2,0 tdci problem s motorem
- vita_k
- Člen klubu
- Příspěvky: 4025
- Registrován: 05.11.2010 17:55
- Bydliště: Brno a okoli
Re: 2,0 tdci problem s motorem
neni neco s hadickama do merice tlaku?
Mondeo MK5 2015, 2.0 nafta 110kW viewtopic.php?p=1209319#p1209319
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw
-
- Nováček
- Příspěvky: 26
- Registrován: 17.10.2011 10:10
- Bydliště: Hradec Králové
Re: 2,0 tdci problem s motorem
Jaké hadičky myslíš? Od DPF? Ty jsem procházel a jsou v pořádku. Ani zaměnit snad nejdou. Trošku mne mate ta chyba, že je prázdná nádobka na aditivum, když toto auto žádnou nádobku na aditivum nemá. 

Ford Focus II r.v. 04/2007 2.0 tdci 100kW
- Stanley_vy
- Člen klubu
- Příspěvky: 5800
- Registrován: 06.03.2011 23:29
- Bydliště: Vyškov
Re: 2,0 tdci problem s motorem
Tvoje auto nádobku na aditivum samozřejmě má.
- vita_k
- Člen klubu
- Příspěvky: 4025
- Registrován: 05.11.2010 17:55
- Bydliště: Brno a okoli
Není u aditiva jiná hláška? Toto spíš zní jako že to pochází od detekce zaneseni
Mondeo MK5 2015, 2.0 nafta 110kW viewtopic.php?p=1209319#p1209319
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw
-
- Nováček
- Příspěvky: 26
- Registrován: 17.10.2011 10:10
- Bydliště: Hradec Králové
Re: 2,0 tdci problem s motorem
Nic jiného, než jsem dal do příspěvku jako výpis z logu mi to bohužel nedetekuje. Trošku přemýšlím, kde tu nádobku na aditivum hledat
Dle různých návodů a videí pro focusy 1.6 tdci a 1.8 tdci to pro 2.0 tdci použít nelze, zřejmě to tam je jinak.
Zakončení hadic pro plnění a přepad nádobky pro aditivum má být u pravého zadního kola a tam bohužel u mého auta nic není. Dokonce nikde jinde pod autem jsem nic takového ani podobného nenalezl. Pouze palivové potrubí, brzdové trubičky a dvě trubičky od DPF vedoucí k el. čidlu DPF. Co myslíš, jestli není zaneseno? DPF je vyměněn za nový...


Ford Focus II r.v. 04/2007 2.0 tdci 100kW
-
- Nováček
- Příspěvky: 120
- Registrován: 03.02.2010 22:19
- Bydliště: BA - SK
Re: 2,0 tdci problem s motorem
b-a-r-n-y píše:Jaké hadičky myslíš? Od DPF? Ty jsem procházel a jsou v pořádku. Ani zaměnit snad nejdou. Trošku mne mate ta chyba, že je prázdná nádobka na aditivum, když toto auto žádnou nádobku na aditivum nemá.
to by si sa divil ze sa neda

ked ti mozem poradit odvez to niekomu kto vie co ma robit, toto cez forum nedas
- vita_k
- Člen klubu
- Příspěvky: 4025
- Registrován: 05.11.2010 17:55
- Bydliště: Brno a okoli
Jj dá, už tu takový expert byl. Souhlas s ica
Mondeo MK5 2015, 2.0 nafta 110kW viewtopic.php?p=1209319#p1209319
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw
-
- Nováček
- Příspěvky: 154
- Registrován: 06.10.2011 12:15
- Bydliště: Ostrava
Re: 2,0 tdci problem s motorem
Tak stane se, že
Aspoň díky mě víte, že to jde prohodit

Aspoň díky mě víte, že to jde prohodit

C-MAX 1.6 TDCi 80kW + DPF 08/2007, Výměna DPF 08/2014
-
- Nováček
- Příspěvky: 26
- Registrován: 17.10.2011 10:10
- Bydliště: Hradec Králové
Re: 2,0 tdci problem s motorem
Já bych to někomu i odvezl, ale - měl jsem to už ve 3 servisech, vždy jsem tam odtud odjel opravdu naštvanej a více méně nic neopraveno, pár věcí navíc od nich dokonce i poškozeno, jací to byli šikulové a o několik tisíc vždy lehčí. Když už jsem dostal tip na jednoho člověka co je prý machr přes Fordy, tak mne poslal do háje s tím, že když k němu nejezdím od začátku, tak ať si jdu jinam. Nezbývá mi snad už než zajet přímo do origo FORDu a to beru jako úplně poslední možnost. Sám snad nejsem žádnej patlal, dřív jsem si dělal komplet auta vč. GO motorů atd. sám, něco o motorech vím, ale řekněme že jsem skončil u generace Felicií, prvních Octavií, kdy ty motory nebyly tak složité. Po všech negativních zkušenostech už hledám informace, kde se dá, co bych zvládl vlastními silami. Asi se mi moc nedivíte, co? 
Jinak hadičky od DPF přehodit to nebude problém. Jen se mi nechce věřit, že by zrovna takovou amatérskou chybu v servisu udělali. Ale možné je vše.
I jejich délky mi ale přijdou, že to odpovídá, že jsou správně.

