Stránka 50 z 202
Re: LPG - výrobce AC
Napsal: 12.09.2011 20:08
od el_Barto
mam vam to teda fotnout?
Redukci zabalim do igelitu a vozim v kufru naboku v ulozem prostoru. Nikdy nijak nesmrdela, toho se vubec nebojte, plyn se hned zplynni a do auta uz davate suchou redukci. Strach amm trochu spis ze nekde stratim spuntik ktery sroubuju misto redukce

Re: LPG - výrobce AC
Napsal: 12.09.2011 20:16
od Milan86
el_Barto píše:mam vam to teda fotnout?
Redukci zabalim do igelitu a vozim v kufru naboku v ulozem prostoru. Nikdy nijak nesmrdela, toho se vubec nebojte, plyn se hned zplynni a do auta uz davate suchou redukci. Strach amm trochu spis ze nekde stratim spuntik ktery sroubuju misto redukce

Anooo prosííím

Díky
Re: LPG - výrobce AC
Napsal: 12.09.2011 21:51
od el_Barto
Tak zitra jak pujdu k autu si snad vzpomenu ...
Re: LPG - výrobce AC
Napsal: 13.09.2011 15:33
od Mošna
Tak můj zásadní problém pokračuje:
Připomenu můj problém: Za studena při provozu na benzín auto netáhne, škytá, nejede na všechny válce (podle zvuku), nejde do otáček - katastrofa. Za tepla se to drobet zlepší, ale ne moc.
Na plyn to jede jak ďas bez sebemenšího náznaku jakéhokoliv problému.
Současný stav:
Dnes mi v servisu zkontrolovali všechny vstřikovače a svíčky. Vstřikovače stříkají, svíčky jsou suché, dobře vypadající. Servisák pak vytahoval jednu fajku po druhé a chod se vždy zhoršil, takže to vypadalo, že všechny svíčky zapalují. Diagnostika hlásí, kromě mého dlouhodobějšího problému s nízkou účinností katalyzátoru (což předpokládáme může mít souvislost. Možná mrtvá lambda 2 [a ŘJ má vždy rozhašenou adaptační tabulku.]), také vynechávání 2. a 4. válce. Zapalovací cívka je měněná tak před 2. roky včetně káblíků a svíček, volnoběžný ventil je měměný tak před rokem.
Servisák mi radil změřit komprese a popř. vyměnit svíčky. Že plyn to lépe spaluje i na horší svíčky. Ale s těma kompresema nevím, když to na plyn jede jak vzteklé!
Máte někdo ideu, co by s tím mohlo být?

Re: LPG - výrobce AC
Napsal: 13.09.2011 18:50
od Wolf2
Myslím si ,že to bude ta lambda

. Většinou se LPG montuje bez připojení lambda sondy , tak na LPG to může jet "normálně" . Při provozu na benzín to může dělat to ,co popisuješ ,cukání , špatný chod a td.
To je můj názor na problém ,ale můžu se mýlit .

Re: LPG - výrobce AC
Napsal: 13.09.2011 19:47
od el_Barto
videl bych to podobne, na to LPG ocividne nema vliv, tech problemu muze byt vic ... pokud si nechas zmerit tlaky, tak muzes byt aspon klidny ze to neni zadny mechanicky problem ...
Re: LPG - výrobce AC
Napsal: 13.09.2011 20:10
od Mošna
Pánové, díky za rady, též už jsem slyšel, že by to mohlo být tou lambdou, protože plyn ji ignoruje. Tlaky proměřím se svým dvorním automechanikem a uvidíme, co uvidíme. Říkal, že podobný problém už řešil na Fabii a taky to na plyn jezdilo dobře a byly podpálené ventily. Tak to proměřím, pak pořeším asi svíčky a nakonec testnem lambdu z jiného Fokála. Jinak jsem asi zapomněl dodat, že jsme měřili tlak paliva a ten je také v normě. Okolo 4 bar, ale to je prý normání hodnota - Focusy ji prý mají takto vyšší oproti jiným vozům...
Re: LPG - výrobce AC
Napsal: 14.09.2011 00:06
od jimm
Tenhle problém jsem měl taky a po výměně lambda sondy vše ok

Re: LPG - výrobce AC
Napsal: 14.09.2011 06:50
od Ota
Mošna:
Myslím ,že 2. a 4. válec jsou na stejné cívce na sekundáru - a i přes to, že zap. cívka není tak stará, pro jistotu bych zkusil dát na chvíli novou, jestli máš tu možnost. Jestliže ty válce blbnou po dvou, totiž ukazuje, řekl bych, právě na možnou potíž s cívkou...
Jinak obecně potíž se zapalovací soustavou se VŽDYCKY projeví o něco dřív při jízdě na plyn - často stylem "na benzín to ještě jede, na plyn už to škubá"
Re: LPG - výrobce AC
Napsal: 14.09.2011 10:06
od jimm
To je pravda ale myslím že kdyby byla v hajzlu cívka tak mu to škytá i na plyn,což se neděje

Já měl špatně seřízený flash a vycuclo mě celou láhev za 5KM.Pak po nastartování mě lítali otáčky a po přidání plynu mě to plafalo 1-2.válce,pak se přepnul na plyn a auto jelo zas normálně.V servisu(ne ve fordu) mě kámoš udělal diagnostiku a zjistil že na benzín do je lambda mrtvá a auto jede v nouzáku(škytání na dva válce).Vyměnil lambda sondu a auto jezdí i na benzín normal.Tak to bylo u mě,nevím jak to chodí u vás bratrů z focusama ale myslím že to bude stejný nebo hodně podobný jako u mondea

Re: LPG - výrobce AC
Napsal: 14.09.2011 12:14
od Jerryk2
Po 30tkm na lpg odešly dva benzínové vstřiky...jak jste na tom vy s výdrží vstřiků? Nutno podotknout, že kromě startování a tu a tam 20 km na ben. byl provoz jen na plyn.
Re: LPG - výrobce AC
Napsal: 14.09.2011 13:22
od Ota
Jerryk:
Kupodivu přes všechny peripetie s LPG, které mám, se nestalo, že by mi odešel benzínový vstřik. Najeto momentálně na LPG přes 100tis.
Re: LPG - výrobce AC
Napsal: 14.09.2011 13:25
od Mošna
Nemáte někdo ukázku, jak má vypadat průběh zdravé lambdy a mrtvé lambdy, jaké napětí má dávat? Já mám diagnostiku od Tomina, tak si to zdiagnostikuju... Borec ve Fordovi říkal, že katík ještě na Fokálovi něměnil, že se ještě nestalo, že by někomu odešel, tak to mě povzbudilo, prý že když něco, tak ta 2. lambda...
Re: LPG - výrobce AC
Napsal: 14.09.2011 13:27
od Mošna
Jerryk2: Já mám na LPG cca 30tkm a vypadalo to taky na vstřiky, ale jsou OK. Ale i tak už se budu řídit radama a občas to protáhnu na benál s čističem vstřiků, jak jsme řešili na předchozí straně...
Re: LPG - výrobce AC
Napsal: 14.09.2011 13:53
od Milan86
el_Barto píše:Tak zitra jak pujdu k autu si snad vzpomenu ...
Ahoj uděláš tu fotku prosím ? Jdu na to už zítraaa
DNESKA VYFOTIM SVOJE HRDLO, JESTLI SE TO VŮBEC NĚJAK VEJDE ... DÁM NĚJAK ODPO FOTO