Stránka 6 z 10

Re: 2,0 tdci problem s motorem

Napsal: 19.10.2014 09:33
od vita_k
neni neco s hadickama do merice tlaku?

Re: 2,0 tdci problem s motorem

Napsal: 22.10.2014 23:14
od b-a-r-n-y
Jaké hadičky myslíš? Od DPF? Ty jsem procházel a jsou v pořádku. Ani zaměnit snad nejdou. Trošku mne mate ta chyba, že je prázdná nádobka na aditivum, když toto auto žádnou nádobku na aditivum nemá. :)

Re: 2,0 tdci problem s motorem

Napsal: 23.10.2014 06:51
od Stanley_vy
Tvoje auto nádobku na aditivum samozřejmě má.

Napsal: 23.10.2014 07:29
od vita_k
Není u aditiva jiná hláška? Toto spíš zní jako že to pochází od detekce zaneseni

Re: 2,0 tdci problem s motorem

Napsal: 23.10.2014 18:34
od b-a-r-n-y
Nic jiného, než jsem dal do příspěvku jako výpis z logu mi to bohužel nedetekuje. Trošku přemýšlím, kde tu nádobku na aditivum hledat :) Dle různých návodů a videí pro focusy 1.6 tdci a 1.8 tdci to pro 2.0 tdci použít nelze, zřejmě to tam je jinak. :( Zakončení hadic pro plnění a přepad nádobky pro aditivum má být u pravého zadního kola a tam bohužel u mého auta nic není. Dokonce nikde jinde pod autem jsem nic takového ani podobného nenalezl. Pouze palivové potrubí, brzdové trubičky a dvě trubičky od DPF vedoucí k el. čidlu DPF. Co myslíš, jestli není zaneseno? DPF je vyměněn za nový...

Re: 2,0 tdci problem s motorem

Napsal: 23.10.2014 19:39
od ica
b-a-r-n-y píše:Jaké hadičky myslíš? Od DPF? Ty jsem procházel a jsou v pořádku. Ani zaměnit snad nejdou. Trošku mne mate ta chyba, že je prázdná nádobka na aditivum, když toto auto žádnou nádobku na aditivum nemá. :)

to by si sa divil ze sa neda :D , inak P2002 su prehodene hadice ak je ostane ok

ked ti mozem poradit odvez to niekomu kto vie co ma robit, toto cez forum nedas

Napsal: 23.10.2014 20:56
od vita_k
Jj dá, už tu takový expert byl. Souhlas s ica

Re: 2,0 tdci problem s motorem

Napsal: 24.10.2014 10:21
od vladko
Tak stane se, že :dih:
Aspoň díky mě víte, že to jde prohodit :lol:

Re: 2,0 tdci problem s motorem

Napsal: 24.10.2014 14:47
od b-a-r-n-y
Já bych to někomu i odvezl, ale - měl jsem to už ve 3 servisech, vždy jsem tam odtud odjel opravdu naštvanej a více méně nic neopraveno, pár věcí navíc od nich dokonce i poškozeno, jací to byli šikulové a o několik tisíc vždy lehčí. Když už jsem dostal tip na jednoho člověka co je prý machr přes Fordy, tak mne poslal do háje s tím, že když k němu nejezdím od začátku, tak ať si jdu jinam. Nezbývá mi snad už než zajet přímo do origo FORDu a to beru jako úplně poslední možnost. Sám snad nejsem žádnej patlal, dřív jsem si dělal komplet auta vč. GO motorů atd. sám, něco o motorech vím, ale řekněme že jsem skončil u generace Felicií, prvních Octavií, kdy ty motory nebyly tak složité. Po všech negativních zkušenostech už hledám informace, kde se dá, co bych zvládl vlastními silami. Asi se mi moc nedivíte, co? :)

Jinak hadičky od DPF přehodit to nebude problém. Jen se mi nechce věřit, že by zrovna takovou amatérskou chybu v servisu udělali. Ale možné je vše. :) I jejich délky mi ale přijdou, že to odpovídá, že jsou správně.