Jinak hadičky od DPF přehodit to nebude problém. Jen se mi nechce věřit, že by zrovna takovou amatérskou chybu v servisu udělali. Ale možné je vše.

Ford Focus II r.v. 04/2007 2.0 tdci 100kW
- V12
- Test driver
- Příspěvky: 6102
- Registrován: 10.02.2010 22:59
- Bydliště: Soporna, SK
Re: 2,0 tdci problem s motorem
Znamemu v servise prehodili podtlakove ovladanie turba. Auto (1.6TDCI 66kW) do 90 slo celkom OK, potom by ho dala dole aj S105L 

DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
-
- Nováček
- Příspěvky: 26
- Registrován: 17.10.2011 10:10
- Bydliště: Hradec Králové
Re: 2,0 tdci problem s motorem
Kdybych měl alespoň nějaký spolehlivý návod, jak všechno zapojení trubek otestovat, že je to ok 

Ford Focus II r.v. 04/2007 2.0 tdci 100kW
-
- Nováček
- Příspěvky: 26
- Registrován: 17.10.2011 10:10
- Bydliště: Hradec Králové
Re: 2,0 tdci problem s motorem
Tak jsem dnes zkusil přehodit ty trubičky od DPF a změnil se výpis chyb při diagnostice. Log přikládám. Nutno podotknout, že nyní ty trubičky zase tak hezky nepasují, jako pasovali před tím... 
===PCM DTC P2585-61===
Code: P2585 - Fuel Additive Control Module Warning Lamp Request
Additional Fault Symptom:
- Signal is Above Maximum Threshold
Status:
- DTC Present at Time of Request
- Malfunction Indicator Lamp is Off for this DTC
Module: Powertrain Control Module
Diagnostic Trouble Code details
Fuel Additive Control Module Warning Lamp Request
Check and investigate DTCs in the FACM.
Make sure that DTCs are cleared from both FACM and PCM after repairs are completed.
Run self-test and check for DTC.
===END PCM DTC P2585-61===
===PCM DTC P2584-E1===
Code: P2584 - Fuel Additive Control Module MIL Request
Additional Fault Symptom:
- Signal is Above Maximum Threshold
Status:
- DTC Present at Time of Request
- Malfunction Indicator Lamp is On for this DTC
Module: Powertrain Control Module
===END PCM DTC P2584-E1===
===OBDII DTC P2584-C===
Code: P2584 - Fuel Additive Control Module MIL Request
Status:
- Confirmed - mailfunction is confirmed
Module: On Board Diagnostic II
===END OBDII DTC P2584-C===
===FACM DTC P1927-60===
Code: P1927 - Fuel Additive Level Too Low/Empty
Status:
- DTC Present at Time of Request
- Malfunction Indicator Lamp is Off for this DTC
Module: Fuel Additive Control Module
Diagnostic Trouble Code details
Fuel Additive Level Too Low/Empty
This DTC illuminates the MIL.
This DTC may be caused by :
fuel additive tank empty or additive level too low
visually check the additive level by illuminating the tank from the side
Refill the FAT if necessary.
CAUTION: Always refill the FAT in accordance with the workshop manual instructions and then carry out the Refill FAT option from the toolbox menu.
Make sure that DTCs are cleared from both FACM and PCM after repairs are completed.
===END FACM DTC P1927-60===
===FACM DTC P1932-60===
Code: P1932 - Fuel Additive Level Low
Status:
- DTC Present at Time of Request
- Malfunction Indicator Lamp is Off for this DTC
Module: Fuel Additive Control Module
Diagnostic Trouble Code details
Fuel Additive Level Low
If DTC P1927 is present, resolve it before continuing.
This DTC illuminates the PCL.
This DTC may be caused by :
fuel additive tank empty or additive level too low
visually check the additive level by illuminating the tank from the side
Refill the FAT if necessary.
CAUTION: Always refill the FAT in accordance with the workshop manual instructions and then carry out the Refill FAT option from the toolbox menu.
Make sure that DTCs are cleared from both FACM and PCM after repairs are completed.
===END FACM DTC P1932-60===
===ABS DTC None===
Successfull DTC reading, no error codes found
Module: Anti-Lock Brake / Traction Control Module
===END ABS DTC None===
===EPS DTC None===
Successfull DTC reading, no error codes found
Module: Electronic-Controlled Power Steering
===END EPS DTC None===
===IC DTC None===
Successfull DTC reading, no error codes found
Module: Instrument Cluster
===END IC DTC None===

