteru vyrobis alternatorem proud a ozivis napeti v el. siti je protimluv - starter tocenim motoru el. praci spotrebovava i na toceni tim alternatorem, takze alternator doda pri startovani nanejvys tolik el. energie, kolik sam odebere (ve skutecnosti ale vzdy mene).
Zmer si napeti pri startu, precti si drivejsi prispevky a postupuj podle rad jiz psanych drive.
FoFo II, Combi, 1,6 Ti-VCT Kumulovana spotreba (od zacatku provozu):Obrázek

Uživatelský avatar
pelen
Test driver
Test driver
Příspěvky: 9259
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Nový Jičín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od pelen » 12.10.2007 19:54

to PetrXX:
Baterku jsi si zmeril hustomerem?
Ja mam jeste puvodni baterku - z r. 1999, tak proc bys mel menit 3 roky starou. Poradne ji dobij. Pri patem startovani mas akorat teplejsi motor, a proto ti nastartuje, ne ze je altik vice nabuzeny, tomu snad neveris.
Ford Mondeo Combi 2.0 TDCi 12/2005, 85kW, Diamond White
Obrázek
Obrázek

Uživatelský avatar
Noah
Junior
Junior
Příspěvky: 327
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Lounsko

Příspěvek od Noah » 14.10.2007 09:14

Caute,nebudu psat jiz zde zminene,ranni chlad start az na po5,spis by me zajimalo jestli tenhle problem ma jen par lidicek nebo se to tyka vetsiny TDCI.Jak kdysi psal Foki dela to vetsina TDCI.
Ford Focus 1.8 TDCi 2003 combi
Ford Focus 1.5 TDCi MK3.5 2016 Titanium

Odpovědět

Zpět na „Motor“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 hosti