Stránka 49 z 187
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Napsal: 06.07.2019 22:09
od Stanley_vy
Jo, bezproblémového ecoboosta s 52 tis km. Tou dobou už, dle slov největšího odborníka, bych měl mít druhý motor.
Ale myslím, že i můj předchozí příspěvek hodnotove navazoval na předchozí ve vlakne.

Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Napsal: 07.07.2019 08:52
od Karel2
Stanley_vy: vsim jsi si, ze tu byla "rec" o testu skodovackeho 3hrnku a posouzeni dat v nem pouzitych? To se zdejsi "klika" zmuze jen na tohle? Pojd se bavit trochu o tech vecech co ballu napsal, tedy tech technickych

. Argumenty, nikdy neridil, skoncil v roce 2001, uz si musim koupit dalsi motor atd. atd. jsou opravdu prinosne.

Uz tu chybi, aby do toho nekdo zatah rusaky, ti prece muzou za vsechno.
Vcera jsem cetl tohle
http://www.autoforum.cz/technika/expert ... s-nemluvi/ coz je zajimavy nazor na dane tema.
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Napsal: 07.07.2019 09:39
od ballu
http://www.autoforum.cz/zivot-ridice/au ... uji-obavy/
To trvalo, než konečně po pravdě něco napsali.
Myslím si, že zdejším zastáncům Babet, to vonět nebude.
Pro životnost oturbovaných babet byl etalon průměrná životnost atmosféry. Kolik turbobabet se jí nedožilo, je zarážející.
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Napsal: 07.07.2019 10:44
od Sentik
Směšný téma, fakt jo.
Starci tu obhajujou dosluhující atmosféry a vzpomínaj jak tráva byla zelenější a vše bylo lepší a dýl vydrželo.
Znova říkám, ukažte mi jedinýho člověka, třeba tady na foru, kterej si koupil EB .. a strašne rád by se vrátil k atmo motoru.
Minulej tejden jsem přeskakoval mezi starou 1.6 100koní a 1.0 EB 100koní ... ta moje stará 1.6 je proti tomu novýmu příšerná, hlučná, víc žere, pocitově nejede.
V rodině už s ní jezdí jen důchodci
Nevzal bych si to už dneska ani nahodou. Ale vratme se zpet na začatek a vysvetlet mi, jak nam všem ty EB chcipnou, jasně.
Jinak članky na autoforu od Prokopce? Jak je pod tím podepsaný tohle individuum, nemá vůbec žádnej smysl článek číst.
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Napsal: 07.07.2019 10:51
od miki21
Nikdo tady nenapíše, že mu chcípl ekobuřt, protože by se mu ti starci mohli smát.
Hádat se nemá smysl.

Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Napsal: 07.07.2019 10:54
od Sentik
Ale jo, psali to tu tušim dvá, proč by to nemohli napsat? Ony snad atmosféry nechcípaly?
Např. me jedna užásná kdysi tak napůl chcipla ...
Měl jsem to od nova, poctive servisováno a taky se v 60k téměř odporoučela. A taky z toho hned nevyvozuju a nespamuju fora, že VSECHNY atmo motory stojí za starou belu.
Tak se nám doba někam posunula, atmo končí .. nahrazuje to něco novýho, tak to už je.
Nakonec vše zlý je pro něco dobrý, protože podívej se jakýma autama jezdil běžnej řidič před doslova pár lety 44-55kW a jakýma se jezdí dneska.
Slabý atmosféry patří historii, na smetiště dějin.
EDIT: Ještě dotaz na vás zastance starych, poctivých, nezničitelných, nesmrtelných atmosfér .. to vše tedy do příští STK .. jakej motor budete kupovat při výměně auta? Ptám se tedy těch, který si hodlaj koupit auto třeba i nový a né zas nějakou 10letou sotva zajetou poctivnou, nesmrtelnou .. no však to znáte.
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Napsal: 07.07.2019 11:16
od ballu
Abych nechodil kolem horké kaše, když máš s EB takové zkušenosti.
U EB se snížil počet válců na 3 , a dalo turbo oproti atmosféře. Můžeš mě i ostatním vypsat, co dalšího na motoru přibylo za kurvítek, aby motor vůbec fungoval, co museli předělat, aby aspoň papírově to mělo nižší spotřebu a deklarovaný výkon?
A až dojde STK, již žádné auto nebude. Taxi vyjde levněji.
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Napsal: 07.07.2019 11:23
od miki21
Až já si budu kupovat nové auto, tak ty největší průsery už vychytají pokusní králíci.

Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Napsal: 07.07.2019 11:25
od Sentik
Nejdřív mi prosím odpověz na otázku ohledně výběru motoru do novýho auta, jsem na to moc zvědav.
Jinak jak jistě víš, né každý EB je 3válec, sám EB 3v nevlastním.
Jinak s 1.5 EB jezdim realně za mín než s 1.6 atmo .. výkon motorů neporovnatelnej, pocit z jízdy - neporovnatelnej. Nevím o jaký papírový spotřebě mluvíš.
A jinak samozřejmě, je to plný kurvítek, odejde to po 30k km, žere to 10 na sto atd. atd., víme.
2Miki:
A do kdy budeš čekat?

Já jen že EB je na trhu tuším od 2010, každou chvíli vyjíždí nová a nová verze, vždyt se koukni kolik už jich bylo.
https://en.wikipedia.org/wiki/Ford_EcoBoost_engine
Já jen aby ses dočkal ... než to přejde na nějakou komplet elektriku
EDIT: Ballu - díky za odpoved. Jen teda doufám, že Taxikář bude jezdit poctivou atmosférou, abyste dojeli.
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Napsal: 07.07.2019 11:32
od ballu
Já se seriozně ptal, a tvá odpověď???
Jaká motorizace, žádná, auto dojezdí STK synem, a nic dalšího nebude. TAXI mne vyjde levněji a bez starostí.
Možná časem, až ZELENÝ pověstí za koule do průvanu a automobilky začnou zase vyrábět auta.
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Napsal: 07.07.2019 11:43
od Wolf78
ballu píše: automobilky začnou zase vyrábět auta.
a ještě tu pohádku o sněhurce prosím
"TAXI mne vyjde levněji a bez starostí. " a ty na to budeš mít ? Já myslel , že si poslední peníze dal za PC před lety a za veterána který stojí před panelákem ? Možná tě výjde levněji "šalinkarta" a hlavně si při čekání na šalinu můžeš popovídat - jak bylo před XX lety krásně , má to i své výhody

Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Napsal: 07.07.2019 13:12
od ballu
Ve tvém případě myslet, znamená hovno vědět a urážet.
A nyní o té Sněhurce. Ten pokec u šaliny bude kratší, než tvé čekání na auto při svolávačkách.
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Napsal: 07.07.2019 13:44
od Wolf78
ballu - tebe urážet to ani snad nejde

to bych si snad ani nedovolil
Kdy bude zase nějaká svolávačka , už se něco v šalině povídá ?? V úterý jedu do Forda , tak se musím zeptat co se plánuje u downsizingového motoru 1.5EB 4V za svolávačku , prý už se o tom mluví v šalině

na 1.0 EB se ptát ani nebudu , jelikož to už u tohoto motoru nejsou svolávačky ,ale fordí srazy

Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Napsal: 07.07.2019 13:49
od Wolf78
Jak tak koukám na ty turbo motory a jejich problémy , tak mi připadá , že největší problém sním mají majitelé atmosfér kterých se to ale vůbec netýka

a těch majitelů co se to má týkat tak si na nic nestěžují a jezdí a pochvalují si jak jim to dobře jezdí.
V čem to asi bude ?

Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Napsal: 07.07.2019 13:54
od ballu
Než to tady dají admíní do pořádku, nemíním zde něco technického psát.
Je tu parta technických ignoratů, kteří si něco koupí, a všema způsby, i urážkami obhajují. Nikde jsem nepsal, že jsem proti turbám, jak je mi to podsouváno, ale proti motorům 1 - 1,6L s turbem, které mají mít malou spotřebu a výkon 2,5L atmosféry.
Stále žadoní a uráží na každém kroku. Když sami sem dají rozborku škodovácké babety, kde výsledkem je opotřebení "0" po 100 tisících, tak vezmu kalkulačku a zjistím, že hodnoty nesedí a jsou na prahu hodnot povoleného opotřebení. To znamená, účelově složený motor pro tuto akci.
Místo aby se k tomu vyjádřili, začnou urážet a debatu odvádět jiným směrem, jestli mám na šalinu. Dosti ubohé v technickém tématu.
Jak u škodovky, tak by to dopadlo i u jiné značky, u Fordu taky.
Shrnuto, jakékoliv naměřené hodnoty ignorují, jim to jezdí suprově,zatím.