===PCM DTC P2585-61===
Code: P2585 - Fuel Additive Control Module Warning Lamp Request
Additional Fault Symptom:
- Signal is Above Maximum Threshold
Status:
- DTC Present at Time of Request
- Malfunction Indicator Lamp is Off for this DTC
Module: Powertrain Control Module
Diagnostic Trouble Code details
Fuel Additive Control Module Warning Lamp Request
Check and investigate DTCs in the FACM.
Make sure that DTCs are cleared from both FACM and PCM after repairs are completed.
Run self-test and check for DTC.
===END PCM DTC P2585-61===
===PCM DTC P2584-E1===
Code: P2584 - Fuel Additive Control Module MIL Request
Additional Fault Symptom:
- Signal is Above Maximum Threshold
Status:
- DTC Present at Time of Request
- Malfunction Indicator Lamp is On for this DTC
Module: Powertrain Control Module
===END PCM DTC P2584-E1===
===OBDII DTC P2584-C===
Code: P2584 - Fuel Additive Control Module MIL Request
Status:
- Confirmed - mailfunction is confirmed
Module: On Board Diagnostic II
===END OBDII DTC P2584-C===
===FACM DTC P1927-60===
Code: P1927 - Fuel Additive Level Too Low/Empty
Status:
- DTC Present at Time of Request
- Malfunction Indicator Lamp is Off for this DTC
Module: Fuel Additive Control Module
Diagnostic Trouble Code details
Fuel Additive Level Too Low/Empty
This DTC illuminates the MIL.
This DTC may be caused by :
fuel additive tank empty or additive level too low
visually check the additive level by illuminating the tank from the side
Refill the FAT if necessary.
CAUTION: Always refill the FAT in accordance with the workshop manual instructions and then carry out the Refill FAT option from the toolbox menu.
Make sure that DTCs are cleared from both FACM and PCM after repairs are completed.
===END FACM DTC P1927-60===
===FACM DTC P1932-60===
Code: P1932 - Fuel Additive Level Low
Status:
- DTC Present at Time of Request
- Malfunction Indicator Lamp is Off for this DTC
Module: Fuel Additive Control Module
Diagnostic Trouble Code details
Fuel Additive Level Low
If DTC P1927 is present, resolve it before continuing.
This DTC illuminates the PCL.
This DTC may be caused by :
fuel additive tank empty or additive level too low
visually check the additive level by illuminating the tank from the side
Refill the FAT if necessary.
CAUTION: Always refill the FAT in accordance with the workshop manual instructions and then carry out the Refill FAT option from the toolbox menu.
Make sure that DTCs are cleared from both FACM and PCM after repairs are completed.
===END FACM DTC P1932-60===
===ABS DTC None===
Successfull DTC reading, no error codes found
Module: Anti-Lock Brake / Traction Control Module
===END ABS DTC None===
===EPS DTC None===
Successfull DTC reading, no error codes found
Module: Electronic-Controlled Power Steering
===END EPS DTC None===
===IC DTC None===
Successfull DTC reading, no error codes found
Module: Instrument Cluster
===END IC DTC None===
Ford Focus II r.v. 04/2007 2.0 tdci 100kW
- vita_k
- Člen klubu
- Příspěvky: 4025
- Registrován: 05.11.2010 17:55
- Bydliště: Brno a okoli
Toto je o aditivech.
Nemáš ty hadicky prehozene dole? Tzn teď jsou dobře? :-)už vymýšlím ptákoviny
ale podle výpisu to je chyba aditiva,ne senzoru tlaku.
Nemáš ty hadicky prehozene dole? Tzn teď jsou dobře? :-)už vymýšlím ptákoviny

Mondeo MK5 2015, 2.0 nafta 110kW viewtopic.php?p=1209319#p1209319
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw
-
- Nováček
- Příspěvky: 26
- Registrován: 17.10.2011 10:10
- Bydliště: Hradec Králové
Re: 2,0 tdci problem s motorem
Protože jsem měl tu chybu P2002 tak jsem dnes zkusil přehodit ty trubičky od DPF vedoucí k senzoru tlaku DPF. Sice na první pohled teď vypadají, že jsou blbě přehozené, ale ujel jsem dnes cca 50km a znovu se chyba P2002 neobjevila. Zato pořád ty chyby s aditivem. No nic, zítra jdu volat do Fordu, zda tam můžu dojet na dolití aditiva výmaz Engine System Fault, protože tato chyba nejde vymazat jinak, než jejich originální diagnostikou. Tak uvidím, jestli mne zítra vezmou, kolik tam nechám a zda to pomůže. Předběžná cena prý 5000,- za aditivum + něco práce. 

Ford Focus II r.v. 04/2007 2.0 tdci 100kW
- Stanley_vy
- Člen klubu
- Příspěvky: 5800
- Registrován: 06.03.2011 23:29
- Bydliště: Vyškov
Re: 2,0 tdci problem s motorem
Já se vešel do 5000,- i s prací (tuším 4200,-), tak se napřed poptej co vše v tom mají napočítáno...
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host