Výměna, či repase vstřiků + čerpadla

Odpovědět
Uživatelský avatar
foki
Admin
Admin
Příspěvky: 19243
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: České Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Re: Výměna, či repase vstřiků + čerpadla

Příspěvek od foki » 04.05.2015 13:47

Fordeo píše:
Vy to delate jinak Foki? ;)
ja to delam poctive jak se to ma delat ale neni to levne jak to kazdy chce .
Odpovědi lehké - 100,- Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč

Uživatelský avatar
phofy
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 9508
Registrován: 23.07.2011 11:32
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Re: Výměna, či repase vstřiků + čerpadla

Příspěvek od phofy » 04.05.2015 16:02

A když budeš mít unavený piezo, tak to opravíš jak :?:

Uživatelský avatar
Fordeo
Nováček
Nováček
Příspěvky: 150
Registrován: 18.10.2014 09:09
Bydliště: České Budějovice

Re: Výměna, či repase vstřiků + čerpadla

Příspěvek od Fordeo » 04.05.2015 16:08

Nebudu. Nechci to dal rozvadet. Jen tokam ze to funguje.
je: Ford Mondeo 2.2 tdci 114kw 2005 Ghia X Zetec S kombi
bylo: Ford Escort 1.6 rv.99, Ford Escort 1.8 TD rv. 00 v plné palbě

Uživatelský avatar
Jardak
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2711
Registrován: 10.01.2010 10:52
Bydliště: Kaznějov

Re: Výměna, či repase vstřiků + čerpadla

Příspěvek od Jardak » 04.05.2015 16:35

Fordeo píše:No draha oprava...clen rodiny si pri problemech vstriku vymenil spicky a dodnes jezdi, proc by kupoval cely vstrik? Je to zase jen o neznalosti lidi a servisy na tom parazitujou. Vynda vstrik, vymeni spicky a jede se dal, zadny program zadny pocitac. Cena? 3tis. Motor ma 230tis km a to nepoznate, spotreba 5.8l pri sviznem stylu jizdy + chip. Asi to tak funguje, kdyz to jezdi ne? ;)
Tohle může fungovat u starýho TDDi s mechanickými střiky, ale u common-railu těžko. Zvlášť u choulostivýho systému delphi. :wink:
je: Rapid 1,6 TDI 85 kW 2015, Fabia kombi 1,4 TDI 70 kW 2008
byl: Focus kombi 1,8 TDCi 74 kW 2002,

Uživatelský avatar
Fordeo
Nováček
Nováček
Příspěvky: 150
Registrován: 18.10.2014 09:09
Bydliště: České Budějovice

Re: Výměna, či repase vstřiků + čerpadla

Příspěvek od Fordeo » 04.05.2015 17:41

Nema smysl tu sirit neco noveho. Ja napsal jak to je, borec ma 2.0 tdci 2005, euro IV a s chipem. Origo vstriky najety 230tis km, nove spicky vstriku. Koncim debatu, delejte jak umite nebo neumite. Az se do toho pustim, bud ze sebe tady udelam hlupaka nebo rad poskytnu reference. Cauda
je: Ford Mondeo 2.2 tdci 114kw 2005 Ghia X Zetec S kombi
bylo: Ford Escort 1.6 rv.99, Ford Escort 1.8 TD rv. 00 v plné palbě

bubis
Nováček
Nováček
Příspěvky: 34
Registrován: 07.10.2014 19:19

Re: Výměna, či repase vstřiků + čerpadla

Příspěvek od bubis » 06.05.2015 20:09

Přístup Diesel servisu Řípov mluví jasně "pro zákazníka všechno" ale jen když z toho kouká tučný výdělek. Samozřejmě se úplně distancovali od mého problému a musel jsem to řešit operativně u místních. Naštěstí už to neteče, ale úplně mě to zkazilo jméno pana Kovaříka a mechanika který mě to tenkrát dál...