Re: 2,0 tdci problem s motorem

Napsal: 24.10.2014 18:26
od V12
Znamemu v servise prehodili podtlakove ovladanie turba. Auto (1.6TDCI 66kW) do 90 slo celkom OK, potom by ho dala dole aj S105L :twisted:

Re: 2,0 tdci problem s motorem

Napsal: 24.10.2014 22:51
od b-a-r-n-y
Kdybych měl alespoň nějaký spolehlivý návod, jak všechno zapojení trubek otestovat, že je to ok :(

Re: 2,0 tdci problem s motorem

Napsal: 26.10.2014 19:02
od b-a-r-n-y
Tak jsem dnes zkusil přehodit ty trubičky od DPF a změnil se výpis chyb při diagnostice. Log přikládám. Nutno podotknout, že nyní ty trubičky zase tak hezky nepasují, jako pasovali před tím... :)

===PCM DTC P2585-61===
Code: P2585 - Fuel Additive Control Module Warning Lamp Request

Additional Fault Symptom:
- Signal is Above Maximum Threshold

Status:
- DTC Present at Time of Request
- Malfunction Indicator Lamp is Off for this DTC

Module: Powertrain Control Module

Diagnostic Trouble Code details

Fuel Additive Control Module Warning Lamp Request

Check and investigate DTCs in the FACM.

Make sure that DTCs are cleared from both FACM and PCM after repairs are completed.

Run self-test and check for DTC.

===END PCM DTC P2585-61===

===PCM DTC P2584-E1===
Code: P2584 - Fuel Additive Control Module MIL Request

Additional Fault Symptom:
- Signal is Above Maximum Threshold

Status:
- DTC Present at Time of Request
- Malfunction Indicator Lamp is On for this DTC

Module: Powertrain Control Module

===END PCM DTC P2584-E1===

===OBDII DTC P2584-C===
Code: P2584 - Fuel Additive Control Module MIL Request

Status:
- Confirmed - mailfunction is confirmed

Module: On Board Diagnostic II

===END OBDII DTC P2584-C===

===FACM DTC P1927-60===
Code: P1927 - Fuel Additive Level Too Low/Empty

Status:
- DTC Present at Time of Request
- Malfunction Indicator Lamp is Off for this DTC

Module: Fuel Additive Control Module

Diagnostic Trouble Code details

Fuel Additive Level Too Low/Empty

This DTC illuminates the MIL.

This DTC may be caused by :

fuel additive tank empty or additive level too low

visually check the additive level by illuminating the tank from the side

Refill the FAT if necessary.

CAUTION: Always refill the FAT in accordance with the workshop manual instructions and then carry out the Refill FAT option from the toolbox menu.

Make sure that DTCs are cleared from both FACM and PCM after repairs are completed.

===END FACM DTC P1927-60===

===FACM DTC P1932-60===
Code: P1932 - Fuel Additive Level Low

Status:
- DTC Present at Time of Request
- Malfunction Indicator Lamp is Off for this DTC

Module: Fuel Additive Control Module

Diagnostic Trouble Code details

Fuel Additive Level Low

If DTC P1927 is present, resolve it before continuing.

This DTC illuminates the PCL.

This DTC may be caused by :

fuel additive tank empty or additive level too low

visually check the additive level by illuminating the tank from the side

Refill the FAT if necessary.

CAUTION: Always refill the FAT in accordance with the workshop manual instructions and then carry out the Refill FAT option from the toolbox menu.

Make sure that DTCs are cleared from both FACM and PCM after repairs are completed.

===END FACM DTC P1932-60===

===ABS DTC None===
Successfull DTC reading, no error codes found

Module: Anti-Lock Brake / Traction Control Module

===END ABS DTC None===

===EPS DTC None===
Successfull DTC reading, no error codes found

Module: Electronic-Controlled Power Steering

===END EPS DTC None===

===IC DTC None===
Successfull DTC reading, no error codes found

Module: Instrument Cluster

===END IC DTC None===

Napsal: 26.10.2014 19:39
od vita_k
Toto je o aditivech.
Nemáš ty hadicky prehozene dole? Tzn teď jsou dobře? :-)už vymýšlím ptákoviny :-) ale podle výpisu to je chyba aditiva,ne senzoru tlaku.

Re: 2,0 tdci problem s motorem

Napsal: 26.10.2014 23:53
od b-a-r-n-y
Protože jsem měl tu chybu P2002 tak jsem dnes zkusil přehodit ty trubičky od DPF vedoucí k senzoru tlaku DPF. Sice na první pohled teď vypadají, že jsou blbě přehozené, ale ujel jsem dnes cca 50km a znovu se chyba P2002 neobjevila. Zato pořád ty chyby s aditivem. No nic, zítra jdu volat do Fordu, zda tam můžu dojet na dolití aditiva výmaz Engine System Fault, protože tato chyba nejde vymazat jinak, než jejich originální diagnostikou. Tak uvidím, jestli mne zítra vezmou, kolik tam nechám a zda to pomůže. Předběžná cena prý 5000,- za aditivum + něco práce. :(

Re: 2,0 tdci problem s motorem

Napsal: 27.10.2014 09:15
od Stanley_vy
Já se vešel do 5000,- i s prací (tuším 4200,-), tak se napřed poptej co vše v tom mají napočítáno...