Stránka 49 z 82
Re: Vadne turbo FF 1,6 TDCi
Napsal: 19.07.2012 19:44
od Marod22
No otázka je prečo to nikto nerobí keď je to relatívne jednoduché

...možno by sa to oplatilo robiť aspoň pri každej druhej výmene
Re: Vadne turbo FF 1,6 TDCi
Napsal: 19.07.2012 19:48
od phofy
To máš pravdu, že by to bylo dobré dělat při každý druhý výměně a nebo udělat to s tou vanou jak to tady někdo nabízel
Re: Vadne turbo FF 1,6 TDCi
Napsal: 19.07.2012 19:51
od Marod22
To s tou vyhĺbenou jamkou pri výpuste? To je pecka..to by mal robiť asi každý hneď po kúpe

Re: Vadne turbo FF 1,6 TDCi
Napsal: 19.07.2012 20:00
od phofy
Přesně to mám na mysli a určitě to bude levnější řešení, než každý 2 výměny sundavovat vanu a čistit
Re: Vadne turbo FF 1,6 TDCi
Napsal: 19.07.2012 22:21
od kiblik
Taky nejsem mechanik, ale s tím tmelem to není žádná legrace. Jo kdyby tam bylo obyčejný těsnění, tak ho vyndám a zase nandám maximálně ho trochu pomažu olejem a byl by klid.
Vím o jednom konkrétním případu, kdy mechanik v autorizovaném servisu tmelem nešetříl a ono se to někde ucpalo, nemazalo, zadřelo a kleklo. Byl to motor 1.6HDI v Peugeotu najeto 40tis. Samozřejmě, že se to majiteli nepovedlo servisu dokázat a musel opravy zacalovat ze své kapsy. Stalo se to totiž 3 měsíce po skončení záruky. Tak opatrně stím tmelem. Jen si ještě pamatuju, že se mu nahodile rozsvěcovala kontrolka mazaní a oni opakovaně řekli že je to ok, prej maže dobře.
Nechápu proč se to těsnění nedá normálně koupit, leda si ho doma sám podle vany vystříhat. To je fakt na hlavu.

Re: Vadne turbo FF 1,6 TDCi
Napsal: 20.07.2012 08:18
od V12
A z coho by zili servisy ???
Re: Vadne turbo FF 1,6 TDCi
Napsal: 20.07.2012 08:46
od vita_k
Re: Vadne turbo FF 1,6 TDCi
Napsal: 20.07.2012 11:45
od lucky.jack
Jj jak jsem psal, těsnění tam není, ale těsnivo - těsnící pasta. V podstatě to může být jakákoliv těsnící pasta na motory. Třeba známá červená...
Re: Vadne turbo FF 1,6 TDCi
Napsal: 20.07.2012 14:32
od Marod22
No napríklad mne to ako odpoveď stačí a pre mňa z toho vyplýva to, že sa toho nikdy nedotknem

Re: Vadne turbo FF 1,6 TDCi
Napsal: 20.07.2012 16:09
od phofy
Nech si to udělat v servisu

Re: Vadne turbo FF 1,6 TDCi
Napsal: 22.07.2012 19:13
od Marod22
No potom čo písal kiblik ani za svet..neviem, nejak neverím autorizovaným servisom a neautorizovaný zatiaľ tiež nemám taký ktorému by som bezvýhradne dôveroval
Re: Vadne turbo FF 1,6 TDCi
Napsal: 26.07.2012 16:45
od kiblik
Hele pánové, kdo z vás má v autě repasované turbo a kolik už na něm má najeto? Zajímají mě číselná fakta. Díky.

Re: Vadne turbo FF 1,6 TDCi
Napsal: 26.07.2012 18:31
od Marod22
Noooo toto by aj mňa zaujímalo

Re: Vadne turbo FF 1,6 TDCi
Napsal: 26.07.2012 18:54
od V12
Po vselijakych forach som sa docital, ze repasy odchadzaju po cca 50k km, takze repasovat a predat. Ja som Plechacovi dal nove, takze touto skusenostou neposluzim. Na sluzobnom zabozrutovi je tiez repas

Po cca 2000 km je snad idealne zabehnute, zatial bez problemov. Ale akosi sa zvacsil turbolag, uz to nie je ten perfektne reagujuci motor, o ktorom sme vsetci hovorili, ze je linearny a bezprostredny ako benzinak. Proste to nie je ono. Samozrejme to nemusi byt repasom, ale kadecim inym. Jedno je ale iste, turbo je hlucnejsie - silnejsie svisti.
Re: Vadne turbo FF 1,6 TDCi
Napsal: 27.07.2012 15:07
od raymon
miluna píše:Protože se ke mně do dílny dostaly nějaké Focusy s turbo problémem, začal jsem hledat všemožné informace (tak jsem nalezl i toto fórum) a přemýšlel jsem, kde je asi zakopaný pes. Napadlo mne: turbo odejde, protože má nedostatečné mazání, které je zapříčiněné ucpaným přívodem oleje (sítko ve šroubu i v sacím koši) a sítka se ucpou protože je motor zakarbonovaný. Motor je zakarbonovaný protože se nedá dostatečně vypustit při výměně starý olej. To je podle mne prapříčinou a prvotně implementovaným kurvítkem z výroby (je to jen můj soukromý názor a možná se pletu). Rozhodl jsem se to vyřešit jednou provždy. Takže tuto úpravu, spolu s vyjmutím sítka z průtokového šroubu provedu každému dalšímu Focusu co přijede na výměnu oleje a časem uvidíme....
Nazdar focusaci.
Stvu ma tieto problemy, o ktorych tu pisete, lebo sam som majitelom 1.6 tdci 66kw, s nejasnym nabehom (tipujem tak 140 000), aj ked zatial sluzi bez problemov (ja som nabehal 19000)
Trosku som brazdil po internetovych forach a na viacerych som nasiel to iste info.
Keby mam doplnit miluna - preco je motor zakarbonovany?
Typci z GB pisu ze pricinou je netesnost vstrekovacov, vacsinou ide o 3. vstrekovac. Nevyznam sa presne do tech. detailov, ale tvrdia, ze kedze to je netesne, v dosledku vyssej teploty sa tam pripeka olej a vznika karbon, ktory potom vnika do oleja a ten potom upchava vsetko co sa da. Je to vraj vidno na vymontovanom vstrekovaci ze ma cierne steny.
Dava to zmysel? Ja len nechapem preco tam vznika vyssia teplota...
http://www.consumeractiongroup.co.uk/fo ... e-required