Uživatelský avatar
Fordeo
Nováček
Nováček
Příspěvky: 150
Registrován: 18.10.2014 09:09
Bydliště: České Budějovice

Re: Výměna, či repase vstřiků + čerpadla

Příspěvek od Fordeo » 09.05.2015 23:10

To jsme my Cesi, jak nekde trochu tece vata, hned se to zneuzije. Nestaci, kdyz kape. Je to skoda, asi spoleha na to, ze diesel servisu moc neni.
je: Ford Mondeo 2.2 tdci 114kw 2005 Ghia X Zetec S kombi
bylo: Ford Escort 1.6 rv.99, Ford Escort 1.8 TD rv. 00 v plné palbě

Uživatelský avatar
V12
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6102
Registrován: 10.02.2010 22:59
Bydliště: Soporna, SK

Re: Výměna, či repase vstřiků + čerpadla

Příspěvek od V12 » 10.05.2015 06:45

Commonraily maju vstrekovacie tlaky 1600 barov. Je nemyslitelne, aby pri oprave stacila vymena spicky vstrekovaca. Musi sa vymenit aj ihla, ktora je so spickou sparovana a zabrusena. Tym sa ale meni poloha ihly voci piezu, takze sa musi generovat ina kalibracia. Ta sa musi zadat do riadiacej jednotky a to ide len cez pocitac.
Podciarknute a zratane - bud ma ten borec TDDI a nie TDCI, alebo nepise pravdu. Capice vstrekov sa menili na starych mechanickych diesloch, ako tu bolo spominane. A ako dalsi krok bolo nastavenie otvaracieho tlaku na meracom pripravku.
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...

Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO

fofo2001
Nováček
Nováček
Příspěvky: 155
Registrován: 17.03.2009 11:26

Re: Výměna, či repase vstřiků + čerpadla

Příspěvek od fofo2001 » 15.05.2015 16:27

Taky se trochu bojím, že se v Řipově trochu zkazili od doby, kdy mi opravovali Focuse (před 4 lety) a dělali pro mě první poslední.
S paní sekretářkou je to zhruba jak někdo psal... jeden den ráno paní volá, že odpoledne mi zavolají, kdy to bude hotovo. Odpoledne nevolá, druhý den nevolá, člověk volá, několikrát se ani nedovolá. Holt pryč jsou doby, kdy tel.bral pan Kovařík a člověk se dozvěděl vždycky pár zajímavostí navíc.

Oprava - kompletní repase čepadla a vstřiků TDCi, ale stoprocentní mi to teda nepřipadá. Už jsem to jednou reklamoval, a chystám se to reklamovat asi ještě jednou po nějaké době. Po studeném startu to silně modře kouří a nějakou dobu jede volnoběh neklidně s houpáním otáček. Spotřeba není nižší, než před opravou, spíš vyšší (předtím 5,8-6,0 l/100, teď 6,0-6,3/100.)

Cena - celkem jsem tam nechal 26400, s tím, že poprvé jeden vstřik jen vyčistili a neopravovali a také vysokotlakou část čerpadla napoprvé neopravovali. Fungovalo to opravdu jen chvilku. Po reklamaci udělali zbytek, takže repase je kompletní, ale modrý kouř po startu, který by podle mě na repasovaném vstřikování neměl být vůbec, tak nezmizel úplně, jen už to není jako stará Avie, ale jen jako starý Mercedes.

Jestli to může být něčím jiným, tak se jim omlouvám. Ale jinak myslím, že něco šidí a neříkají to zákazníkovi. Hlavně si to myslím proto, že při převzetí to běží jak hodinky, až na malý obláček po nastartování, ale už po pár stovkách km člověk začne registrovat zhoršení (studený start, zvuk vstřikovačů.) Jestli pojedu na druhou reklamaci, tak to sem napíšu. Budu potřebovat auto prodat (třetí dítě do rodiny) a nerad bych poslouchal, že to prodávám proto, že mám vstřiky před smrtí. Od druhé opravy jsem najel zatím jen 1000km a už za tu dobu se znatelně zhoršil studený start a zvuk od vstřikovačů - místo šepotu květin už se sem tam ozve zaklepání.
Mondeo combi 2004 TDCi 96kW

bubis
Nováček
Nováček
Příspěvky: 34
Registrován: 07.10.2014 19:19

Re: Výměna, či repase vstřiků + čerpadla

Příspěvek od bubis » 15.05.2015 17:43

Mě to nekouří, spotřeba je stejná. Jen na volnoběh to má trošku jiný zvuk, takový hrubší, ale pravidelný, mno uvidíme, tvrdili že s dobrou naftou to najede 250 tis.

