,ale nedá se vypnout..prostě vypnu,zelená didoa zhasne a klima klimatizuje dál...poslední dobou furt i když raketka stojí několik dní.po nastartování a zapnutí větráku fouká ledovej vzduch...klima je přitom vypnutá..
problémy s klimatizací
- Hallogen
- Nováček

- Příspěvky: 162
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Praha 13
- Kontaktovat uživatele:
taky se přidám s problémem..mám manualní klimu..klimatizuje až až 
,ale nedá se vypnout..prostě vypnu,zelená didoa zhasne a klima klimatizuje dál...poslední dobou furt i když raketka stojí několik dní.po nastartování a zapnutí větráku fouká ledovej vzduch...klima je přitom vypnutá..
..nevíte někdo co by to mohlo být???? než se obrátím na Fokiho
,ale nedá se vypnout..prostě vypnu,zelená didoa zhasne a klima klimatizuje dál...poslední dobou furt i když raketka stojí několik dní.po nastartování a zapnutí větráku fouká ledovej vzduch...klima je přitom vypnutá..
Focus 2020 1,0 ecoboost 92KWk bílý
Focus 2011 1.6 TDCi 66@83KW, samozřejmě bílý
Focus 2002 ,TDCi 85 KW,bílý combi,.. dolítáno[/color]
Focus 2011 1.6 TDCi 66@83KW, samozřejmě bílý
Focus 2002 ,TDCi 85 KW,bílý combi,.. dolítáno[/color]
- Hallogen
- Nováček

- Příspěvky: 162
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Praha 13
- Kontaktovat uživatele:
Díky,vypadá to že ano,Foki říká to samé..pozítří to budu zkoušet.Ještě že sem nejel do servisu..dělat ze sebe volaJardaB píše:Něco podobného jsem řešil před měsícem - zkus se podívat sem, jestli to není také tvůj případ.
Focus 2020 1,0 ecoboost 92KWk bílý
Focus 2011 1.6 TDCi 66@83KW, samozřejmě bílý
Focus 2002 ,TDCi 85 KW,bílý combi,.. dolítáno[/color]
Focus 2011 1.6 TDCi 66@83KW, samozřejmě bílý
Focus 2002 ,TDCi 85 KW,bílý combi,.. dolítáno[/color]
- Ahmed
- Test driver

- Příspěvky: 3751
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Ostrava
Jaky navod k raketce nemas???Hallogen píše:Díky,vypadá to že ano,Foki říká to samé..pozítří to budu zkoušet.Ještě že sem nejel do servisu..dělat ze sebe volaJardaB píše:Něco podobného jsem řešil před měsícem - zkus se podívat sem, jestli to není také tvůj případ.Njn..návod k raketce nemám.....
- Mattys
- Junior

- Příspěvky: 335
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Vrbno pod Pradědem
Nemyslí náhodou manuál od svého fofo
Jinak manuál je zde
http://www.fordfocus.hostuju.cz/down.html
Teda jestli myslí od fofo
Jinak manuál je zde
http://www.fordfocus.hostuju.cz/down.html
Teda jestli myslí od fofo
NEW 11.11.2014:Ford Mondeo MK4 2010, 2,0TDCi
OLD:FORD FOCUS COMBI 1,6 ZETEC SE 74KW 16V rv.6/1999 BLACK METAL
Galérka https://forum.ford-focus.cz/viewtopic.php?f=96&t=4800
OLD:FORD FOCUS COMBI 1,6 ZETEC SE 74KW 16V rv.6/1999 BLACK METAL
Galérka https://forum.ford-focus.cz/viewtopic.php?f=96&t=4800- Ahmed
- Test driver

- Příspěvky: 3751
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Ostrava
- Hallogen
- Nováček

