Stránka 49 z 82

Re: Vadne turbo FF 1,6 TDCi

Napsal: 19.07.2012 19:44
od Marod22
No otázka je prečo to nikto nerobí keď je to relatívne jednoduché :) ...možno by sa to oplatilo robiť aspoň pri každej druhej výmene

Re: Vadne turbo FF 1,6 TDCi

Napsal: 19.07.2012 19:48
od phofy
To máš pravdu, že by to bylo dobré dělat při každý druhý výměně a nebo udělat to s tou vanou jak to tady někdo nabízel

Re: Vadne turbo FF 1,6 TDCi

Napsal: 19.07.2012 19:51
od Marod22
To s tou vyhĺbenou jamkou pri výpuste? To je pecka..to by mal robiť asi každý hneď po kúpe 8)

Re: Vadne turbo FF 1,6 TDCi

Napsal: 19.07.2012 20:00
od phofy
Přesně to mám na mysli a určitě to bude levnější řešení, než každý 2 výměny sundavovat vanu a čistit

Re: Vadne turbo FF 1,6 TDCi

Napsal: 19.07.2012 22:21
od kiblik
Taky nejsem mechanik, ale s tím tmelem to není žádná legrace. Jo kdyby tam bylo obyčejný těsnění, tak ho vyndám a zase nandám maximálně ho trochu pomažu olejem a byl by klid.

Vím o jednom konkrétním případu, kdy mechanik v autorizovaném servisu tmelem nešetříl a ono se to někde ucpalo, nemazalo, zadřelo a kleklo. Byl to motor 1.6HDI v Peugeotu najeto 40tis. Samozřejmě, že se to majiteli nepovedlo servisu dokázat a musel opravy zacalovat ze své kapsy. Stalo se to totiž 3 měsíce po skončení záruky. Tak opatrně stím tmelem. Jen si ještě pamatuju, že se mu nahodile rozsvěcovala kontrolka mazaní a oni opakovaně řekli že je to ok, prej maže dobře. :ble2:

Nechápu proč se to těsnění nedá normálně koupit, leda si ho doma sám podle vany vystříhat. To je fakt na hlavu. :dih:

Re: Vadne turbo FF 1,6 TDCi

Napsal: 20.07.2012 08:18
od V12
A z coho by zili servisy ???

Re: Vadne turbo FF 1,6 TDCi

Napsal: 20.07.2012 08:46
od vita_k

Re: Vadne turbo FF 1,6 TDCi

Napsal: 20.07.2012 11:45
od lucky.jack
Jj jak jsem psal, těsnění tam není, ale těsnivo - těsnící pasta. V podstatě to může být jakákoliv těsnící pasta na motory. Třeba známá červená...

Re: Vadne turbo FF 1,6 TDCi

Napsal: 20.07.2012 14:32
od Marod22
No napríklad mne to ako odpoveď stačí a pre mňa z toho vyplýva to, že sa toho nikdy nedotknem :totlsmile:

Re: Vadne turbo FF 1,6 TDCi

Napsal: 20.07.2012 16:09
od phofy
Nech si to udělat v servisu :D

Re: Vadne turbo FF 1,6 TDCi

Napsal: 22.07.2012 19:13
od Marod22
No potom čo písal kiblik ani za svet..neviem, nejak neverím autorizovaným servisom a neautorizovaný zatiaľ tiež nemám taký ktorému by som bezvýhradne dôveroval

Re: Vadne turbo FF 1,6 TDCi

Napsal: 26.07.2012 16:45
od kiblik
Hele pánové, kdo z vás má v autě repasované turbo a kolik už na něm má najeto? Zajímají mě číselná fakta. Díky. :nazdravi:

Re: Vadne turbo FF 1,6 TDCi

Napsal: 26.07.2012 18:31
od Marod22
Noooo toto by aj mňa zaujímalo :palec_nahoru:

Re: Vadne turbo FF 1,6 TDCi

Napsal: 26.07.2012 18:54
od V12
Po vselijakych forach som sa docital, ze repasy odchadzaju po cca 50k km, takze repasovat a predat. Ja som Plechacovi dal nove, takze touto skusenostou neposluzim. Na sluzobnom zabozrutovi je tiez repas :dih: Po cca 2000 km je snad idealne zabehnute, zatial bez problemov. Ale akosi sa zvacsil turbolag, uz to nie je ten perfektne reagujuci motor, o ktorom sme vsetci hovorili, ze je linearny a bezprostredny ako benzinak. Proste to nie je ono. Samozrejme to nemusi byt repasom, ale kadecim inym. Jedno je ale iste, turbo je hlucnejsie - silnejsie svisti.

Re: Vadne turbo FF 1,6 TDCi

Napsal: 27.07.2012 15:07
od raymon
miluna píše:Protože se ke mně do dílny dostaly nějaké Focusy s turbo problémem, začal jsem hledat všemožné informace (tak jsem nalezl i toto fórum) a přemýšlel jsem, kde je asi zakopaný pes. Napadlo mne: turbo odejde, protože má nedostatečné mazání, které je zapříčiněné ucpaným přívodem oleje (sítko ve šroubu i v sacím koši) a sítka se ucpou protože je motor zakarbonovaný. Motor je zakarbonovaný protože se nedá dostatečně vypustit při výměně starý olej. To je podle mne prapříčinou a prvotně implementovaným kurvítkem z výroby (je to jen můj soukromý názor a možná se pletu). Rozhodl jsem se to vyřešit jednou provždy. Takže tuto úpravu, spolu s vyjmutím sítka z průtokového šroubu provedu každému dalšímu Focusu co přijede na výměnu oleje a časem uvidíme....
Nazdar focusaci.

Stvu ma tieto problemy, o ktorych tu pisete, lebo sam som majitelom 1.6 tdci 66kw, s nejasnym nabehom (tipujem tak 140 000), aj ked zatial sluzi bez problemov (ja som nabehal 19000)
Trosku som brazdil po internetovych forach a na viacerych som nasiel to iste info.
Keby mam doplnit miluna - preco je motor zakarbonovany?
Typci z GB pisu ze pricinou je netesnost vstrekovacov, vacsinou ide o 3. vstrekovac. Nevyznam sa presne do tech. detailov, ale tvrdia, ze kedze to je netesne, v dosledku vyssej teploty sa tam pripeka olej a vznika karbon, ktory potom vnika do oleja a ten potom upchava vsetko co sa da. Je to vraj vidno na vymontovanom vstrekovaci ze ma cierne steny.
Dava to zmysel? Ja len nechapem preco tam vznika vyssia teplota...

http://www.consumeractiongroup.co.uk/fo ... e-required