Stránka 50 z 330
Napsal: 25.10.2007 14:28
od chmelko
mam 1.6 tak až prijdem s prace podam hlasenie

Napsal: 25.10.2007 14:31
od nego
pri 50 na 4. stupen mam 4-4.2l
Napsal: 25.10.2007 14:32
od chmelko
tu ide o porovnanie.,...medzi 3 a 4, takže ešte dodaj 3stupen

Napsal: 25.10.2007 14:32
od zewl
ale prece jenom tech 50 na ctverku je malo... To je tak 1300 otacek a to radsi prislapnu a jedu 60 tachometrovych (52 realnych) abych jel vic jak 1500 otacek na tu ctverku.
Napsal: 25.10.2007 15:00
od canndale
Mno neviem ci stoji za tych par deci pri 50km/h tlacit stvroku aspon na bezine.. sak to tam mam cca 1500ot/min +- a chudak motor ledva vladze ventily prehadzovat, neviem ci je to pre motor prospesne najma ked su optimalne otacky aspon od 2000..
Napsal: 25.10.2007 15:10
od nego
jenze ty mas benzin

Napsal: 25.10.2007 15:12
od HJD
Jak psal zewl, u něj byla spotřeba nižší o 2,5l/100km, což už mi připadá dost velký rozdíl. Já, když jedu tachometrově nějakých 55km/h, tak mám cca 1800 ot/min.
Napsal: 25.10.2007 15:25
od honolulu
Na 1.8TDDi je strasne málo tachometrových 50-55 na štvorku...
Aj keď pri 55 na štvorke píše BC 3 litre spotrebu, je to podtáčanie
3ka 55, 1800 otáčok, spotreba 4.8, lepší zvuk

Napsal: 25.10.2007 17:38
od Ahmed
Kdyz mam tempomat a jedu 55, tak je uplne jedno, jestli mam 3 nebo 4, spotrebu ukazuje stejnou, jinak je to nemeritelne.
Napsal: 25.10.2007 18:31
od zewl
Ahmed: nechapu... Takze kdyz nastavis na tempomatu 90, tak ti to ukazuje stejnou spotrebu jak pro ctverku, tak pro petku?

Napsal: 25.10.2007 18:52
od Ahmed
zewl píše:Ahmed: nechapu... Takze kdyz nastavis na tempomatu 90, tak ti to ukazuje stejnou spotrebu jak pro ctverku, tak pro petku?

Pri urcitych rychlostech jo. Desetiny neresim, v litrech to ale neni. Aktualni spotrebu podle me proste zmerit nejde, musely by na to byt laboratorni podminky. Kdyz tempomat udrzuje konstantni rychlost kolem 60km/h, tak je spotreba treba 3,0l - kdyz je to mirne z kopce, tak 1,5l, dokopce 7l a hodnoty se porad meni. Kdybych slapal na plyn ja, tak tam je treba 6l porad. To bych musel 10x projet stejny usek bez provozu a za stejneho pocasi, abych mohl rict jo spotreba na 4 je o litr nizsi nez na 3ku. Vsechno je to o poloze pedalu - kdyz budu mit 3000 ot a lehce seslapnuto, tak spotreba bude stejna, jako kdyz budu mit 1500ot a plyn na 1/2. Vetsinou to v prumeru vychazi nastejno.
Napsal: 25.10.2007 18:54
od zewl
vsak ja jsem psal, ze to je ciste orientacni, ze to zalezi na mnoha faktorech (vcetne sily seslapleho pedalu). Bylo to jenom pro obrazek, ze ctverka je ekonomictejsi nez trojka na 50 do mesta. Neslo o presne litry.
Napsal: 25.10.2007 18:58
od Ahmed
zewl píše:vsak ja jsem psal, ze to je ciste orientacni, ze to zalezi na mnoha faktorech (vcetne sily seslapleho pedalu). Bylo to jenom pro obrazek, ze ctverka je ekonomictejsi nez trojka na 50 do mesta. Neslo o presne litry.
Podle me osobne se na 4 po meste jezdit neda. Chce to rucicku co nejblize k 60ce, aby ten motor nesilel. Pokud je to plynula jizda, tak klidne 50-55km/h na 4ku, ale kdyz jsou to pojizdky a jede pred tebou kreten, tak je lepsi na 3ku a 50-55. Na tu spotrebu cucim asi 1500km a fakt mi ten rozdil pripadne minimalni, nemluve o tom, ze na 3 se o hodne lepe rozjizdi, atd.
Napsal: 25.10.2007 19:10
od zewl
s tim razenim trojky a ctverky souhlasim.. delam to taky tak, ze kdyz muzu jet 60, tak jedu 60 na ctverku, jinak tam mam vetsinou trojku, auto lip zabira, nerezonujou mi vsechny plasty v interieru atd...
Napsal: 12.11.2007 08:04
od chylo
Kua chlapi ako robite tu spotrebu . Ja sa neviem dostat pod 6,5. Je pravda ze vatsinou chodim 5 km do prace a to ani nezohrejem motor ale uz sa mi zda ze mi to vela zerie aj pri dlhych trasach aj ked to nezeniem. Mi to pripada ako keby tam bol zaseknuty sitic ci nieco podobne. Na starej Corse sa mi to stalo ze mi v servise omylom zasekli nejaky pridavac nafty ktory sa vypne az po zohriati motora a zralo mi to vtedy 7l co je o 2 litre viac ako normal. Davam aj aditiva a aj tak neide spotreba dole.