Uživatelský avatar
Fordeo
Nováček
Nováček
Příspěvky: 150
Registrován: 18.10.2014 09:09
Bydliště: České Budějovice

Re: Výměna, či repase vstřiků + čerpadla

Příspěvek od Fordeo » 16.05.2015 19:55

Dnes uz vim ze cisteni vstriku je totalni picovina...pred opravou klapavej zvuk, po ni auto predlo, no radost poslouchat, po asi 5tis km zase klepot, takze ja osobne cisteni nedoporucuju, ale byla to nejmensi polozka 2000kc.
To je asi kravina to reklamovat co?
Az prijde spravnej cas, udelam ty trysky jak jsem psal vyse.
Repas cerpadla a oprava vstriku jednoho a to vymeny trysky a cisteni plus delphi filtr celkem 10500kc, kdo vi jak repasovali cerpadlo :(
Rad bych zaplatil nekomu poctivymu, ale v dnesni dobe to nejde a pokud clovek nestoji u opravy, tak nic neni jisty :(
(Ze by mi vymenili trysku na vstriku jak jsem psal vyse, ze to jde? :D ahaaa :D )
je: Ford Mondeo 2.2 tdci 114kw 2005 Ghia X Zetec S kombi
bylo: Ford Escort 1.6 rv.99, Ford Escort 1.8 TD rv. 00 v plné palbě

Uživatelský avatar
phofy
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 9508
Registrován: 23.07.2011 11:32
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Re: Výměna, či repase vstřiků + čerpadla

Příspěvek od phofy » 16.05.2015 20:13

A to ti neřekli jak ho repasovaly, nebo spíš co na něm měnily?

Uživatelský avatar
foki
Admin
Admin
Příspěvky: 19243
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: České Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Re: Výměna, či repase vstřiků + čerpadla

Příspěvek od foki » 16.05.2015 21:17

Fordeo píše: Rad bych zaplatil nekomu poctivymu, ale v dnesni dobe to nejde a pokud clovek nestoji u opravy, tak nic neni jisty :(
(Ze by mi vymenili trysku na vstriku jak jsem psal vyse, ze to jde? :D ahaaa :D )
za posledni rok se delaly asi 4 mondea a. ani jedno nema problemy akorat oprava stala jednou tolik co jsi ty platil , uz vim proc je tot ak levne

on pan kovarik kdysi kdyz "repasoval" cerpadla tak objizdel vrakoviste skupoval poskozena a skladal z nekolika jedno. treba mu to zustalo :totlsmile:
Odpovědi lehké - 100,- Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč

Uživatelský avatar
Fordeo
Nováček
Nováček
Příspěvky: 150
Registrován: 18.10.2014 09:09
Bydliště: České Budějovice

Re: Výměna, či repase vstřiků + čerpadla

Příspěvek od Fordeo » 16.05.2015 21:34

Rikali jak, ale uz to fakt nevim...hlavne tomu ani nerozumim ze...
Ne to v haji...nejlepsi je asi jak psal alah dieselu vys, prodat to pri zavade ;)

U kazde opravy se uz snazim byt...naposledy to byla vymena chladice, borec at jdu do mesta, ze mi pak zavola, no zustal jsem do konce opravy :D

Moje Mondeo je pro mne luxusni krasny auto, vzhled, vybava, misto, jizdni vlastnosti a vykon proste super ale vstrikovaci system je proste v haji a ja uz ani neverim, ze by se oprava vyplatila a najelo se na to 200tis km...
je: Ford Mondeo 2.2 tdci 114kw 2005 Ghia X Zetec S kombi
bylo: Ford Escort 1.6 rv.99, Ford Escort 1.8 TD rv. 00 v plné palbě

fofo2001
Nováček
Nováček
Příspěvky: 155
Registrován: 17.03.2009 11:26

Re: Výměna, či repase vstřiků + čerpadla

Příspěvek od fofo2001 » 20.05.2015 10:30

Ona se oprava vstřikování vyplatí tomu, kdo na to ještě najede 50 tisíc km nejmíň, podle mě.

Ono je to totiž potřeba posuzovat z hlediska alternativ. Když těch 30-50 tisíc nedáš za svoje vstřiky, ale za jiný auto, co dostaneš? Možná auto zase s jinými problémy. Otázka je taky, jestli má spojku v lepším stavu auto, co teď máš, nebo to, co by sis potenciálně koupil.

Kdybychom byli ti, kdo auto kupovali od dealera za 750 tisíc, tak bychom asi ani neváhali, dát mu ještě těch 50 tisíc za repasi vstřikování. Jenže to my nejsme, většinou jsme ho kupovali za 100-200 tisíc jako ojetinu a vůči tomu to posuzujeme a proto se taky tolik rozmýšlíme, za co těch 50 tisíc dát. Ale je to fakt třeba porovnávat s tím, co dostaneme když s těma prachama půjdeme do bazoše pro jiný auto.
Mondeo combi 2004 TDCi 96kW

Odpovědět

Zpět na „Focus - naftové 2004 - 2011“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host