- Příspěvky: 162
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Praha 13
- Kontaktovat uživatele:
Můj fofík je....- "moje raketka" ,jestli vy máte líný mrchy tak vězte ,že je to jen v nohou
Možná někdo z vás viděl film Tři veterání..Hrušínský tam mává kloboukem čarujíc tuším cigára se slovy: ..."ani návod nedali"...
tak doufám,že tohle k vysvětlení postačí...
díky za odkazy
Možná někdo z vás viděl film Tři veterání..Hrušínský tam mává kloboukem čarujíc tuším cigára se slovy: ..."ani návod nedali"...
tak doufám,že tohle k vysvětlení postačí...
díky za odkazy
Naposledy upravil(a) Hallogen dne 17.07.2007 16:35, celkem upraveno 2 x.
Focus 2020 1,0 ecoboost 92KWk bílý
Focus 2011 1.6 TDCi 66@83KW, samozřejmě bílý
Focus 2002 ,TDCi 85 KW,bílý combi,.. dolítáno[/color]
Focus 2011 1.6 TDCi 66@83KW, samozřejmě bílý
Focus 2002 ,TDCi 85 KW,bílý combi,.. dolítáno[/color]
-
kmichal
- Nováček

- Příspěvky: 115
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Kladensko
- astor
- Nováček

- Příspěvky: 86
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Olomoucko
Tak jsem pěkně v ...
Za 14 dnů jedu do Chorvat a klimka protestuje
Auto mám 1,5 roku. V loni jsem musel doplnit chladivo páč nefungovala, vydrželo to celý léto a až do letošního jara.
Tak jsem ji nechal asi před 14 dny doplnit a preventivně tam dát barvivo. Scházela tam asi 1/3 chladiva.
Klima šlapala jako nová, ještě včera. Dnes jedu z práce a nic !!
Díval jsem se na čerpadlo, po zapnutí klimy se to pěkně sepne , řemenice se začne točit ale klima nechladí...
Patrně s tím sám nic neudělám ,budu muset do Fordu ???
Pomoc
Ještě k tomu ta časová tíseň
Za 14 dnů jedu do Chorvat a klimka protestuje
Auto mám 1,5 roku. V loni jsem musel doplnit chladivo páč nefungovala, vydrželo to celý léto a až do letošního jara.
Tak jsem ji nechal asi před 14 dny doplnit a preventivně tam dát barvivo. Scházela tam asi 1/3 chladiva.
Klima šlapala jako nová, ještě včera. Dnes jedu z práce a nic !!
Díval jsem se na čerpadlo, po zapnutí klimy se to pěkně sepne , řemenice se začne točit ale klima nechladí...
Patrně s tím sám nic neudělám ,budu muset do Fordu ???
Pomoc
Ještě k tomu ta časová tíseň
FF 1.6 kombi - stříbrný 5/2004 <a href="https://img407.imageshack.us/img407/2353 ... 0.gif"></a>
- astor
- Nováček

- Příspěvky: 86
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Olomoucko
Hej , urobil som to a počul to cvakanie .chmelko píše:normalne ho naštaruj, vystup, otvor motor a potom zapni klimu a pocuvaj tak 2minuty...ak tam mas problem budes pocut cvakanie v určitých intrvaloch...
Na zajtra som domluvený s odborníkom na klimy.
Modlím sa ku všetkým svetým..
Dneska som iba dostal 1/2 hodinovů prednášku a pochopil som že neije dobré půšťat k autám opraváre chladniček.
FF 1.6 kombi - stříbrný 5/2004 <a href="https://img407.imageshack.us/img407/2353 ... 0.gif"></a>
- RaFko
- Nováček

- Příspěvky: 4
- Registrován: 02.02.2008 03:18
Samozrejme ze klima musi spinat a rozpinat. Je tam hysterezny releovy regulator 
Obycajna mech. klima ma kompresor, expanzny ventil, kondenzator a samotny vymennik tepla. Na riadenie tlaku v klime sluzia 2 tlakove spinace - nizky a vysoky tlak. Pri nizkom sa kompresor cez spojku pripoji, pri vysokom zase odpoji stale dookola.
No a potom tam este moze byt nejaky bezpecnostny okruh - napr. ked sa za 5 minut behu kompresora nepodari dosiahnut vysokeho tlaku., tak je tam asi malo chladiva a klimatizacia sa vypne...
Obycajna mech. klima ma kompresor, expanzny ventil, kondenzator a samotny vymennik tepla. Na riadenie tlaku v klime sluzia 2 tlakove spinace - nizky a vysoky tlak. Pri nizkom sa kompresor cez spojku pripoji, pri vysokom zase odpoji stale dookola.
No a potom tam este moze byt nejaky bezpecnostny okruh - napr. ked sa za 5 minut behu kompresora nepodari dosiahnut vysokeho tlaku., tak je tam asi malo chladiva a klimatizacia sa vypne...
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů




